Serviciul de streaming pentru muzică al celor de la Google nu se mai limitează la muzică, oferind acum acces şi la podcast-uri, după exemplul Spotify, informează Agerpres.
Doar în Statele Unite, pentru început, YouTube Music găzduieşte acum şi podcast-uri, pe care utilizatorii serviciului de streaming le pot accesa alături de muzică.
Podcast-urile se vor bucura de aceleaşi facilităţi ca şi muzica, putând fi ascultate în fundal (cu ecranul telefonului stins) şi descărcate pentru a putea fi accesate şi offline.
Însă podcast-urile sunt disponibile tuturor utilizatorilor, nu doar celor care plătesc pentru versiunea Premium. Pe de altă parte, utilizatorii Premium nu sunt scutiţi de mesajele promoţionale pe care creatorii de podcast-uri le strecoară în emisiuni.
Noul tip de conţinut este acum găzduit în tab-ul Podcasts, căruia i s-a făcut loc în ecranul principal YouTube Music Home. Tab-ul dedicat are un feed compus din podcast-urile urmărite şi episoade recomandate.
Spre deosebire de Spotify, care regretă acum investiţiile masive făcute în podcast-uri, YouTube Music nu are planuri să motiveze în acest fel creatorii. Asta pentru că, pe YouTube există deja un mare număr de podcast-uri.
Compania spune că podcast-urile vor fi disponibile şi în afara Statelor Unite, însă nu oferă o dată estimativă pentru extinderea accesului.