Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW şi deţinătoarea brandului Allview, anunţă noi investiţii în compania Intervision Trading, distribuitorul exclusiv al brandului AKAI pe piaţa din România şi Europa Centrală şi de Est, prin achiziţia suplimentară a unui procent de 10% din acţiunile acesteia, conform unui comunicat al Visual Fan remis redacţiei. După înregistrarea acestei tranzacţii, care marchează o etapă importantă în dezvoltarea şi consolidarea companiei, Visual Fan va deţine 61% din Intervision Trading.
Potrivit sursei citate, cu toate că ne aflăm într-un context geopolitic dificil, caracterizat de impredictibilitate, cifra de afaceri a companiei Intervision Trading, pentru perioada ianuarie-septembrie 2022, a corespuns planificării companiei şi grupului, şi a înregistrat o performanţă puternică reprezentată de o creştere faţă de anul anterior.
Asocierea celor două companii care au demonstrat pe parcursul anilor, fiecare în parte, stabilitate, lichiditate şi solvabilitate, au deschis noi pieţe internaţionale pentru Intervision Trading, prin multiplicarea canalelor de vânzare, făcând posibilă scalarea competenţelor celor două echipe şi atingerea unui număr din ce în ce mai mare de potenţiali clienţi.
CEO-ul şi fondatorul Intervision Trading, Dorin Ciobanu, a rămas la conducerea companiei, iar de la începutul anului 2022 strategia companiei s-a axat pe:
• Îmbunătăţirea performanţelor în vânzări şi maximizarea oportunităţilor de dezvoltare prin împărţirea în două divizii de vânzări: internă şi externă;
• Dezvoltarea gamei de top de divertisment audio-video pentru acasă, prin adăugarea în portofoliu de noi produse flagship ale brandului japonez AKAI, inovatoare, cu performanţe înalte, menite să reînvie tradiţia prin care AKAI este definit ca pionier în domeniu;
• Diversificarea portofoliului de produse AKAI distribuite, cu noile game ce includ televizoare SMART şi non SMART, dedicate pieţelor externe, şi produse SDA (Small Domestic Appliances), subliniază sursa citată.
Brandul AKAI era iniţial prezent în 9 ţări din Europa: România, Polonia, Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia. Datorită unor parteneriate puternice, vânzările s-au extins şi în alte ţări europene, precum Muntenegru, Albania, Moldova şi Ucraina. O creştere semnificativă s-a înregistrat şi pe piaţa din Grecia unde, principalii factori care au contribuit la această creştere, au fost reprezentaţi de listarea produselor în reţele mari de magazine precum Media Mark, Publik, Praktiker şi Dixons.
Prezenţa în premieră cu stand propriu la congresul IFA Berlin 2022, una dintre cele mai importante manifestări din Europa pentru industria tech, s-a bucurat de un real succes şi a demonstrat, încă o dată, notorietatea brandului AKAI la nivel internaţional.
Cei peste 20 de ani de experienţă în domeniul tehnologiei, precum şi know-how-ul deţinut de către echipa Visual Fan, a deschis noi orizonturi de business. Astfel, bazate pe viziunea companiei de a crea un viitor sustenabil, au fost demarate noi parteneriate şi proiecte scalabile şi profitabile, care să îmbunătăţească viaţa oamenilor. În anul 2022, Visual Fan a valorificat contextul economic actual, care a sporit receptivitatea faţă de soluţiile "verzi", prin dezvoltarea strategiei "Green by Allview", care a integrat mai multe proiecte cu impact puternic asupra mediului înconjurător: reducerea risipei alimentare, încurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi şi eliminarea consumului de combustibili fosili. Pentru 2023, compania are în vedere lansarea de noi proiecte în cadrul diviziilor existente, pentru consolidarea şi dezvoltarea acestora, se menţionează în comunicat.