Actualizare 13:07 Anca Dragu: "Lucrăm la o OUG pentru exceptarea de la plata impozitului pentru o proprietate dată în plată"
Ministerul Finanţelor Publice (MFP) lucrează la un proiect de Ordonanţă de Urgenţă pentru modificarea Codului Fiscal astfel încât debitorii care apelează la darea în plată să fie scutiţi de impozitul aferent transferului de proprietate, însă doar la prima dare în plată, a declarat astăzi Anca Dragu, ministrul Finanţelor Publice.
"Subiectul este încă în discuţii la MFP. În acest moment lucrăm la o versiune în care să avem o excepţie pe o proprietatea supusă regimului de dare în plată. Ne-am întâlnit ieri (miercuri -n.r.) cu reprezentanţii notarilor şi cu ai Parlamentului care au lucrat la această lege. Suntem în faza în care încercăm să identificăm toate cazurile şi să le surprindem în mod corect în această modificare, astfel încât să se poată implementa, să nu ne lovim şi de alte probleme. Trebuie să găsim un mecanism simplu. Căutăm formule ca legea să iasă clară, dar principiul acesta este, să exceptăm de la această taxă pe tranzacţie o proprietate dată în plată", a afirmat Anca Dragu, potrivit unor surse din media.
Aceasta a precizat se ia în calcul aplicarea scutirii pentru o singură locuinţă, şi nu o triere a beneficiarilor în funcţie tranşe de venit sau alte criterii, pentru că astfel actul normativ ar fi greu de implementat.
Ministrul Finanţelor a precizat că se analizează şi cazul celor care au fost deja executaţi silit şi figurează cu datorii la stat în contul impozitului datorat pentru transferul de proprietate de la momentul executării.
"Este în lucru şi acest aspect. Încercăm să ne uităm la toate situaţiile şi să le tratăm pe toate, astfel încât ordonanţa să fie una completă", a mai declarat Dragu.
Totodată, Ministerul Finanţelor Publice analizează şi cazul celor care au garantat un credit cu mai multe proprietăţi (imobile, terenuri).
Anca Dragu a punctat că Ordonanţa de Urgenţă va trebui să fie gata până la finalul lunii iunie, pentru ca Parlamentul sa fie încă în activitate. Astfel, ministerul vor încerca să lanseze proiectul de Ordonanţă în dezbatere publică săptămâna viitoare.
(S.A.)
-----------
Ministerul Finanţelor Publice va modifica, prin Ordonanţă de Urgenţă, Codul Fiscal, în vederea clarificării situaţiei legate de impozitarea transferului de proprietate prevăzut de Legea dării în plată, după cum a anunţat, ieri, deputatul liberal Daniel Cătălin Zamfir, care a promovat textul legii.
Domnia sa, împreună cu avocatul Gheorghe Piperea şi cu reprezentanţii Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România (UNNPR) au discutat, ieri, cu secretarul de stat din MFP Gabriel Biriş.
După întâlnire, Daniel Zamfir a precizat: "Întâlnirea de azi (n.r. ieri) de la Ministerul Finanţelor a fost extrem de constructivă. Am convenit cu toţii că pentru lămurirea nedatorării impozitului la darea în plată se va emite o ordonanţă de urgenţă care va modifica textul Codului Fiscal şi nu Legea dării în plată, aşa cum am solicitat în toată această perioadă. Nu vor exista criterii de genul «casă în care locuieşti» sau criterii legate de venituri. Au rămas de clarificat nişte chestiuni tehnice solicitate de către notari, dar vreau să vă asigur că principiul în care cred foarte tare va fi respectat! Nu poţi plăti impozit când nu obţii niciun venit, mai mult, îţi asumi o pierdere uriaşă!"
Forma finală a proiectului de OUG care va modifica articolul 111 din Codul Fiscal va fi făcută publică săptămâna viitoare, a anunţat avocatul Piperea.
Ministrul de resort Anca Dragu a anunţat, recent, că MFP va modifica Legea dării în plată printr-o Ordonanţă de Urgenţă, ca să clarifice situaţia impozitului ce ar trebui plătit la efectuarea transferului imobilului către bancă.
Oficialul a menţionat că Ordonanţa va face referire doar la cei care au o singură casă, în care locuiesc, cazuri în care vor fi aplicate o serie de criterii.
Ministrul finanţelor a criticat noua lege, precizând că este incompletă şi că nu prevede prin ce mecanism şi cu ce costuri se implementează darea în plată. Anca Dragu a subliniat că ministerul de resort este dispus să ajute consumatorii, însă doar pe cei care sunt "într-adevăr într-o situaţie dificilă", fără să-i acopere pe cei "care au făcut speculaţii imobiliare".
Ordonanţa de Urgenţă ar urma să intre în Guvern în luna iulie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 00:31)
Astea cu "invinsul" sunt palavrele lui ZamFURT, Piparoase si ale "luptatorului" [...] de la Cisnadie. Hai sa vedem mai intai Ordonanta de Urgenta si ce o sa spuna, ma indoiesc ca MFP ar da o palma oamenilor cinstiti in favoarea cersetorilor GCCC. In primul rand n-ar avea de ce. Cersetorii oricum nu vor fi multumiti, astia cum le dai ceva de pomana vor mai mult. Caz concret, au trecut prin scremete si coruri de bocitoare conduse de [...] din Berceni, o lege la adapostul careia sa fure din banii celor cu economii in banci si ai tinerilor care isi vor cumpara o casa. Bun. Nici asa nu au fost multumiti, acum vor un OUG prin care sa fure din banii tuturor platitorilor cinstiti de taxe si impozite. Adica in loc sa se dea banii la scoli si spitale, sa ii directionam catre [...] cu 3 case de la Targu Mures ca sa isi curete el pierderile in contabilitate.ZamFURT vorbeste sa se afle in treaba, a mai mintit de vreo 12.000 de ori, nu m-ar mira ca maine sa iasa Biris sa ii dea peste bot sau sa ii poarte cu vorba pe milogi cu OUG-ul pana la calendele grecesti.Plus ca orice om CINSTIT ar putea ataca OUG la CCR pe motiv de discriminare. Astia din GCCC si-au facut din furt un mod de viata. Chiar liderul lor pilos e unul care n-a muncit o ora in viata si care sta la adunat de zeciuli la biserica protestanta la care e pastor, la amagit lumea ca ii "salveaza de banci" si cu un ochi pe Western Union sa vada ce ii mai trimite nevasta plecata saraca de ea la munca in afara imediat ce s-a lamurit cat ii poate pielea lui barbat'su. IN loc de asteptat pomeni si legi care sa va dea mana libera sa furati de unde puteti de ce nu incercati baieti si MUNCA un pic? Ca vad ca intr-o vreme radeati de aia care muncesc, mai ales de tineri, din curve, panarame si drogati nu ii scoteati voi astia "eroii". Piparoasele facea chiar misto de ei, "cum, un tanar profesor debutant, sau un tanar avocat sa viseze la un apartament, e inadmisibil asa ceva". Da' tu ai la tine in grupul care iti face galerie un zugrav cu apartament de lux in Bucuresti si o fosta camerista de hotel cu vila, cum e asta Piparos? Astia sunt mai meritorii sa fie proprietari pentru ca sunt "ai tai" iar tinerii profesori si avocati sunt de ras? In fine, inchei intr-o nota extrem de pesimista fata de cei care asteapta OUG-ul si inca mai au incredere in ZamFURT, PipaRoach si restul brigazii fapte perverse, nu tot ce zboara se manaca fratilor, fumigene din astea menite sa arate ca "ei lupta pentru voi" ca voi sa dati bani "pentru activitati" si sa directionati 2% impozit o sa mai vedeti de-a lungul timpului. Deja multa lume s-a prins, inclusiv unii sus-pusi prin grup si l-au scuipat pe bo$$ de i-au mutat musteatza la ceafa. Astea sunt apeluri disperate ca sa mentina sandramaua cat mai mult pe linia de plutire.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 03:17)
Ca sa poti scrie cum scrii tu, trebuie sa traiesti intr-o cocina cu porci si sa te scalzi in laturi. Esti horror! Copiii tai iti vad mesajele? Wow, ma cutremur numai la gandul ca te inmultesti!
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 08:42)
Am văzut proiectul de ordonanta și e super ok.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 08:46)
Nu are copii.Am verificat.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 09:01)
Da, e scabros, exprimare si gandire de intelectual trecut prin inchisoare. A patit multe.
1.5. Frustrari nocturne (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Cosmina în data de 09.06.2016, 10:08)
Prietene, ia un distonocalm. Ca de la transpiratiile nocturne ti s-a innegrit gulerul alb de la camasa.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de visa în data de 09.06.2016, 10:16)
Te legi de Piperea ca ala de gard. Oameni ca Piperea trebuie respectati , apreciati pentru ceea ce fac. Daca nu era el, nu se ridica nimeni impotriva bancilor.
1.7. Need some medicine (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Mastercard în data de 09.06.2016, 10:40)
Da' medicamentele....cat sunt medicamentele? :))))) Frate, esti lunatic, pe bune! Sincer cred ca nici la sanatoriu nu te-ai incadra.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 10:52)
de ce nu ai curajul sa iti dai numele? rusine ca te ascunzi sub anonimat. probabil esti bancher sau mai rau.....
1.9. eu am indeplinit punctajul (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de The Brute în data de 09.06.2016, 10:56)
La intrebarea unde are sediul cea mai importanta banca din Romania am raspuns Bucuresti. Imediat comisia s-a impacientat si au dorit sa ma inscrie in aceeasi grupa cu domnul Isarescu si Rödler...
1.10. pentru anonimul gonflabil (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Rezsõ Seress în data de 09.06.2016, 10:59)
Iar ai ascultat „Szomorú vasárnap”, bolnavule?Mai, mi-e mila de tine, sincer. Nu te iubeste nimeni, este? Ai fost sodomizat in copilarie de tata-tau... stiu. Imi pare rau, asta-i viata. Poate-ti dezleaga cununiile vreun barbos capatuit din spovedanii, ca sa iti descarci si tu hormonii in vreo femeie reala, ca uite unde te-au adus gonflabilele.
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de EU în data de 09.06.2016, 11:16)
Esti un frustrat, bolav la capatana, plin de bale si spume. Usurel anonimule, nu te promoveaza nimeni sef de salon pe sectia de boli mintale.
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de adrian în data de 09.06.2016, 11:34)
Daca ai fi atat de convi s de parerea ta nu ai scrie cu anonim. Semneaza si asuma-ti ce scri daca vrei sa te ia cineva in seama.
UN MASAJ SCRIS DE UN NIMIC ESTE TOT UN NIMIC. Intelegi domnjle NIMIC?
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 11:57)
Ce știre ar fi dacă individul de mai sus ar lucra în departamentul de comunicare al unei bănci. ..
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 12:11)
Esti platit la nr de caractere pe care le insiri sau pur si simplu atat de duce acel neuron amortit? Ca daca ai gandi putin, obiectiv, ai realiza cam cum stau lucrurile, indiferent ca ai sau nu credit.
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Cristian în data de 09.06.2016, 12:13)
Pt ultima oara ma cobor la nivelul tau:
1. Daca te-as cunoaste personal as face bani frumosi de pe urma ta. Si te-as linisti rapid.
2. Muncesc cinstit de 17 ani. De 8 ani muncesc in mai multe locuri ca sa pot plati birul camatarilor tai. In prezent fac trei joburi.
3. Nu poti dovedi absolut nimic din ce elucubrezi pe Bursa. Esti un [...]. Nu am avut vreodata legaturi cu cultul adventist, nu traiesc ca popii ortodocsi si bancherii din a insela oameni naivi de buna credinta.
4. Ce se intampla la mine in familie nu e treaba ta. Ma subestimezi - nu am apelat la Western Union, am mai multe cunostinte financiare de-atat.
5. Biserica protestanta e un termen vag. Sunt peste 900 denominatii dar tu esti prea incult ca sa stii asta. Nu sunt pastor si chiar sunt impotriva `pastoritului` la care face referire creierul tau dat in plata de la nastere,
6. Bursa greseste ca intretine cancaniada asta cu indivizi de speta ta. Nu vrea sa cred c-o face pt trafic.
Du-te omule si te plimba prin parc, e vara, e frumos, bucura-te de viata... De familie, daca ai. Daca ai, o compatimesc.
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 09.06.2016, 12:31)
Opinia a fost ştearsă din cauza limbajului neadecvat.
1.17. dedicație pt postacul bancilor (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de marco în data de 09.06.2016, 13:41)
[...] Ești fiul lui Satan.
Iar acum oftica te ca nu mai plătim nici impozit.
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.15)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:48)
Ce repede va simtiti voi astia desi eu nu am dat niciun nume, de ce oare? :))))
Auzi, daca tot esti atat de cinstit de ce nu spui unele adevaruri mai "dureroase"? De ex. despre conversie. In Polonia de pilda, conversia va costa cetatenii polonezi circa 25 de miliarde de zloti in urmatorii ani! Adica prostimea poloneza cu ratele la zi o sa plateasca pentru omologii tai. Vrei sa mai vorbim de minciuni de ale gastii tale? :))) Nu cred ca are rost.
Ma amuza ca spui ca nu faci bani de pe urma altora, dar in punctul 1 salivezi la gandul banilor facuti de pe urma mea daca m-ai cunoaste :))))))
Mai baga si tu niste adevaruri, din cand in cand, si cu avansurile si cu dobanzile si cu costurile conversiei. Nu stiu cate cunostinte financiare ai tu, dar din moment ce vii si spui ca DOAR bancile o sa suporte costurile voastre atunci inseamna ca ori minti, ori esti praf la capitolul asta si clar nu ai ce cauta in fruntea unui grup de creditaci :)))
Vaaaiii, imi cer mii de scuze ca am "indraznit" sa te jignesc pe tine, pe spagara de la RAR, pe jandarmul ciubucar de la Buzau sau pe malacul cu 3 case. Imi cer iertare ! Ai si tu curajul sa faci la fel cu cei pe care i-ai jignit impreuna cu postacii tai?
Pe tanara Dana Manolache pe care o numeati "curva" doar pentru ca avea un copil. Stii cand, in februarie, pe pagina lui ZamFURT de Facebook. Cat de josnici sa fiti sa ii spuneti unei femei "curva" doar pentru ca avea un copil de 4 ani? Ma intreb cam cati bani ar stoarce de la tine si de la prostacii tai? Georgiana Tanase, iti spune ceva, una pe care o anumita "Raluc Mormon" de prin grupul tau, un postac de-al tau, a amenintat-o cu bataia si trimisul la produs? E lista lunga baiatule, cred ca si tu ai uitat cati ai jignit si porcait de-a lungul timpului. Mai deunazi amenintai pe aici cu taieri de organe si membre, cu kyokushin si cu alte nenorociri, ma mir ca ai tupeul sa dai din clanta tu impreuna cu postacii tai.
Du-te tu in parc si te plimba, poate soarele te trezeste la realitate, nu esti nici vreun revolutionar, nici vreun luptator, nici vreun salvator, esti doar un rahat cu ochi.
1.19. Mai vedem noi cine se oftica... (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:51)
Eu sa ma oftic bai "Ultima chemare" ;)? O sa se oftice altii care o sa atace OUG la CCR pe motiv de discriminare, sa vedeti atunci plansete :)))) Voi chiar nu va dati seama ca Biris si altii ca el il joaca pe degete pe Zamfir? :))))))
1.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:52)
...Nationale...
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de marc în data de 09.06.2016, 13:54)
Ai probleme mari ,nu scapi decât dacă mierlesti. Roagă de Satan sa te i a la el
1.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:55)
Asadar anonimule, sunt "saraca nevasta" a liderului aluia pilos, care dupa capatana ta aia putreda, n a muncit o ora in viata si despre care zici tu, ca sta la adunat de zeciuieli prin biserica protestanta. Stau si ma gandesc si nu stiu ce sa cred: esti in stare sa gandesti singur si sa scrii ceva, sau chiar trebuie sa ti se dicteze ca in ciclul primar, ce sa postezi? Pentru ca dupa toate cele citite mai sus, cred ca esti papusa cuiva... ia o cum vrei... Cate ore ai muncit in viata ta? Cati copii ai de intretinut, si cu ce te ocupi la ora actuala? In afara de pupincurism, bineinteles... nu ti au trebuit foarte multe randuri sa ma faci sa cred ca esti cam frustrat ca n ai si tu o saraca nevasta dupa care sa stai toata ziua pe Western Union... Saracul de tine... vrei sa ti trimit ceva si tie? Pupincuristul cui esti? Cuiva de la BNR, poate? Inteleg ca nu esti cu credit in franci, altfel nu ti ai permite astfel de comment jegos la adresa unor oameni cinstiti care muncesc zilnic si se lupta cu un sistem corupt si jegos ca tine, pentru ca familiile lor sa nu ajunga in strada si copiii lor sa aiba un acoperis deasupra capului. Dar pentru astia ca tine cu creierii spalati, e prea mult de inteles... eu nu i cunosc pe niciunul din cei doi enumerati mai sus, dar dupa ei se pot vedea niste rezultate, insa dupa tine, iti spun ce pot vedea eu acum: mi-am mancat din timpul meu pretios, timp care era alocat pentru altceva. Pacat ca "te am cunoscut"... chiar si online... Si apropos de liderul ala de la Cisnadie, bai baiatule, mai ai pana sa ajungi la nivelul lui... poate intr o alta viata.
1.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:56)
Nu la fel de tare ca stire cum a fost aia cu angajarea unei firme profesioniste de call-center care sa trimita sute de mesaje senatorilor si deputatilor. Stii, cum au facut Zamfir si ceata lui in timpul dezbaterilor pe DIP ;)
1.24. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.21)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:59)
Problemele le ai tu fratioare, ma rog la Dumnezeu sa iti faca suferinta usoara :))))
1.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:04)
Coane Musteatza, sa inteleg ca acum te-ai mutat pe Bursa in calitate de postac? :))))Sa stii ca stilul e acelasi chiar daca scoti diacriticele. Si stilul de scris si mobilizarea la minut pe postaceala :))))) Baga mare baiete, fii un exemplu pentru subalternii tai. Priviti postaci chf, asa se face treaba, uitati la seful vostru ce viteza are, zici ca e in schimbul 2 la Timpuri Noi :))))
P.S. N-as vrea sa ajung la nivelul tau in nici o viata, crede-ma, nici dusmanilor mei nu le-as putea dori asta :))))
1.26. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:12)
Dar tu obiectiv realizezi ca vor plati altii din banii lor pierderile lasate de voi?
1.27. Regulamentul mesajelor se va modifica (răspuns la opinia nr. 1.15)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 14:28)
BURSA intretine comunicarea si exprimarea libere.
Intrucit nu sint obisnuit practic cu mahagismul, mi-a venit greu sa-mi dau seama ca unele mesaje, asa cum este acesta de la nr.1, reprezinta o interventie mahalagesca si desi mi-a fost evident ca este inadecvata comunicarii sociale, nu am stiut ce reactie sa am, astfel incit sa nu fie confundata cu cenzura.
Incepind de miine, Regulamentul mesajelor va fi restructurat, in asa fel incit mesajele de acest fel sa poata fi eliminate.
Multimea de reactii adverse la postarea nr.1 indica faptul ca cititorii isi doresc, aici, un spatiu de dezbatere civilizat, ceea ce si eu vreau.
1.28. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:35)
hahahahhha ez nagyon jooooooooooo
1.29. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.27)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:36)
Vaaaiii, dom' Make, ce bine ca modificati regulamentul. Dar vedeti sa se aplice si postacilor care fac "reactii adverse" in asa fel incat sa nu mai poata ameninta cu taieri cu taieri de maini si alte organe, cu bataia prin metode kyokushin sau cu alte porcarii de genul asta. Apropo de limbaj mahalagesc, sa intelegem ca atunci cand il faci pe unul sau altul "circar, tradator de patrie, haimana" sau alte invective, atunci cand trimiti o femeie ministru pe centura, toate astea sunt civilizate daca vin dintr-o anumita tabara, nu? Ca vad ca nu sunt moderate deloc pe la alte articole....
1.30. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.29)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 14:40)
Raspunsul tau este, deja, mahalagesc.
De altfel, este si mincinos.
1.31. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.27)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:42)
zamfurt-ul de mult trebuia sa il cenzurati, eu am scos un r de la capat si l-ati cenzurat pe buna dreptate.
1.32. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 14:45)
Alta mahala.
1.33. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.29)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:46)
Circar de ce vrei sa fie cenzurat?
Tradator de patrie sau haimana?
1.34. dedicație pt postac (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de xax în data de 09.06.2016, 14:50)
Știi bancul cu mierla??
Mierlesteoooo, ca sa scapi.
1.35. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.33)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 14:50)
Tinere, probabil ca in generatia ta esti privit drept un om normal, dar eu, unul, nu te vreau prin preajma, nu-ti vreau nici pornirea de mahala, nici distorsiunile de gindire sub care iti ascunzi minciunile, nici jovialitatea falsurilor prin care iti promovezi interesele.
1.36. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.30)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:57)
Minciuni stimate domn. Hai sa va dau doua mostre proaspete de limbaj "civilizat" al unor postaci chf:
"1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2 )
(mesaj trimis de anonim , in data de 09.06.2016, ora 10:54)
purice sobolanesc ce esti"
Asta, primul, este adresat prietenului dvs Cristi C., la un citat de-al lui.
"Ai fost sodomizat in copilarie de tata-tau... stiu. Imi pare rau, asta-i viata. Poate-ti dezleaga cununiile vreun barbos capatuit din spovedanii, ca sa iti descarci si tu hormonii in vreo femeie reala, ca uite unde te-au adus gonflabilel", iar asta e o parte din mesajul extrem de civlizat de la 1.10:))))
Sper ca noul regulament sa elimine toate mesajele luate pe aratura, nu numai ale celor anti-Zamfir, asta vroiam sa spun.
1.37. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.36)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:03)
Dacă te zboară pe tine este evident că dispar și reacțiile celor pe care-i jignești.
1.38. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.36)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 15:04)
Ti s-a parut ca am definit drept mahalagesti mesajele "anti-Zamfir"?
Nu, nu ti s-a parut. Am spus ca vreau dezbatere civilizata. Ce ar fi neclar in asta?
Prin urmare, asazisele tale "precizari" inutile nu sint decit insinuare ca as vrea sa cenzurez "anti-zamfirismul".
Ceea ce este evident fals si urmareste doar sa minjeasca.
1.39. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.35)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:07)
Ma mira doar faptul ca dvs, intotdeauna interveniti numai in favoarea unei anumite tabere. Cand unul il injura pe Zamfir si pe ciracii lui e mahalagiu. Cand unii spurca pe oricine in afara de Zamfir atunci e ok. Cand Cristi C. da cate 2 km de date reale, economice despre tampeniile spuse de Zamfir, dvs, ii atrageti atentia ca e prea "perseverent in postari. Oricine altcineva vine si sustine prin orice ineptie ce spune Zamfir e lasat in pace ba chiar aplaudat.
P.S. Acum cateva zile cand un postac chf il ameninta pe un cititor cu taierea organului masculin, la articolul "Iniţiatorii Legii Dării în plată aveau responsabilitatea întocmirii studiului de impact", nu v-am auzit deloc vorbind de mahagisme sau alte lucruri de genul asta. Tardiv au sters moderatorii dvs respectiva postare si doar atat.
1.40. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.37)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:08)
Primul nu imi era adresat mie, era adresat altui opozant al lui Zamfir, citeste mai bine ce am scris ;)
1.41. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.35)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:09)
De acord, nu eu am inventat sau folosit cuvintele din 1.33.
1.42. hahahahh (răspuns la opinia nr. 1.36)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:11)
iti trebuie cap sa compui asa ceva
1.43. Ofticateeeeee postaculeeeee (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:14)
Dupa mai bine de o luna de lupta, sustinuta cu argumente solide, avem o certitudine! Guvernul va emite in cel mai scurt timp o ordonanta de urgenta prin care va modifica Codul Fiscal in urmatorul sens:
Nu se va datora impozit de catre persoanele fizice consumatori pentru prima dare in plata in conditiile Legii77/2016( legea darii in plata)
Nu vor exista restrictii legate de veniturile consumatorului, nici vreun plafon si nici vreo conditie legata de natura imobilului.De scutirea de la impozitului vor beneficia atat debitorii principalii cat si toti girantii sai indiferent de numarul imobilelor ipotecate. Scutirea de impozit se va aplica o singura data pentru stingerea unei datorii, iar in sitatia in care veti mai fi nevoiti sa apelati la darea in plata,atunci veti plati impozitul la transferul de proprietate. Mai clar, puteri fi scutiti de impozit o singura data in viata daca apelati la darea in plata in vederea stingerii unei creante bancare!
Ca intotdeauna l-am avut alaturi de mine pe prof Piperea si ni s-a alaturat si Uniunea Nationala a Notarilor Publici! Multumesc dle prof Piperea, multumesc dle presedinte Manescu!
1.44. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.43)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:18)
Fratioare ofticatii o sa fiti voi. Si ofticati o sa fie toti cei care platesc impozite cinstit, asta nu intelegeti voi :)))) Mi-e greu sa cred ca unul care plateste la un salar de 4000 lei impozite de 1200 o sa taca malc in timp ce voi sunteti scutiti. In cazul in care acelasi om sa vrea un credit si nu o sa poata, nu prea va vad bine...Hai sa asteptam un pic sa vedem cu ordonanta, tare mi-e ca peste vreo luna o sa va vaicariti pe aici si o sa amenintati cu pichetarea MFP pe motiv ca v-au purtat astia cu vorba :))))))
1.45. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.39)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 15:18)
Te si contrazici, dar si minti.
Nu exista nici o ocazie in care sa-i fi spus lui Cristi C. ca ar fi prea perseverent in postari, dimpotriva, l-am incurajat inclusiv sa scrie pentru ziarul BURSA print.
De ce ti-as mai raspunde la altceva, dupa ce vad ca minti?
In mod normal, mesajul tau pica sub intredictia regulamentara de hartuire a ziaristilor BURSA si ar trebui sa ti-o elimin.
Dar pentru ca pomenesti de "moderatorii" mei, te mai informez inca o data (am mai facut-o), ca nu am nici un moderator, ci ziaristi care informeaza publicul, prin intermediul site-ului BURSA; ei sint cei care, periodic, examineaza si postarile si eventual, le cenzureaza.
Stii de ce nu am moderatori?
Pentru ca nu consider normal sa fiu obligat de tine sa platesc salarii ca sa fii tu cenzurat.
1.46. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.45)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 15:30)
"Promptitudinea publicarii postarilor tale, in BURSA, nu a fost egalata niciodata de promptitudinea publicarii interventiilor lui Zamfir.
Cred ca ar fi trebuit sa mentionezi pasivitatea bancilor in cursul acestei dezbateri, argumentele strimbe, lipsa de logica si de civilitate a postacilor bancari (de care, in foarte mare masura, tu te-ai distantat, devenind o adevarata vedeta).
Cred ca ar fi trebuit sa feliciti BURSA pentru promptitudine, in toata perioada dezbaterii. Si cred ca tu esti cel care ar fi trebuit sa pună intrebarea anonimului de la 4.1. : "Nu-i tardiv?"
Mie prima parte imi cam suna a insinuare vis-a-vis de calitatea de postac a lui Cristi C. Asa imi pare mie, cum am spus in 1.39, ii cam atrageti atentia ca e prea perseverent.
In alta ordine de idei, pe cand un articol despre estimarile lui Andrzej Jakubiak despre costurile de 25 miliarde de zloti in 20 de ani, platiti de polonezi pe legea conversiei?
1.47. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.46)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 17:02)
Astea-s "distorsiunile de gindire sub care iti ascunzi minciunile" si "jovialitatea falsurilor prin care iti promovezi interesele", de care pomenesc la mesajul 1.35.
Ai scos replica mea din contextul ei, de raspuns la mesajul lui Cristi C., care insinua, ca si tine, un parti-prís al BURSA fata de Zamfir, pentru faptul ca i-am publicat interventiile (publice) "cu promptitudine" (ca si cind nu asta ar trebui sa faca un ziar).
Dar mai prompta afost publicarea mesajelor lui Cristi C., pe site.
Cind scoti replica mea din context si o inconvoi cu forta dorintei sa o falsifici, abia-abia daca-ti reuseste sa spui " imi cam suna a insinuare vis-a-vis de calitatea de postac a lui Cristi C.", ceea ce oricum, nu seamana, nici pe de parte, cu afirmatia ta neta ca ii atrag "atentia ca e prea perseverent in postari", de la mesajul tau 1.39.
Manipulare naiva: te folosesti de asanumitul "paradox al chelului" de la megaricii antici, plus scoaterea sofista din context si te crezi abil si capabil sa afirmi orice si sa argumentezi orice.
Au trecut 2500 de ani de la megarici, mai invata si ce facuram intre timp, tinere!
1.48. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 17:39)
omule,de unde atata ura? de unde atatea frustrari? ce ti-au facut acesti oameni? am simtit opinia ta spusa ca un blestem, spala-ti limbajul dar mai ales spala-ti sufletul si constiinta. mai respira un pic si adu-ti aminte ca scortosenia ta de bancher nu-ti mai ajuta la numic acum când nimeni nu va mai valca pragurile si a... am uitat, nici prin fata bancilor nu mai trece nimeni ca si pentru asta luati comision
1.49. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.47)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 17:40)
Maestre eu nu vad paradoxul chelului aplicandu-se in cazul meu, eu mi-am exprimat o parere vis-a-vis de o afirmatie a dvs. Daca vroiam sa mint si sa o scot din context procedam la fel domnul Zamfir cu declaratia lui B.Olteanu despre bail-in si avansuri.
2. Paradoxul cu pricina nu credeti ca se aplica mai degraba in cazul celor care apar cu regularitate in paginile ziarului? Adica, de cate minciuni e nevoie ca sa fi numit mincinos. Eu zic ca de cel putin 3.
1. Au zis ca nu vor creste avansurile dupa DIP. Au crescut.
2. Au zis ca vor scadea preturile imo dupa DIP. Au crescut.
3. Au zis ca bancile vor umbla cu limba scoasa sa negocieze dupa DIP. Nu umbla, ba chiar dimpotriva.
QED
Sa intelegem ca anumiti indivizi nu isi vor mai gasi loc in paginile ziarului dvs. din moment ce aveti o repulsie fata de mincinosi?
1.50. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.48)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 17:46)
Omule, inainte sa ma intrebi pe mine astea, intreaba-i pe cei care au spurcat si porcait vreme de aproape 2 ani pe toti cei impotriva legii. Sa-ti amintesc "colectia" de injuraturi, amenintari si blesteme proferate la adresa altora? Cat despre faza cu "nu va mai calca nimeni pragurile" s-a vazut cam cat e de reala in ultima luna de dinainte de DIP cand s-au triplat cererile de credite. "Acesti oameni" baiatule sunt aia care cer cu spume la gura ca altii sa le plateasca datoriile. Nu numai ca nu au avut bunul simt sa isi retraga toate injuriile la adresa oricui reclama cresterea avansurilor, ba acum vor si scutiri de impozite si alte beneficii. Ca fapt divers, cred ca daca ai fi angajat Praktiker si seful tau ar spune prin presa ca din cauza DIP s-ar putea sa reduca din personal n-ai mai intra pe aici sa ceri "curatiri de suflete".
1.51. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.49)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 17:53)
1. Au zis că vor crește avansurile la ipotecare din cauza Directivei europene privind cerințele de capital (CRD IV) transpusă prin Legea 29/2015.
2. Au zis ca vor scadea preturile si au inceput sa scada. Piata imobiliara nu e bursa marfurilor, cei care oferteaza si nu gasesc cumparatori nu scad preturile dupa doua saptamani. Din lipsa educatiei financiare amana vanzarea pana cand se prabusesc preturile.
3. Bancile vor incepe sa negocieze. Deocamdata au de ales daca pierd 100% sau 90% ceea ce le demotiveaza sa negocieze. :))))))))
1.52. Minciuni pe banda rulanta! (răspuns la opinia nr. 1.51)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 18:08)
1. Ceea ce citezi tu se refera la bonitate, asta nu are nimic de a face cu avansurile. In Anglia avansurile au scazut, cu tot cu Directiva. Motivul pentru care cresc avansurile e simplu. Peste tot in lume imprumuturile non-recourse(cu dare in plata) au costuri mult mai mari, avansuri plus dobanzi. Cum la noi in piata nu mai exista decat astfel de imprumuturi asta e si motivul cresterii avansurilor. Dintre toate tarile UE noi avem cele mai mari avansuri, chiar dupa promulgarea DIP, de ce oare?
2. Preturile au crescut. Tampeniile facute de Zamfir +gasca cu Prima Casa au crescut cererea de trei ori si au crescut preturile. Timisoara si Cluj crestere de 5000 de euro pe apartament, Bucuresti 4000, in medie. In loc sa vanda la preturi mici oamenii vor scoate de piata apartamentele, le vor da in chirie(care a crescut si asta conform Coldwell Banker)iar piata se va restrange. Daca ai un minin de cunostiine cam iti dai seama ce se intampla cu preturile dupa restrangere.
3. Bancile vor negocia la calendele grecesti. Va vor purta prin tribunale sau vor lua casele. Daca unuia macar ii reduce ratele atunci o gramada de giboni vor rupe usile bancilor sa ameninte ca dau in plata. Orice negociere inseamna potential de pierdere mult mai mare, hazard moral.
1.53. Minte cit vrei tu! (răspuns la opinia nr. 1.49)
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 18:25)
Da, mi-e sila de minciuni, dar nu am, In Regulament, cenzurarea minciunilor, astfel ca fraza de incheiere a mesajului tau insinueaza o noua minciuna (ceea ce, n-am ce-i face, imi adinceste sila). Personal, nu ma intereseaza Zamfir, Olteanu, avansurile si DIP si am repetat asta si in paginile ziarului, cum ca nu intra in aria mea de preocupari.
Daca iti tot raspund, este pentru ca ma comentezi mincinos, dar voi inceta sa-ti mai raspund, pentru ca nu urmaresti nimic altceva decat sa ma hartuiesti, asa,... de distractie.
Minte cit vrei tu, dar respecta Regulamentul, te rog!
1.54. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.53)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 18:29)
Mda, asa e, de fapt el nu are nimic de spus.
1.55. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.51)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 19:28)
Ati depasit versiunea cu purtatul prin tribunale. Legea darii in plata, scutirea de impozit, legea conversiei, legea falimentului persoanelor fizice.
Postacule, se duc zilele cu 0,2 lei per comentariu. :)))))
1.56. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.55)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 20:04)
De cand au plecat cativa stabi cu bani si interese clare in DIP si postacii chf sunt mai anemici si mai fara farmec. Cica au dat vreo cativa afara iar astia ramasi sunt la comision, isi iau salariul numai dupa un anumit numar de postari.
1.57. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.53)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 20:06)
Nu vqa hartuieste maestre nimeni "de distractie" Era vorba de minciuni si mincinosi, atat doar...
1.58. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.54)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 20:07)
Asa e, tu esti plin de idei. In afara de Wolksiobank, Leman Braders, tiparnita de bani si milioane de procese ale bancilor ce mai stii? :)))Eu i-am spus sefului ca isi cam pierde banii cu tine...
1.59. dar de ce??? (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de Bratianu în data de 09.06.2016, 22:45)
De ce nu s-a ridicat Pipierea in 2007???? Atunci cursul euro scadea la un minim local. Atunci de ce imprumutatii nu cereau convertirea la cursul din data acordarii creditului????? STITI DE CE???? Pentru ca voi imprumutatii nu vreti dreptate, vreti doar sa profitati avand in fata un inginer constructor populist si un avocat cel putin controversat. Daca chf-ul era acum 1 leu, mai venea ZAMFIR sa solicite conversia la cursul istoric?????
2. nu chiar declaratia optima ....
(mesaj trimis de The Brute în data de 09.06.2016, 01:34)
draga domnule Zamfir, " Nu poţi plăti impozit când nu obţii niciun venit, mai mult, îţi asumi o pierdere uriaşă!". Daca incercati sa prezentati comparativ facilitatile pe care BNR si Ministerul Finantelor le-au acordat bancilor pentru imbunatatirea ratei de adecvare a capitalului si scutirea de impozit amanat folosind si atributul INTELEPT ati fi mult mai convingator. Mai ales pentru Cristi C. Probabil ca intre timp a inteles unde au disparut cele 560 milioane pe impozit amanat ale BCR :-)
2.1. Facultatea de Arta (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 09:27)
The Brute, nu pot sa imi dau seama daca tu, in momentul in care vorbesti de scutirea de impozit amanat, esti serios sau glumesti. Daca vorbesti serios cu siguranta ai absolvit o facultate cu profil uman, asta in cazul in care ai absolvit vreuna.
2.2. L ecole des Beaux Arts, ma cherie (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de The Brute în data de 09.06.2016, 10:50)
am absolvit si inca din timpul studentiei am facut practica la IASeul dn Grand Valle. Dupa ce am clarificat problema studiilor te rog spune care a fost valoarea impozitului amanat pe anul 2013 la BCR. Salutari artistice Le plus Grand Boeuf...
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 13:42)
mai astept detalii din discutia acesta picanta, 560 de milioane nu e de ici de colo dat totusi ce sunt lei grei, euroi, ...
daca erai student la poli pt acest mic amanunt aveai nota 4 ca 1 e din oficiu si nu sta profesorul sa iti puna diagnosticul corect intre 1 sii 4 :))))))
2.4. puteti lucra la Comisia Europeana (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de The Brute în data de 09.06.2016, 15:37)
daca dumneavoastra considerati faptul ca necesar a preciza valuta. Repet deci:-) Erste vorba despre raportul BCR si aici moneda functioanala ar fi RONinul:-) Suma e ceva , insa daca o cumparam cu pierderea de 5,8 miliarde a EGB , in EUR bineinteles pe anul 2014 poate fi incadrata la categoria UN FLEAC. IAAAAM CIURUIT. IAAM IAAM KISSES:-)
3. normal
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 05:22)
Beneficiari ldp nu mai trebuie sa plateasca nimic. Pierd ani de platit rata/care e cea mai scumpa chirie, avansul, si niste ani din viata.
Bancile nu au platit la npl.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 07:05)
Chestia din titlu arata ca ziaristul bursei isi doreste asa ceva , nu ca ar fi tocmai asa.De fapt ziarul bursa a devenit un ziar cu analisti si ziaristi ce refuleaza decat analizeaza.In afara de prezentare raportului bursier zilnic se umbla prin balarii in acest ziar
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 09:03)
De fapt, iti doresti asta.
5. Sa radem cu BIRIS!!!!!
(mesaj trimis de Dr.WHO în data de 09.06.2016, 07:42)
BIRIS este un circar de doi lei gauriti!Prins de ziaristi de mana a saptea cu bani pititi prin off-shoruri, Gabitza, in locsa-si dea demisia si sa se apune de o munca cinstita, ne tot tine prelegeri despre fiscalitate si strategii, pe care cu siguranta nici capsorelul sau rotund si gol, nu le prea pricepe!!!!!!
6. deci dai orice imobil oricand. Suntem prosti
(mesaj trimis de Dan în data de 09.06.2016, 07:50)
buna lege.
pe banii cetatenilor.
prosti suntem ca am ajuns la mana avocatilor si deputatilor PNL ultra-populisti.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 08:43)
Vezi dacă nu te informezI corect.
DIP e scutita de impozit o singura data.
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 14:18)
Pentru ca doar o data apelezi la ea, mersi. De ce nu sunt scutiti toti cei care isi sting datorii prin vanzarea unei proprietati? Se vrea cumva o "casta" superioara care nu numai ca sifoneaza legal din banii deponentilor si viitorilor creditati dar acum bazaie si pe la banii contribuabililor?
7. REGULAMENTUL MESAJELOR A FOST RESTRUCTURAT
(mesaj trimis de MAKE în data de 09.06.2016, 17:07)
Regulamentul mesajelor a fost restructurat si intra in vigoare de la sfirsitul zilei de astazi.
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 22:34)
Oaileuuuu, a ajuns la fel de complicat precum Codul Fiscal.
7.2. daca nu muta redactia la Chisinau e OK :-) (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de The Brute în data de 09.06.2016, 23:07)
macar Florian sa combata mioritic :-)
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2016, 23:31)
avem nevoie de avocati specializati in Codul Penal, Codul Civil si Codul Regulamentului Bursa
8. Va multumesc!
(mesaj trimis de Paul Anton în data de 09.06.2016, 23:50)
Stimate domnule Make,
Va multumesc pentru masura pe care ati inteles sa o luati prin modificarea regulamentului mesajelor.