Vinurile din Provence vor putea fi savurate mai întîi în reţeaua HORECA

SORIN BARARIU
Ziarul BURSA #Frăţia Vinului / 26 ianuarie 2004

Un grup de producători din regiunea franceză Provence testează piaţa românească promovîndu-şi vinurile în reţeaua de hoteluri şi restaurante (HORECA). Ţinta producătorilor sînt restaurantele de clasă şi hotelurile de lux. Preţurile unei sticle de vin provenite din această regiune variază între 5 şi 10 euro, cu mult mai puţin decît în cazul renumitelor vinuri de Boreaux sau Burgundia.

Conform lui Yann Staraci, secretarul general al Clubului Mistral, o organizaţie de promovare a produselor din Provence, vinurile din această regiune sînt "lejere, cu arome florale conferite de clima mediteraneană şi foarte populare printre tineri". Majoritatea vinurilor sînt roşii şi roze şi sînt obţinute din cupaje (amestecuri) de soiuri de mare productivitate. Potrivit producătorilor, vinurile de Provence sînt uşor băubile, cele roze fiind foarte potrivite pentru salatele de fructe de mare.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8074
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2778
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8878
Gram de aur (XAU)Gram de aur420.3419

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb