VTEX, platforma enterprise de comerţ digital cu ajutorul căreia brandurile B2C şi B2B îşi gestionează operaţiunile de comerţ la nivel global, a reuşit să obţină recunoaşterea experţilor din industrie chiar în primele luni ale anului 2024, conform unui comunicat de presă al companiei.
Noile distincţii vin să consolideze poziţia de lider global, furnizor de tehnologii ecommerce care modelează viitorul comerţului digital:
VTEX a fost numită "Lider" în IDC MarketScape: Worldwide B2B Digital Commerce Applications for Midmarket Growth 2023-2024 Vendor Assessment (doc #US50625723, decembrie 2023).
VTEX este singurul furnizor desemat "Customers' Choice" în Raportul Gartner® Voice of the Customer for Digital Commerce 2024: 98% dintre utilizatorii VTEX sunt dispuşi să recomande platforma de ecommerce şi altor companii, iar VTEX a primit o medie de rating de 4,8/5,0 din partea clienţilor, pe baza unui total de 57 de recenzii colectate pânî în noiembrie 2023.
VTEX a fost numită "Lider" în IDC MarketScape: Worldwide B2C Digital Commerce Platforms for Midmarket Growth 2024 Vendor Assessment (doc #US50626123, ianuarie 2024): VTEX este cel mai bine cotat "Lider" dintre cei 25 de furnizori de comerţ digital evaluaţi în raport. VTEX, şi abordarea sa pragmatică de comerţul digital composable, este recunoscută pentru versatilitatea sa în diverse industrii, inclusiv în retail, FMCG, domeniul alimentar, producţie, distribuţie şi altele.
Aceste rapoarte vin în completarea studiului Total Economic Impactᵀᴹ Of The VTEX Digital Commerce Platform (TEI) din septembrie 2023, realizat pentru VTEX de Forrester Consulting. Rezultatele analizei arată că brandurile care au migrat către platforma VTEX au beneficiat atât de eficienţa operaţiunilor de dezvoltare şi de marketing, cât şi de capacitatea de a susţine mai multe modele de afaceri (B2C, B2B şi capacităţi de piaţă) pentru o abordare comercială unică pe o singură platformă.
Rezultatele reale ale retailerilor arată beneficiile cheie ale VTEX: 133% randament al investiţiei; creşterea afacerii generează un plus de 17,1 milioane USD; economii de 5,8 milioane USD după migrarea de la o platformă de comerţ digital tradiţională (legacy) la VTEX.
"Desemnarea drept Leader de către o firmă de analiză de top precum IDC, împreună cu studiul Forrester TEI, subliniază valoarea imensă de care se pot bucura brandurile globale atunci când implementează platforma enterprise, composable şi complexă VTEX. Acest lucru este în linie cu numirea noastră ca fiind "Customers' Choice", în raportul Gartner Voice of the Customer pentru comerţul digital. VTEX se află în fruntea modelării viitorului comerţului. Prin eficientizarea infrastructurii de comerţ digital, aducem o creştere a profitabilităţii companiilor din 43 de ţări din întreaga lume", a declarat Santiago Naranjo, CRO la VTEX.