Wittchen va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucuresti, dezvoltat de Sonae Sierra. Wittchen a închiriat un spaţiu în cadrul proiectului printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: "România este o piaţă atractivă pentru retailerii din Europa Centrală şi de Est, o regiune în care antreprenorii locali au reuşit să construiască mărci puternice cu prezenţă activă în Europa, inclusiv pe piaţa românească. În doar câţiva ani, marile grupuri de retail din regiune, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanţi pe piaţa românească. Acest succes încurajează alte companii, care încă nu sunt active în România, să-şi extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple".
România este a şasea piaţă unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Cu peste 30 de ani de experienţă, Wittchen a devenit un business de familie de succes, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de pe piaţa europeană.
Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen: "Planul nostru de afaceri şi extinderea pe piaţa din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din ţară, deoarece vedem multe oportunităţi de a deveni lider pe piaţă pe segmentul bunurilor premium la preţuri accesibile. După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piaţă pentru produsele pe care le vindem. Cu excepţia magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de pieţe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc şi cautăm în continuare noi oportunităţi de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă".