Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, a confirmat astăzi estimările sale anuale, după ce vânzările au urcat cu 2,8% în primul trimestru din 2018, faţă de un avans de 1,9% în ultimele trei luni din 2017, transmit RTE News şi Reuters, informează Agerpress.
Producătorul ciocolatei KitKat şi a supelor Maggi a confirmat joi că se aşteaptă anul acesta la o creştere organică a vânzărilor cu 2-4% şi la îmbunătăţirea marjei de profit.
De asemenea, Nestle a anunţat că se aşteaptă la costuri legate de restructurare în valoare de aproximativ 700 de milioane de franci elveţieni în 2018.
În România, Nestle deţine o fabrică la Timişoara, deschisă în anul 1995. Nestle România exportă 35% din producţia fabricii de la Timişoara în Ungaria, ţările de la Marea Adriatică, ţările mediteraneene şi, începând din acest an, în Irlanda. În portofoliul Nestle România figurează branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.