"Volkswagen" ar putea lansa două mărci noi

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 16 septembrie 2009

Compania germană "Volkswagen" AG, cel mai mare producător auto din Europa, şi-ar putea lărgi portofoliul cu două branduri noi, după preluarea operaţiunilor "Porsche" SE, susţine preşedintele Consiliului de Supraveghere, Ferdinand Piech.

Acesta a precizat: " şi-ar putea extinde colecţia de mărci, care include brandurile Audi, Skoda şi Seat, astfel încât să ajungem la 12 nume. Dar, deocamdată, nu sunt decât discuţii în acest sens".

"Volkswagen" preia 42% din "Porsche" AG, ca un prim pas al fuziunii cu producătorul de autoturis-me sport, care se va finaliza la sfârşitul lui 2009. "Volkswagen" mai deţine producătorul suedez de camioane "Scania" AB, respectiv 30% din producătorul german de camioane MAN AG.

"Volkswagen" plănuieşte să vândă acţiuni noi, ca să finanţeze achiziţia "Porsche". Compania germană anticipează că 2010 va fi un an profitabil, dar nu unul "uşor".

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8074
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2778
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8878
Gram de aur (XAU)Gram de aur420.3419

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb