Vânzările de vehicule uşoare au scăzut în Franţa, în luna iunie (-0,9%, la 248.697 unităţi), producătorul local de profil PSA "Peugeot Citroen" SA pierzând teren în favoarea rivalului german "Volkswagen" AG.
În timp ce vânzările locale ale "Peugeot Citroen" s-au redus cu 9,5%, celelalte "Volkswagen" au sporit cu 3,8%, conform datelor CCFA - asociaţia producătorilor auto din Franţa.
Cifrele arată că Peugeot Citroen a livrat 63.551 de autoturisme luna trecută, iar rivalul său autohton mai mic, "Renault" SA - 50.018. Vânzările "Renault" au crescut cu 9,5% în iunie, în Franţa.
Săptămâna trecută, "Peugeot Citroen" a informat că ţinteşte piaţa autoturismelor de lux din China, urmărind ca, până în 2015, să realizeze 15% din totalul vânzărilor sale în ţara asiatică. În prezent, "Peugeot Citroen" obţine 11% din vânzări în China.
Producătorii de autoturisme de lux "Audi" (divizie "Volkswagen"), BMW şi "Mercedes-Benz" (divizie "Daimler" AG) domină piaţa maşinilor premium din China.