Vânzările cu amănuntul au crescut în SUA cu 3% în timpul sezonului de cumpărături pentru sărbătorile de iarnă, pe fondul majorării cheltuielilor online, conform unui raport al Mastercard publicat astăzi, transmite Reuters, conform Agerpres.
Vânzările online în Statele Unite au urcat cu 49%, ceea ce arată efectele pandemiei de coronavirus (COVID-19) asupra transformării obiceiurilor de cumpărături, arată datele MasterCard care prezintă o analiză a vânzărilor din magazine şi online, în perioada 11 octombrie - 24 decembrie.
Tot pandemia a majorat vânzările de mobilă şi decoraţiuni interioare cu 16,2%, în timp ce vânzările de produce electronice şi electrocasnice au crescut cu 6,2%, notează sursa citată.
Anul acesta, vânzările online în SUA au reprezentat 19,7% din totalul vânzărilor cu amănuntul, iar retailerii au fost sprijiniţi de opţiunile cum ar fi "cumpără online şi ridică din magazin", sau de plăţile contactless.
Federaţia naţională a retailerilor estimează că numărul consumatorilor americani care au făcut achiziţii exclusiv online a crescut cu 44% în timpul weekend-ului în care s-a celebrat Thanksgiving.
1. 3% e praf in ochi
(mesaj trimis de Cristian în data de 27.12.2020, 04:49)
La cat de depresiv si totalitar a fost anul 2020, o creștere de 3% e praf in ochi.