"L"Oreal" SA, cel mai mare producător mondial de cosmetice, şi-a majorat cu 2,1% vânzările în primul trimestru din 2008, acesta fiind cel mai încet ritm de expansiune din ultimii trei ani. Vânzările companiei franceze au însumat 4,36 miliarde de euro (6,9 miliarde de dolari), în vreme ce analiştii aşteptau 4,41 miliarde de euro. Dacă nu sunt luate în calcul achiziţiile şi fluctuaţiile de curs valutar, vânzările "L"Oreal" au crescut cu 5,1%, de asemenea sub estimările analiştilor şi ale oficialilor societăţii franceze: 6%.
În America de Nord, vânzările au sporit cu 7,2%, pe fondul declinului încrederii consumatorilor şi al deprecierii dolarului faţă de euro.
"În America de Nord, lucrurile au fost ceva mai dificile decât ne-am aşteptat", a declarat directorul executiv Jean-Paul Agon, adăugând: "A fost vorba despre o combinaţie între o cerere mai redusă în magazinele din SUA şi reducerea stocurilor distribuitorilor".