"Puma" AG, producătorul de echipament sportiv controlat de PPR SA, raportează o majorare de 17% a profitului său în ultimul trimestru din 2007, în baza noilor produse, care au determinat creşterea vânzărilor în Europa şi Asia. Câştigul net al companiei a crescut la 38,3 milioane de euro (56,8 milioane de dolari) ori 2,39 euro/titlu, de la 32,8 milioane de euro sau 2,03 euro/acţiune în ultimul trimestru din 2006. Profitul anunţat este mai mare decât estimările analiştilor: 37,3 milioane de euro.
Vânzările "Puma" au sporit cu 4,8%, la 504,4 milioane de euro, Dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar, vânzările companiei au crescut cu 14% în regiunea Asia-Pacific, cu 20% în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, înregistrând, în schimb, o scădere de 3,3% în America.
Comenzile viitoare ale "Puma" au crescut cu 9,8%, la 1,19 miliarde de euro. Conducerea societăţii aşteaptă o creştere cu o singură cifră a vânzărilor în 2008