În primele 8 luni ale acestui an, vânzările de echipamente marca VIKING, destinate întreţinerii spaţiilor verzi, au crescut cu 29% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, informează compania prin intermediul unui comunicat de presă.
Utilajele Viking sunt produse de compania austriacă cu acelaşi nume, parte a grupului german STIHL. Produsele Viking sunt distribuite în ţară de reţeaua de dealeri STIHL, care cuprinde peste 300 de magazine.
"Noi punem această creştere semnificativă a vânzărilor pe seama investiţiilor în reamenajarea spaţiilor de distribuţie şi extinderii reţelei comerciale, un proiect în desfăşurare evaluat la aproximativ 5 milioane de euro. De asemenea, un factor important care a contribuit la această creştere este reprezentat de modificările şi îmbunătăţirile aduse la reţeaua de service-uri a dealerilor. O mare parte a creşterii vine de pe segmentul utilizatorilor casnici, cu un nivel ridicat de informare şi educaţie în ceea ce priveşte folosirea unor astfel de echipamente. În plus, cererea de produse VIKING este tot mai mare în zona administraţiilor locale care îngrijesc spaţiile verzi din Bucureşti şi din ţară. În acest context ne aşteptăm ca până la sfârşitul anului procentul de creştere a vânzărilor să ajungă la 30% pentru toate gamele de produse VIKING", declară Ioan Mezei director general STIHL România.