Zeci de clienţi ai Raiffeisen Bank acuză că s-au trezit cu mii de lei blocaţi pe carduri atunci când au încercat să scoată de la bancomate, iar alţii se plâng că nu pot folosi deloc cardurile de câteva zile. "Urma sa plecam în concediu, m-am dus sa scot 4000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot sa alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigura în continuare ca "se va rezolva în cel mai scurt timp", reclamă un client pe pagina de Facebook a băncii, la postarea în care banca încearcă să calmeze spiritele, potrivit Hotnews.ro.
Ce mesaj a afişat Raiffesen Bank pe pagina proprie de Facebook:
"Dragi clienţi,
În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil. Mulţumim pentru înţelegere. ", a postat Raiffesen bank e pagina proprie de Facebook în urmă cu 20 de ore.
Postarea are peste 140 de comentarii şi peste 40 de distribuiri, oamenii acuzând şi acum la postări mai recente că lucrurile nu s-au rezolvat şi nu-şi pot folosi cardurile.
"Urma sa plecam în concediu, m-am dus sa scot 4000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot sa alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigura în continuare ca "se va rezolva în cel mai scurt timp", dacă pierd 1-2 nopţi de cazare achitate deja, cui ii pasă? Cine suporta pierderea? Clientul, banca face mereu sa nu iasă cu nimic în pierdere.", reclamă pe Facebook Iulia si Marcel Barbu.
"Astazi am primit refuz la plata de 2 ori la un POS Raiffeisen folosind un card de la alta banca. A treia incercare dar la un POS BRD (acelasi comerciant) a fost cu succes. Apoi a venit surpriza: banii au fost retrasi si pentru cele doua tranzactii esuate desi am primit chitanta cu tranzactie declinata. Good job Raiffeisen!", a reclamat acum 18 ore un alt utilizator (Radu Gabriel) la postarea băncii.
Alte mesaje ale utilizatorilor la postarea Raiffeisen de pe Facebook:
"Am vrut să scot bani de la bancomat, bani nimic dar pe card mi i-a reţinut!", scrie un alt utilizator.
"Nu e ok sa lasati oamenii fara bani atata timp. Incerc sa va contactez de 2 ore pentru a primii banii inapoi si tot nu mi s-a spus exact cand ii voi avea. Deja consider sa schimb banca", susţine un altul.
"Eu am patit asa ieri dar pana seara mi.au bagat banii fara sa reusesc sa vb cu cineva la nr dat de ei la banca,• 2000", scrie un altul., arată alt utilizator.
"E vreun atac cibernetic, trebuie să punem la îndoială securitatea băncii?!?! ", se întreabă un alt utilizator.
Contactaţi de HotNews.ro, oficialii CERT-RO (Centrul naţional de răspuns la incidente de securitate cibernetică) au precizat că "nu le-a fost semnalat niciun incident de securitate cibernetică din partea Raiffeisen Bank."
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.07.2020, 18:34)
Niste hoti! Fura banii oamenilor de pe carduri.
2. huooo!!
(mesaj trimis de anonim în data de 14.07.2020, 21:14)
panaramele alea de la hanepece si benere ce fac?? dorm in papuci pe bani cacalau??? doar mormanul ii intereseaza da munca ioc!!! mamicutele voastre de sugative...
3. e,
(mesaj trimis de ian în data de 15.07.2020, 01:21)
e Jupanu putin plecat la Confederatia Patronala cu trebi. da' se rezolva cand se intoarce...ce atata galagie.
4. fără titlu
(mesaj trimis de Ionescu dumitru bibi în data de 16.07.2020, 13:49)
Și cei care au popririi li se oprește cu japca cînd să spus la televizor că nu au voie pînă în luna Octombrie datorită Pandemiei!!!
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.07.2020, 14:07)
Am patit si eu ca mi s-a debitat cardul cu 1000 lei in luna mai fara codul de securitate, am raportat furtul, banca a virat totusi banii site-ului online. A trebuit sa astept 2 luni pt restituirea sumei furate. Nu am cuvinte cat de nemultumita sunt de serviciile Raiffeisen bank.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.07.2020, 19:56)
Schimbati banca.