Viaductul Giurca, redat traficului greu după o pauză de 10 ani

ANA FELEA
Miscellanea / 29 septembrie 2021

Viaductul Giurca, redat traficului greu după o pauză de 10 ani

Viaductul Giurca, cel mai important drum de legătură dintre Buzău şi Braşov, a fost redat circulaţiei autovehiculelor de mare tonaj după o perioadă de 10 ani de restricţii. Pentru ridicarea acestor restricţii, au fost făcute lucrări de consolidare în valoare de peste 5,2 milioane de lei.

"Unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură de la nivelul judeţului Buzău a fost finalizat. Viaductul de la Siriu, un drum extrem de important pentru buzoieni, dar mai ales pentru transportatorii care tranzitează zona, este gata după trei ani de la începerea lucrărilor de consolidare. A fost redat, astfel, un drum esenţial pentru Valea Buzăului având în vedere că în zonă îşi vor relua traseul şi autobuzele de călători spre Braşov", a spus deputatul Gabriel Avrămescu, preşedinte PNL Buzău.

Proiectul de reabilitare a Viaductului Giurca, zona Siriu, parte din DN10, Buzau -Siriu, de pe DN10, a presupus consolidarea suprafeţei carosabile de 7,80 m, prevăzute cu 2 trotuare pietonale, de 1 m lăţime utilă şi hidroizolaţie continuă, pe toată lăţimea secţiunii transversale. De asemenea, infrastructura a beneficiat şi de repararea suprafeţelor cu pile de beton, cule şi mortare. Concluzia ultimei expertize tehnice impune însăo restricţie de tonaj pentru transportul de peste 30 de tone pentru o anumită porţiune de pe Valea Buzăului, respectiv la km 90 + 265 Viaduct Valea Grămăticului.

"Îmi amintesc că una dintre vizitele pe care le-am făcut la viaductul de la Siriu s-a desfăşurat în noiembrie, anul trecut, atunci când am mers împreună cu directorul general adjunct CNAIR, Ovidiu Barbier şi de directorul general DRDP Bucureşti, Cătălin Şomode şi am discutat cu responsabilii de lucrări despre evoluţia construcţiei. Nu a fost o lucrare simplă, mai ales că structura de rezistenţă înregistrase degradări masive şi drumul devenise un real pericol mai ales pentru traficul greu. În plus, viaductul de la Siriu nu e singura investiţie pentru care s-au făcut paşi importanţi pentru reabilitare. Podul de la Cislău, un alt proiect vital pentru traficul din Buzău, este finalizat în proporţie de 50%", a conchis deputatul PNL Buzău Avrămescu.

"Investiţiile guvernului PNL pentru obiectivele strategice de infrastructură sunt prevăzute ca fiind prioritare în programul de guvernare. De altfel, reamintim că Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, aprobat în urmă cu două zile, prevede investiţii în infrastructura rutieră de 7,6 miliarde de euro, o sumă record pentru investiţii în acest sector pentru care Guvernul României a făcut demersuri intense la nivelul Comisiei Europene pentru aprobarea acestei alocări", se arată în comunicatul trimis de PNL Buzău.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5124
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2344
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7993
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.8318

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb