Xiaomi se va concentra pe creşterea vânzărilor pe piaţa din India

D.R.
Miscellanea / 17 iulie 2023

Xiaomi se va concentra pe creşterea vânzărilor pe piaţa din India

Xiaomi se va concentra pe creşterea vânzărilor sale pe piaţa indiană de la punctele de vânzare cu amănuntul, după ani de pariuri în care a mizat pe comerţul electronic, a declarat preşedintele său din India, în timp ce compania chineză încearcă să revigoreze vânzările de smartphone-uri după ce a rămas în urma producătorului sud-coreean Samsung, transmite news.ro.

Vânzările online în India prin Amazon şi Flipkart, parte a grupului Walmart, au crescut în ultimii an şi au ajutat Xiaomi şi alţii producători să se extindă pe una dintre pieţele cu cea mai rapidă creştere din lume, cu 600 de milioane de utilizatori de smartphone-uri.

Dar, în timp ce 44% din vânzările de smartphone-uri din India sunt acum online, segmentul de comerţ tradiţional prin magazine rămâne cel mai important şi Xiaomi se aşteaptă ca acesta să crească în continuare.

"Poziţia noastră pe piaţa offline este substanţial mai mică decât cea online. Piaţa offline este locul în care sunt alţi concurenţi care s-au descurcat destul de bine şi au o cotă de piaţă mai mare", a declarat şeful Xiaomi pentru India, Muralikrishnan B.

Doar 34% din vânzările de dispozitive Xiaomi din India din acest an au venit din magazinele de vânzare cu amănuntul, restul prin intermediul site-urilor web care au fost multă vreme generatorul său dominant de vânzări, arată datele Counterpoint Research din Hong Kong. Samsung, în schimb, obţine 57% din vânzări din magazine.

Xiaomi intenţionează să-şi extindă reţeaua de magazine dincolo de cele 18.000 de unităţi actuale şi să colaboreze din ce în ce mai mult cu vânzătorii de telefoane pentru a oferi alte produse, cum ar fi televizoare Xiaomi sau camere de securitate, unde Muralikrishnan a spus că concurenţa este mai puţin intensă. Impulsul offline al Xiaomi vine la câteva luni după ce şi-a pierdut poziţia de lider în faţa Samsung, care are un portofoliu mult mai mare de telefoane premium acum în vogă. Gigantul sud-coreean are o cotă de piaţă de 20% în India, în timp ce Xiaomi, care s-a concentrat istoric pe telefoanele cu buget redus, are 16%.

Opinia Cititorului ( 5 )

  1. Nici o problema,

    Europa va cumpara Apple scump,

    inca are de unde 

    1. Ieftin si prost e pentru mujici:-)

      Și confratii tai mai săraci ce fac,

      patriotule bogat 

      Isi iau apple second hand daca vreau sa aiba viata personala!

      Gresit,

      "daca vreau sa aiba viata personala" 

      traiesc in sanul familiei normale si au contact

      real (si nu "face buc") cu prietenii 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb