"Orange România" a înregistrat pentru al doilea trimestru al acestui an venituri în valoare de 321 milioane de euro, reprezentând o creştere de aproximativ 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania avea, la sfârşitul lunii iunie, 10.088.000 de clienţi, mai mulţi cu 17,7% faţă de prima jumătate a anului precedent.
Numărul abonaţilor la serviciile broadband a crescut cu 135% comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut, ajungându-se la 1.129.000 clienţi.
Creşterea se datorează extinderii reţelei de date mobile Orange în peste 400 de localităţi, inclusiv în zona rurală, ofertei complete de date mobile cu laptopuri şi ofertei convergente de telefonie fixă şi Internet Home & Office Pack.
Richard Moat, directorul executiv al Orange România, a declarat într-un comunicat de presă: "Începând din 2004 Orange România a înregistrat o creştere constantă şi echilibrată. Orange este în continuare lider detaşat din punctul de vedere al numărului de clienţi şi al veniturilor, un fapt cu atât mai îmbucurător în contextul maturizării pieţei de telecomunicaţii şi intensificării competiţiei. Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute, ce reconfirmă strategia coerentă a companiei".
Venitul mediu anual generat de fiecare utilizator a fost de 124 de euro. Firma-mamă a "Orange România", şi anume "France Telecom" a continuat să înregistreze rezultate pozitive, având o creştere a veniturilor de 4%. Profitul operaţional al grupului a urcat uşor, de la 5,46 miliarde euro la 5,47 miliarde euro.
Investiţiile în ţările cu potenţial au crescut cu 3,8% şi au reprezentat 21% din investiţiile grupului în prima jumătate a anului 2008.
Principalele zone în care Orange a înregistrat creşteri foarte mari pe lângă ţara noastră sunt Republica Moldova, Republica Dominicană, regiunea Benelux sau Elveţia.