Producătorul american de echipamente de birotică "Xerox" a obţinut, în cel de-al doilea trimestru al anului 2004, un profit pe acţiune de 21 de cenţi, informează "Xerox Romania", subliniind că cea mai mare parte a cîştigurilor din perioada analizată a fost generată de oferta de servicii destinate mediului de afaceri. "Profiturile înregistrate şi cererea crescută pentru noua tehnologie şi serviciile «Xerox» îmbunătăţite ne fac să credem că profiturile pe acţiune pe întregul an vor creşte pînă la 80-84 de cenţi, depăşind estimările iniţiale, de 67-72 cenţi pe acţiune", declară Anne M. Mulcahy, preşedinte al "Xerox". Reprezentanţii companiei afirmă că aproximativ două treimi din totalul vînzărilor din cel de-al doilea trimestru provin din produsele lansate în ultimii doi ani. Vînzările de echipamente "Xerox" au crescut cu aproximativ 5% în cel de-al doilea trimestru. Venitul total a fost, însă, de 3,9 miliarde de dolari, cu 2% mai mic decît cel obţinut în acelaşi trimestru al anului trecut. Atît vînzările de echipamente, cît şi venitul total includ un beneficiu valutar de două puncte procentuale.