Veniturile Orange România au stagnat în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, la 219 milioane de euro, în timp ce numărul de clienţi a avansat uşor în intervalul analizat, la 10,214 milioane, iar vânzările de smartphone-uri aproape s-au triplat, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
În bază comparabilă, veniturile au consemnat un declin de 1,4% faţă de primul trimestru al anului trecut, se arată într-un comunicat al Orange România.
Jean-François Fallacher, directorul general al Orange România, a declarat: "Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continuă direcţia ascendentă a trimestrului anterior (...). Pe măsură ce adopţia serviciilor de internet mobil creşte şi gama de smartphone-uri şi tablete se diversifică, aşteptările clienţilor se îndreaptă, în mod natural, către o nouă experienţă de utilizare a serviciilor multimedia. (...) Vom dezvolta în continuare servicii, aplicaţii şi parteneriate inovatoare, precum transfer internaţional de bani, Deezer, Libon sau Orange Cloud, care reprezintă doar câteva exemple prin care ne dorim să le oferim clienţilor o experienţă completă de comunicare".