Purcari Wineries Plc ("Grupul"), a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru 2019. Veniturile au crescut cu 18%, ajungând la 199 milioane RON, în timp ce EBITDA şi Profitul Net normalizat au crescut cu 25% şi, respectiv, 19% până la 68.2 milioane RON şi 44.5 milioane RON corespunzator.
Victor Bostan, Director General al Purcari Wineries, a comentat: "Continuăm să realizăm planurile noastre ambiţioase de creştere şi intenţionăm să susţinem această tendinţă şi în 2020. În 2019, am investit în extinderea capacităţilor noastre, modernizarea platformelor de producere şi în crearea unei baze solide pentru creşterile viitoare. Avem o serie de inovaţii extraordinare în process de lansare şi anticipăm rezultate pe măsură de la acestea în anii care vin".
În România, grupul înregistrează o contribuţie semnificativă, +37% an la an. Bardar a crescut de peste patru ori, deşi de la o bază mai mica. Crama Ceptura creştere sub 10%, fiind lansată o campanie publicitară largă pentru stimularea vânzărilor, îregistrând efecte pozitive anticipate în 2020.
Pe când, în Moldova, Bardar continuă creşterea puternică. Intensificarea relaţiei cu Coca Cola Hellenic, distribuitorul pentru ultimul an. Grupul a continuat penetrarea canalelor de distribuţie în trimestrul 4, extinderea acoperirii geografice, HORECA şi-a recuperat ritmul de creştere afectat de schimbarea distribuitorului.
În Polonia, grupul înregistrează o creştere pe conturile cheie, fiind introduse majorări de preţ ca efect al îmbunătăţirii continue a calităţii. Purcari continuă să se concentreze pe reînnoirea gamei Bostavan şi premiumizare. Purcari şi Bardar înregistrează o creştere de +50% şi +112%, dar de la o bază mai mică.
Iar în Asia, grupul înregistrează creşterea semnificativă a volumelor şI optimizarea mixului de produse. În proces de elaborare a unei strategii de piaţă. Pentru moment grupul precizează că nu dispune de informaţii suficiente pentru a estima cu acurateţe efectele coronavirusului.
În Cehia şi Slovacia grupul prezintă un impact de la restructurările operaţionale ale unui distribuitor cheie, efectele unui stoc tampon de la o comandă mare a unui partener, promoţii agresive de preţ de la competitorii locali şi europeni. Schimbarea strategiei de la vinuri mai dulci, percepute ca fiind ieftine la segmente mai premium ale vinurilor seci.
1. UN GLOB DE CRISTAL !!!
(mesaj trimis de STATY în data de 01.03.2020, 12:54)
DA , E UN GLOB DE CRISTAL , APARUT IN ROMANIA , DINTR-O TARA DE OAMENI , FOARTE PRIMEJDIOSI !!! PAZITI-VA , SI IAR PAZITI-VA !!! CEL PUTIN 70 % DIN LOCUITORII ASA ZISEI '''''' REPUBLICI '''''' MOLDOVA , DE FAPT O FEDERATIE DE JUDETE , SANT DUSMANI DECLARATI PE FATA , AI ROMANIEI , SI AI ROMANILOR !!! AVEM NOI IN ROMANIA , CATEVA MILIOANE DE COMUNISTI ASCUNSI , CARE SUSPINA TOT TIMPUL , DUPA SISTEMUL SOVIETIC DE A IMPLEMENTA LUCRURILE , DAR LA ASTIA , SITUATIA ESTE SI MAI REA !!! UNII , PREFERA , PUR SI SIMPLU , SA MOARA , MAI DEGRABA , DECAT SA FACA UNIREA CU ROMANIA !!! IN OCHII LOR , ROMANIA E O NIMENEA , UN STAT DUSMAN , CARE A INDRAZNIT SA ATACE , IMPREUNA CU GERMANIA NAZISTA , SFANTUL STAT SOVIETIC , AL LUI LENIN , SI AL LUI STALIN !!! PURCARI , A VENIT AICI , INTR-O TARA DUSMANA !!! DOAR , PENTRU CA , A AVUT NEVOIE DE BANI , PENTRU EDZVOLTARE !!! CHIAR NU VEDETI ??? ORICUM , OBIECTIVELE , S-I LE-AU ATINS !!! SA VEDEM , CAT MAI DUREAZA !!! LA UN MOMENT DAT , OR SA SE DELISTEZE , SI OR SA PARASEASCA ROMANIA !!! PENTRU ACTIONARII ACESTEI SOCIETATI : NU AVETI INCREDERE !!! STATI LA PANDA !!! NU VINDETI DEOCAMDATA , ACTIUNILE !!! ASCULTATI !!! CERCETATI !!! FITI SUSPICIOSI !!! AVETI GRIJE , PE UNDE MERGETI !!! PE UNDE PASITI !!! DEOCAMDATA , LE MERGE BINE !!! DAR , PRAPASTIA , POATE SA FIE , FOARTE APROAPE !!!