Continuând promisiunea de a susţine companiile mici şi mijlocii în efortul acestora de adopţie a noilor tehnologii şi soluţii digitale, Vodafone Business extinde suportul oferit prin platforma V-Hub, care asigură acum şi posibilitatea testării gratuite a acestor soluţii, conform unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, prin intermediul V-Hub, companiile pot discuta cu un consultant despre soluţia digitală şi configuraţia de care au nevoie, iar după activarea soluţiei au la dispoziţie o perioadă de testare gratuită de o lună pentru a se convinge că aceasta corespunde nevoilor de business.
Soluţiile digitale disponibile pentru testare în cadrul V-Hub sunt diverse şi acoperă o gamă largă de nevoi de digitalizare pe care le putem întâlni în rândul business-urilor de dimensiuni mici şi medii, precum soluţii de semnătură digitală, soluţii de emitere de facturi şi alte documente de plată, soluţii de arhivare electronică a documentelor, soluţii de securitate, de server virtual oferit ca serviciu, soluţii de creare a unui magazin online sau soluţii de centrală telefonică virtuală de tip call center.
"Susţinerea companiilor mici şi mijlocii în procesul acestora de transformare digitală şi adaptare la un mediu în continuă schimbare este pentru noi un obiectiv major şi un angajament pe termen lung, pe care ne propunem să le concretizăm printr-o serie de proiecte şi iniţiative, care să aducă un sprijin real şi tangibil afacerilor din acest segment. Pe lângă consilierea gratuită pe teme de digitalizare oferită prin intermediul consultanţilor Vodafone Business, posibilitatea de testare a soluţiilor digitale reprezintă, în viziunea noastră, următorul pas prin care putem facilita accesul companiilor mici şi mijlocii la ceea ce numim procesul de digitalizare, oferindu-le acestora confortul şi garanţia că fac o alegere testată şi confirmată, care corespunde nevoilor de business. Nu în ultimul rând, este o abordare inovatoare pe care o propunem în procesul de adopţie a soluţiilor de business, prin preluarea unui concept care este norma în multe alte domenii", a spus Mihnea Rădulescu, Director Vodafone Business Unit, Vodafone România.
V-Hub este platforma online dedicată companiilor mici şi mijlocii care le oferă acestora acces gratuit la resurse şi informaţii relevante în ceea ce priveşte digitalizarea, cu scopul de a ajuta IMM-urile să se dezvolte şi să opereze cu succes într-o lume digitală. În cadrul platformei, utilizatorii regăsesc materiale şi informaţii practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul digital, precum ameninţările informatice şi cum îşi pot proteja afacerea împotriva acestora, cum îşi construiesc o prezenţă online, cum îşi creează un website, cum se pot promova utilizând social media sau cum menţin productivitatea într-un sistem de muncă hibrid. O facilitate importantă a platformei V-Hub o reprezintă componenta de consiliere gratuită, companiile având posibilitatea de a intra în legătură cu un consultant Vodafone Business pentru sfaturi şi mai multe informaţii legate de principalele teme ale platformei, oferite gratuit.