Peste 120 de studenţi din Bucureşti au participat, recent, la dezbaterile publice iniţiate de compania "URSUS Breweries" ce au avut ca temă informarea şi educarea tinerei generaţii în privinţa consumului responsabil de alcool. Prin programul lansat anul acesta sub sloganul "Trăieşte cu măsură!", compania producătoare de bere îşi propune promovarea unui stil de viaţă echilibrat şi lipsit de abuzuri, precum şi încurajarea dialogului pe tema consumului responsabil de alcool, şi nu numai, afirmă Andra Samson, corporate affairs manager al "URSUS Breweries". Domnia sa declară: "Într-un contex social şi economic atât de dinamic, care ne influenţează percepţiile, deciziile şi comportamentele, < a trăi cu măsură > înseamnă a-ţi oferi şansa de a te bucura de tot ce este mai bun pentru tine, menţinând un echilibru între ceea ce este benefic şi ceea ce îţi place."
Studenţii celor trei facultăţi - Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Facultatea de Sociologie şi Universitatea Politehnică - unde au avut loc dezbaterile, au fost invitaţi să scrie un eseu având ca temă titlul programului, precum şi un set de reguli de viaţă pe care aceştia le consideră esenţiale pentru realizarea lor personală şi în carieră. Eseurile au intrat într-un concurs ai cărui câştigători au primit, din partea iniţiatorului programului, câte o vacanţă la munte, abonamente pe trei luni la o sală de fitness şi piscină, alături de materiale sportive.
În această toamnă, "URSUS Breweries" va duce mai departe suita dezbaterilor şi concursul, în aceeaşi formulă, în centrele universitare din oraşele Timişoara, Cluj şi Braşov, unde compania derulează operaţiuni. Toate eseurile studenţilor participanţi la program, desemnate câştigătoare, vor fi publicate anul viitor, într-o carte cu titlul "Trăieşte cu măsură!", care va fi oferită gratuit elevilor de liceu.
"URSUS Breweries", subsidiară a "SABMiller" plc, este al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească. Compania deţine, în acest moment, patru fabrici de bere, cu peste 1300 de angajaţi.