White Image anunţă dezvoltarea unui nou parteneriat strategic pentru digitalizarea şi automatizarea muncii şi a proceselor de vânzare. Prin această colaborare, cele două companii îşi propun să revoluţioneze modul în care industria construcţiilor gestionează procesele de vânzare şi muncă, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, integrarea tehnologiei inovatoare şi a soluţiilor digitale avansate va duce la creşterea vânzărilor şi a eficienţei angajaţilor din construcţii, prin automatizarea şi simplificarea unor produse complexe într-o prezentare prietenoasă.
"Suntem bucuroşi să consolidăm parteneriatul nostru cu Lindab şi să accelerăm un proces de digitalizare şi de automatizare a operaţiunilor în activitatea zilnică a companiei. Prin această colaborare am reuşit să reducem munca manuală prin generarea automatizată de prezentări de oferte pentru produsele prezentate clienţilor Lindab. Iniţial, angajaţii Lindab mergeau la întâlnire cu un excel stufos, greu de parcurs şi de înţeles. Acum, ofertele sunt generate sub forma unor pagini web, care conţin toate informaţiile necesare, dar şi prezentări video ale componentelor din ofertă. Toate acestea sunt personalizate şi se adresează direct nevoilor fiecărui client în parte. În plus, noua abordare nu doar reduce semnificativ munca manuală, dar permite şi identificarea şi gestionarea datelor despre potenţialii clienţi şi intenţiile lor de achiziţie. Toate interacţiunile cu oferta sunt monitorizate şi raportate în timp real, pentru o îmbunătăţire a procesului de vânzare", explică Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
White Image a dezvoltat un mecanism care să includă specificaţii conform procedurilor actuale, prin integrarea cu un CRM, fără însă să afecteze fluxul actual de creare tehnică a ofertei. Prin integrarea acestei soluţii, Lindab a înlocuit prezentările de ofertă simple în prezentări interactive, care conţin toate elementele tehnice detaliate vizual cu fotografii, video, componente, culori, descriere şi beneficii, se arată în comunicat.
"Prin implementarea acestui mecanism inovator, Lindab reuşeşte să ofere clienţilor săi o experienţă de achiziţionare mai clară, mai detaliată şi mai uşor de înţeles, care ajută la consolidarea poziţiei sale în piaţă şi la îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii săi. În plus, sistemul custom creat permite gestionarea ofertelor la nivelul fiecărui reprezentant de vanzari, precum şi a statusului în procesul de vânzare. Toate aceste date sunt agregate la nivelul managerilor şi care astfel pot monitoriza uşor rezultatele echipei, dar şi ale fiecărui reprezentant de vanzari în parte - numărul de oferte trimise, interacţiunea agentului cu clientul şi numărul de oferte închise", adaugă Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
"Colaborarea cu White Image reprezintă un pas esenţial în procesul nostru de digitalizare avansată. Ne dorim să îmbunătăţim din punct de vedere cantitativ şi calitativ interacţiunile cu clienţii de acoperişuri, astfel încât să le oferim experienţe plăcute şi să aleagă Lindab. Într-o lume în care totul este la un click distanţă, românii interesţi să achiziţioneze un acoperiş, lasă cereri de ofertă la Lindab şi primesc rapid oferta digitală, customizată pe nevoile lor. Oferta este uşor de întocmit de fiecare reprezentant de vânzări Lindab, conţine toate informaţiile relevante şi are termen de valabilitate limitat", spune Andrei Sulyok, director general Lindab, se precizează în comunicat.