ZIARUL BURSA: CONFIRMARE STATISTICĂ Covid-19 există şi ucide

Ziarul BURSA #Miscellanea / 1 aprilie 2021

Covid-19 există şi ucide

Unii concetăţeni contestă existenţa virusului Covid-19 şi contestă şi faptul că ucide. Unii oameni au ajuns să-şi adreseze întrebări aberante, precum "Dar ce, tu crezi în Covid?", ca şi când virusul ar fi vreun Dumnezeu.

Ziarul BURSA a cercetat statistica oficială a deceselor din ultimii şapte ani şi a constatat că în anul 2020 numărul total al celor decedaţi în România este mai ridicat cu 34.031 de persoane faţă de media celor şase ani precedenţi (2014-2019).

În anul 2020 s-au înregistrat 296.711 decese, în timp ce media pe anii precedenţi era de 262.680. Consultaţi tabelul statistic de mai jos.

Covid-19 există şi ucide

Remarcabil este că, până în 2019, variaţia de la un an la altul a fost între 3000 şi 7000 de persoane. În 2019, numărul deceselor a sărit cu peste 15.000 faţă de anul precedent (2018). În 2020, însă, a fost o explozie a deceselor, fiind înregistrate cu 18.016 mai multe cazuri decât în 2019.

Această abatere de la medie, care este remercabilă, nu poate fi pusă pe seama unei variaţii climaterice, a influenţei unui nor radioactiv, nu a fost niciun cutremur devastator, nu există niciun cataclism care să fi luat atâtea vieţi. Singura explicaţie pentru acest salt al deceselor este această catastrofă medicală, care este pandemia. Prin urmare, statistica confirmă existenţa virusului Covid-19 şi, oricât nu le-ar place protestatarilor din stradă, statistica confirmă şi că acest virus ucide.

Conform informaţiilor oferite de Grupul de Comunicare Strategică, la data de 1 ianuarie 2021, până pe 31 decembrie 2020, 15.841 de persoane au decedat de Covid-19.

Din graficul existent pe site-ul Institutului Naţional de Statistică privitor la creşterea alarmantă a numărului de decese în anul trecut, comparativ cu anii 2019 şi 2018, se poate observa o pantă abruptă începând de la sfârşitul lunii septembrie până la finalul anului trecut. Această pantă coincide cu valul 2 al pandemiei Covid-19 din ţara noastră, când numărul persoanelor infectate a crescut vertiginos, ceea ce a dus şi la creşterea numărului de decese.

Datele statistice privind decesele înregistrate în prima lună a anului 2021 sunt cu mult peste cele din luna ianuarie a anilor precedenţi, chiar dacă sunt un pic mai mici comparativ cu decembrie 2020, ceea ce arată că valul 2 al pandemiei Covid-19 din toamna trecută a lăsat urme inclusiv în debutul anului curent.

Opinia Cititorului ( 103 )

  1. Articol mârșav, propagandistic care nu tine cont de realitate - foarte mulți bolnavi cronici au murit cu zile pentru că nu au mai avut acces la spitale, în timp ce alții de deprimare dandu-si seama că ceea ce se petrece e o lovitură de stat neo-marxista a elitei mondiale la adresa oamenilor simpli.

    Rusine pentru astfel de manipulări statistice!

    Vă faceți de ras! 

    1. "foarte mulți bolnavi cronici au murit cu zile pentru că nu au mai avut acces la spitale"

      Autorul a luat in calcul influenta "unui nor radioactiv" si altor cataclisme, dupa care a concluzionat miop si categoric: 

      "Singura explicaţie pentru acest salt al deceselor este această catastrofă medicală, care este pandemia" 

      Asta in situatia in care avem in presa multiple articole despre boli cronice neglijate, implicit mortalitate asociata crescuta tocmai urmare a neglijentei. 

      "Bolile cronice au fost neglijate grav din cauza pandemiei de COVID-19. Zeci de milioane de operații au fost anulate" 04.09.2020 

      Concluzii: 

      - da, virusul ucide 

      - abordarea mioapa a pandemiei ucide de asemenea prin pagube colaterale pe care autorul articolului nu vrea (nu poate) sa le ia in calcul.

      Bursa, apreciez pluralitatea de opinii pe care o expuneti, dar autorul acestui articol va face de ras prin lipsa de logica de care da dovada in felul cum isi formuleaza si argumenteaza concluziile. 

      As zice ca marsav esti tu, daca n-as sti ca esti redus mintal.

      In presa avem si despre levitatie. In presa avem si despre extraterestrii cenusii.

      hai ma nu incepeti iar cu injuraturi pe aici ca e plictisitor

      aduceti argumente , sa stralucim cu totii !  

      ca orive vita poate injura.

      baga argumente, idei omule.  

      Salut Cristiane!

      Auzi ma... ma gandesc la o posibilitate!  

      Daca asta e articol de ...1 Aprilie? :)  

      Buletinul statistic este pentru intreg anul.

      Ti s-a parut ca Cristica aduce argumente?

      Articolul afirma: "Singura explicaţie pentru acest salt al deceselor este această catastrofă medicală, care este pandemia."

      Aveti vreo alta explicatie? 

      Este evident ca pandemia a perturbat grav tratamentul şi prevenţia altor boli.

      N-am inteles acuzele de manipulare si mirsavie - cred ca tipul de la 1.2. are dreptate. 

      health-observatory punct ro publicatii/pandemie-bolnavi-cr onici/ are un studiu despre asta.

      Am scris un comentariu mai lung ce a fost filtrat. 

      Daca ai fi citit Regulamentul comentariilor, ai fi stiut ca nu poti posta un comentariu care contine adrese internet, pentru ca soft-ul ti-l respinge automat.

      ok

      De aord cu Cristian!

      De aord cu tine.

      Cauza unui deces se stabileste prin autopsie. Asta este o chestie care tine de stiinta. Toti cei care vorbesc de morti din cauza covid de fapt sunt negationisti - anti stiinta. De la inceputul 'pandemiei' apar saptamanal studii care ne mai comunica ce au mai descoperit. Daca se stiau multe despre covid, astia nu mai faceau studii. Daca au facut, inseamna ca nu prea stiau si au studiat ca sa afle. Intrebarea grea pentru negationisti/anti stiinta, este cum pot medicii sa afirme ca oamenii mor de covid daca nu se stiu prea multe despre covid si mai ales daca nu se face autopsie? Au aparut in public tot felul de medici cica specialisti care spun lucruri traznite gen masca nu e buna ba e buna, trebuie 2 masti, redemsivir e recomandat (pana cumpara fraierii) apoi este declarat nociv. Deci pana nu se fac autopsii, abureala asta cu mortii de covid nu tine chiar daca sunt 'recomandari' si 'protocoale' venite de la stapani.

      Dacă fac autopsii, se duce mascarada de râpă. Și la noi și la americani s-au dat ordine oficiale ca orice moare să fie trecut mort de Covid.

      Ar trebui să aibă decență. Și n-au.

    " În 2019, numărul deceselor a sărit cu peste 15.000 faţă de anul precedent (2018). În 2020, însă, a fost o explozie a deceselor, fiind înregistrate cu 18.016 mai multe cazuri decât în 2019."

    Cele 18016 decese in plus din 2020 au fost "o explozie". 

    Insa autorul se face ca nu vede faptul ca cele "peste 15.000" decese in plus din 2019 fata de 2018, sunt cu mult peste "variaţia de la un an la altul a fost între 3000 şi 7000 de persoane". 

    Daca Dvs sustineti ca nu exista nicio explicatie, alta decat COVID, pentru a explica "explozia" din 2020, cum explicati saltul de "peste 15.000" decese din 2019 fata de 2018? 

    Tabelul din articol arata ca exista o crestere constanta a deceselor de la un an la altul, iar cresterea a accelerat din anul 2019, nu 2020. 

    Ar fi fost si mai usor de ilustrat daca acest tabel l-ati fi pus pe un grafic.

    In lumina celor de mai sus, articolul Dvs este manipulator si nu interpreteaza corect realitatea expusa de cifre. 

    1. Bursa te faci de cacao cu articole De astea de propagandă covid. Tu crezi ca oamenii sunt tot proști dupa 1 an de pandemie falsă. E adevărat sinpe mine foarte mulți oameni mai ales fara liceu si sunt mulți ma intreaba Da ce tu mai crezi in Covid? Da. Covidul este o religie si are adeptii si martorii ei. Martorii lui covid sunt mai rău ca iehovistii iti bat ka usa te iau cu izoleta te baga la ati si te omoara. 98% din decesele covid sunt la ATI. crezi ca nu ne-am prins unde ne sunt morții.

      aMORTI CER DREPTATE. si veți plăti pentru propaganda asta toți. Dumnezeu va vede ce a-ți făcut fiecare. Dumnezeu e unul singur si va veți lua pedeapsa. Nu azi, da fi sigur ca Dumnezeu are memorie si nu uita ce a-ți făcut. Bu 

      1. Explozia din 2020 insumeaza cresterea din 2019 si ajunge la 34 de mii de morti in plus fata de media anilor precedenti.

      2. Tabelul nu "arata ca exista o crestere constanta a deceselor de la un an la altul"; asta este un fals cu cifre in fata, la fel cu concluzia comentariului. 

      E util si sincer mesajul tau. Indivizii fara liceu nu cred in existentza virusului. Probabil chiuleau si la gimnaziu de la orele de biologie. Ignorantza ta shi a lor nu este un argument.

      Sincer nu inteleg de ce afirmati "Explozia din 2020 insumeaza cresterea din 2019 si ajunge la 34 de mii de morti in plus".

      De ce explozia din 2020 insumeaza si cresterea din 2019? 

      De ce atunci explozia din 2020 nu insumeaza si cresterea din 2018 sau 2014, etc? 

      Cu exceptia anului 2015 care a fost urmat de o scadere in 2016, fiecare an prezentat in tabel arata o crestere a numarului deceselor fata de anul precedent.  

      De ce au murit in 2019 cu peste 15.000 mai multi decat in 2018 daca in 2019 nu am avut pandemie? Din cate stiu nici aceasta crestere din 2019 nu poate fi pusa "pe seama unei variaţii climaterice, a influenţei unui nor radioactiv, nu a fost niciun cutremur devastator, nu există niciun cataclism care să fi luat atâtea vieţi." 

      Daca: 

      cresterea de peste 15.000 decese in 2019 fata de 2018 un poate fi pusa "pe seama unei variaţii climaterice, a influenţei unui nor radioactiv, nu a fost niciun cutremur devastator, nu există niciun cataclism care să fi luat atâtea vieţi" ... 

      atunci 

      de ce articolul trage concluzia referitoare la cei peste 18.000 morti in plus in 2020 fata de 2019: "Singura explicaţie pentru acest salt al deceselor este această catastrofă medicală, care este pandemia"

      Multumesc anticipat pentru lamuriri. 

      1. Media anuala a deceselor 2014 - 2019 (inclusiv) este de 262 680. Decesele din anul 2020 se ridica la 296 711, cu 34 031 mai multe decit media (unde este luat in calcul si 2019, cu acea crestere neobisnuita).

      2. Nu stiu carui fapt se datoreaza cresterea deceselor din 2019.

      3. Din necunoscutul cauzei cresterii decesor in 2019, nu rezulta invaliditatea rationamentului privitor la cauza deceselor din 2020 si anume: daca A+B=C si A+D=E, atunci C-E= B-D. 

      Media din articol nu se poate numi "MEDIE"!

      Hai sa cautam in analele istoriei media deceselor din 1910-1918... 1947. 

      O sa vedem destul de clar si salturile procentuale in Decese (naturale / razboi /genocid etc) sin in Natalitate ce explodase in 1890-1915... 1947-1960...1980.. 

      Pot foarte simplu sa Vad cresterea procentuala in Cimitire la Cavouri, cat si anii, varstele... etc. 

      Am ingropat destule neamuri... si la fiecare tura am observat exponentialitatea deceselor.. cat si lipsa ca pondere procentuala a unor ani de decese prin cimitire. 

      Din pasiune pentru economie si oameni imi place sa acord atentie la variatiile din piata. 

      Am deja pe cap de familie tanara cel putin 7 rude apropiate sarite de 65 de ani... deci pana creste copilul meu, pana face nepot, pana devin eu Bunic... vor murii procenual mai multi oameni. 

      Am rugamintea la bursa sa nu mai spuna "statistica" si "medie" la un calcul si observatie atat de scurta pe axul de timp. 

      Exista si recensamantul deceselor pe un ax mai lung de timp (si con vertite sumele in procente pe trend). 

      Interesant ca vor corela mai accentuat si cu rata somajului pe ascendent. 

      recomand - Bertrand Russell 

      semnat comenturi "cretine"

      Nu e viruși boss. Trăița-ar familia. Calculatoarili are viruși. Sunteți din alte filme unii din voi. E deja patologic.

      Of, of, ...

      Adica Bertrand Russell nu ar fi numit media din articol "medie"? 

      Iar o iei cu Prostia mistica numita Teoria ciclurilor?

      Iti recomand Iosif Vissarionovici Stalin. 

      2. Nu stiu carui fapt se datoreaza cresterea deceselor din 2019.

      Simplu, este anul in care a fost facuta o mare actiune pentru ca sa ajunga la putere gasca penele/usere pentru ca werner sa aibe toata puterea pentru a distruge Romania. Din acest motiv tot o repeta cu protocoale si recomandari. Daca ii intreaba lumea, raspunsul este ca asa sunt sfintele recomandari.  

      In articol "media" nu este medie!

      Lasa impresia ca, curba exponentiala nu "are de unde sa vina". 

      Pana si titulul induce in eroare! 

      Daca facem calcule hai sa con vertim SUMELE in PROCENTE raportate la totalul populatiei si diferite clase de varsta. 

      Avem asa Acceleratie (cu sens impuls mai mare fata de media de trend) crestere populatie 

      1966 19,08 milioane - 1968 19,72 milioane (in 2 ani + 640.000); 1974 20,92 milioane - 1976 21,45 milioane ....(nu pot sa desenez graficul daca vrie bag toate datele si se va opserva curbele ascendente si descendente pe trend cauta pe google datele.. baga in grafic si da functie de procente o sa arate foarte clar salturile si caderiele). 

      Daca in trecut au exista Salturi din Trend deci si in prezent si viitor se poate deduce Caderi din trend! 

      Exemplu din grafic cadere "90 cadere pana in 93.... trendul continua liniar constatn descendent ... 2001 cadere(cadere din trend) pana in 2003.... 2007 cadere pana in 2009.... 

      trendul continua descendent si are cat de curand o alta anticipatie de cadere abrupta din trend. 

      Deci daca populatia a avut in trecut salturi mai mari fata de media trendului in NASTERI nu va exista si salturi mai mari fata de trend in DECESE? 

      Variatia din terecut va afecta variatia din preszent - viitor. 

      Si nu am luat cu nici o prostie mistica de teorie a ciclurilor! 

      Daca o mama naste 5 copii consecutiv! 

      Copii aia nu dau salt natalitate in trend? 

      Copii aia daca fac parte din alt grup de copii nascuti in acelasi mod... nu vor afecta in viitor valul deceselor pe trend? 

      Hai sa lasam mistoul si sa facem "grafice" sau "medii" cum trebuie. 

      Daca aveam persoana care a facut acest articol sa imi calculeze el ranamentele si impulsurile de anticipatie in generare de capital in piete il dadeam afara. 

      Nici nu avea ce sa caute cu asemenea postare! 

      Covid sau fara urmeaza cadere abrupta in decese in urmatorii ani! 

      Asta nu inseamna ca, nu exista piete regionale pe ro in care sa investesti. 

      Articolul asta nu se poate numi "Statistica" cu asa variatie scurta de calcul. 

      Pana si legea numerelor mari nu ia in considerare aceasta "analiza". 

      "Abaterile întâmplătoare într-un sens sau altul se compensează reciproc. 

      semnat comenturi "cretine" 

    Mai tineti cont de cresterile deceselor din anii precedenti.Este covid,dar nu cum se spune de mincinosii zilelor noastre.Multe decese au fost din alte cauze dar au fost declarate de covid.Sunt niste miracole.A diparut gripa si decesele din cauza ei.Oamenii nu mai merg la spital pentru alte boli,sa nu se imbolnaveasca de covid.Din cate am citit,omoara si gandul dar mai ales cuvintele care se tot repeta.Sa fie din cauza ca asa vor miliardarii lumii si slugile lor?

    1. Statistica este despre decesele de toate cauzele si in mod surprinzator, confirma raportarile oficiale cu o aproximatie acceptabila.

    Din cifrele pe ani,se vede clar,ca decesele de covid sunt mai mici decat cifrele mincinoase declarate de oficiali.

    1. Nu.Mai uita-te o data.

    variatia din 2020 e datorata bolnavilor cronici de boli grave care nu au mai avut acces la servicii de sanatate si medicamentatie pt suferintele lor

    in cazurile de deces covid, strict cazurile fara nici o comborbiditate asociata - adica oameni sanatosi tun care au prins virusul (care EXISTA!) ... mortalitatea pe cazurile de oameni puternici sanatosi-tun , fara comorbiditati, este de 0.2 %. 

    Atat.  

    Daca adaugam pe cei cu comorbiditati sau cei foarte batrani (+covid) procentul sare la un 1-2 % din total infectari covid (sub nivelul de deces asociat gripei comune (tulpinile A si B) de 2-3%. 

    Acest articol desi reflecta o realitate corecta (au murit mai multi in 2020) , nu intra in detaliile problemei si e susceptibil de manipulare pro-sistem.  

    In vremuri revolutionare nu recomand abordari de genul asta.  

    Dar , desigur, e doar o opinie recomandarea mea.  

    p.s. Intre timp, hai toti! Infrcosati-va de covid! Ca la armata! ... [ cu ton de ordin militar dat de Sistem natiunii ] : INFRICOSAAAAAREA!  

    p.p.s. Printre altele instaurarea unei dictaturi se bazeaza pe diseminarea si intretinerea fricii !

    1. vedeti ca citeam in presa de limba germana ieri ca s-a copt sparanghelul la germani ...

      mai apare o tura Presedintele sa trimita in plin val 3 avioane de sclavi merkelieni din Romania la cules de sparanghel ?  

      Hai , ca am devenit Somalia Europei.... neam de genii inteligente si driverii Europei pe euristica si inventivitate, am ajuns sa fim trimisi cu forta la cules sparanghel la Stapani !  

      corectie...

      sau acest articol e susceptibil de gluma de 1 Aprilie! :)  

      au vrut cei de la Bursa sa verifice daca proprii cititori au dezvoltat mental anticorpi la manipulare!

      de fapt nu sunt ei rau intentionati!

      au dat un test in populatia de cititori sa vada reactiile - daca cititorii detecteaza o manipulare mica sau nu. 

      Dictator cine? Iohannis?! Citu?

      Ideea asta este de 1 aprilie.

      Sa nu mergi la circiuma - mare dictatura!

      Sa porti masca - ce are asta cu dictatura? 

      Sa stai la 2 metri de altul - dictatura.

      Sa te speli pe miini - multa Revolutie! 

      Ultimul nostru dictator era baiat harnic, se scula la cinci dimineata, pingelea niste cizme si pe la ora opt, darama cate un cartier din Bucuresti sau baga cate un sat sub ape.

      Citu, la ora opt isi ia portia zilnica de prafuri.

      Iohannis, la ora opt dimineata incheie cuvantul pro-le-ta-ri-at, inceput la opt, in seara precedenta. 

      Pseudo-bankstere, te-ai demascat! Esti un biet manipulator tiraspolean, probabil vaccinat cu sputnik V.....

      esti prea prost ca sa iti raspund cu vreo idee coerenta

      am dat un raspuns extrem de important cu argumente la 5.6 acum cateva minute, dar progabil a fost filtrat, nu a aparut. 

      am mai scris un raspuns dar nu inteleg de ce a fost filtrat

      o sa reiau foarte pe scurt ideile de acolo:  

      Acest virus e mult supraevaluat pentru a infricosa lumea.  

      Lumea trebuie sa fie tinuta in case (lockdown) tocmai pentru a nu aparea forme de anarhie sociala.  

      De ce anarhie sociala?  

      Pentru ca Iohannis si Citu sunt doar doi executanti umili si tacuti in cadrul marelor planuri ale lui Klaus Schwab (WEF), ale fundatiei Bill Gates si ale fundatiei Rockefeller - reamintesc : The Great Reset , The Green Deal (Pactul Verde). Printre alte surse, urmaresc si pe Martin Armstrong (si sunt sigur ca stii cine e).  

      Lockdown-urile induse artificial de "marele virus-sperietoare" au rolul de fapt sa tina oamenii in case pentru a nu protesta masiv.  

      De ce proteste?  

      Pentru ca aplicarea "marii resetari" (trecerea la o economie verde de la o economie cu amprenta inalta de carbon) va conduce la urmatoarea situatie: rata de pierdere a joburilor (in urma inchiderii artificiale a ramurilor economice cu amprenta inalta de carbon (carbuni, petrol, termocentrale, etc) va fi mult mai mare decat rata de creatie a joburilor in noua economie verde.  

      Si cand ai rate inalte de somaj.... ai saracie... deci... ai proteste.  

      De aici necesitatea introducerii unui "venit minim garantat" (veti auzi de el mai ales in a 2-a jumatate a anului 2021 si in 2022) pentru ca plebea sa stea cuminte in case pe 1000 lei pe luna. Si sa nu protesteze.  

      Iohannis si Citu? NU, nu-s dictatori sunt executanti umili ale unor decizii primite in plic de la adevaratii dictatori planetari.  

      Dar masurile si deciziile , DA, SUNT DICTATORIALE!  

      Aici nu e vorba de mistouri gen carciumi si spalat pe maini!  

      Aici e vorba de ceva extrem de serios, Make!  

      2022 = anul marilor revolutii in lume ...si in Romania.

      Dar, vai! Deja vad ca Romania anticipeaza ce se va petrece in lume! :)  

      Inca o data: nu pune adrese internet in comentariu. Nu exista filtru pe alt criteriu.

      draga Make , ai dreptate - pusesem adresa blogului lui Armstrong (sa vada si lumea) si cred ca am fost filtrat

      inca ceva pentru cei care protesteaza: sa nu vada in psd o alternativa reala la pnl-usr-udmr !

      sunt aceleasi papusi manipulabile in mainile dictatorilor externi!  

      pont: de ce credeti ca au fugit repejor-repejor Cercel si Rafila in PSD ? Sunt palcile-turnante pentru primirea deciziilor in plic de la dictatorii externi in cazul in care PSD reajunge la putere.  

      Si sarabanda masurilor anti-populatie (virus, masca, lockdown, etc ....) va continua....si va continua....si tot va continua.  

      E nevoie de o noua clasa politica. 

      E nevoie de barbati politici vajnici care sa tina piept acestui val dictatorial mondial bazat pe premize sanitare si (in ascuns) pe premize ecologice (scadere emisii co2, scadere si control populatie, etc).  

      E nevoie de ROMANI PENTRU ROMANIA !  

      Nu babe moi (Iohannis si Citu) care asteapta cu mana tremuranda sa primeasca plicul cu Marile Decizii Externe!  

      Sa vina Adevaratii Barbati Romani!  

      Am publicat o carte, in 2016, dar am scris-o incepind din 2010. Cartea se numeste SOLUTIA CRIZEI/ Terminus a quo. A ramas necunoscuta, desi este prezenta in engleza, gratuit, pe site-ul BURSA, Cu 11 ani in urma, am explicat (cu cifre) cauzele (in universul creditarii) pentru care civilizatia creditului este doar o ramura experimentala esuata in evolutia omenirii.(In alta carte -TALCUL DOBANZII/ Vitelul de aur -, prezenta si ea, in engleza, gratuit pe site-ul nostru, am aratat ca civilizatia creditului are o virsta de doar 4-500 de ani).

      In Terminus a quo, am aratat cum cred eu ca poate fi solutionata criza, mentionind ecologismul drept aspect complementar al modificarii principiilor de management (trcerea la decizie policentrica) si concurenta (transformarea in competitie pentru economisirea de resurse), aspecte prezente in a treia dintre componentele solutiei crizei, asa cum am conceput-o. 

      Ceea ce astazi numiti "Marea Resetare", eu am numit Apocalips (cu sensul de Revelatie). 

      Sfirsitul de lume prognozat de mine explicit cu 11 ani in urma, poate ca are loc acum, criza pandemica, cu consecintele ei economice si financiare, presind asupra crizei financiare mondiale (infasurata in criza energetica, alimentara, a apei, climaterica si spirituala).

      Nu cred in intoarcerea la dictatura si socialism, (cel putin eu am recomandat in Terminus a quo cu totul altceva), dar pina una-alta, avem problema sa intelegem ca perpetuarea organizarii mostenite de la parinti nu trece printr-o eclipsa, ci nu mai este posibila. 

      De ce nu le-ai publicat?

      Trebuie publicate si mediatizate!  

      In Romana si Engleza! Versiunea in engleza trimisa mai multor edituri relevante din exterior, trimisa pe Amazon sau pe alta platforma!  

      Trebuie sa fie aduse in lumina publica si asta cat mai curand!  

      "Sfirsitul de lume prognozat de mine explicit cu 11 ani in urma, poate ca are loc acum, criza pandemica, cu consecintele ei economice si financiare, presind asupra crizei financiare mondiale (infasurata in criza energetica, alimentara, a apei, climaterica si spirituala)."

      Asa cum dupa criza 2007 (USA)-2012 (UE) materializata la noi prin varful de presiune 2008-2009 a transferat presiunea crizei din zona privata spre datoria publica , in prezenta criza va avea loc un transfer , un decont al crizei din aria sanitara, medicala in aria economica (datorie publica si privata concomitent) si finalmente (spre tristetea mea!) in aria drepturilor si libertatilor indivizilor.  

      Oamenilor o sa li se sterga datoriile de orice natura cu pretul libertatilor si drepturilor lor.  

      Cine ar accepta asa ceva?  

      Dumnezeu ne-a facut liberi , ... dar nu liberi sa ne vindem pe 30 de arginti (ca in cazul cu Iuda).  

      Si Dumnezeu ne vrea liberi la moartea biologica.  

      Liberi ca oameni, indiferent cate datorii in bani am putea acumula.  

      Finalmente totul devine o criza a individului, a statutului sau ontologic in lume - de la fiinta purtatoare de Constiinta la statutul de propria sa marfa destinata schimbului comercial.

      Si asta e grav.  

      te rog Make sa iei foarte in serios propunerile mele - mai ales trimiterea versiunilor in engleza pentru publicare tuturor editurilor externe relevante din Vestul Europei si mai ales USA.

      si dupa ce minim o editura accepta publicarea , trebuie sa fie supermarketizata pe Amazon si pe alte platforme.

      nu te lasa, spiritul trebuie sa fie vizibil , sa triumfe!  

      Le-am publicat. Prima, la RAO.

      A doua, in Editura BURSA.

      Inca o data: ai acces la ele permanent. Sint afisate pe site. 

      "Cartea se numeste SOLUTIA CRIZEI/ Terminus a quo. A ramas necunoscuta, desi este prezenta in engleza, gratuit, pe site-ul BURSA"

      Am dat cautare pe amazon.com. stii ce rezultate am obtinut? Dau copy -paste aici. 

      "Solutia crizei - Terminus a quo (Romanian Edition) 

      by Make 

      Paperback 

      Currently unavailable." 

      Deci Amazon a indexat doar versiunea romaneasca. Si e "currently unavailable" acum.  

      Nu te gandesti ca pe Amazon sa faci versiunea in engleza disponibila (strict pt ideea de business, sa scoti un ban meritat) ?  

      Eu iti multumesc ca faci disponibila aici gratuit cartea ta.  

      Dar consider ca ar trebui sa fie vizibila pe Amazon - mai ales versiunea in engleza.

      Just my 2 cents opinion...  

      Ma gindesc. Multumesc!

      cu drag, trimite ideile pe extern (Amazon) in engleza, nu romana.

      da vizibilitate ideilor! Se merita!  

      si desigur va fi si vorba de bani castigati, poate.

      Sa gandim expansiv!  

    asa manipulare gretoasa , doar in koreea de nord ! pai , daca oamenii cu boli cronice sint tinuti fara tratament si neprimiti in spitalele goale , in asteptarea asimptomaticilor care nu stiu ca au covid ,cum sa nu creasca nr mortilor ? chiar un doctor de la noi , Eftimie parca , a spus ca nr decedatilor doar din covid , este f mic . eu pe astia ii cred , nu pe cei platiti sa faca propaganda , care este evidenta , dupa spumele la gura pe care le fac , de frica sa nu dea inapoi banii murdari , pentru prestatia lor .

    1. Exprimarea ta nu este tocmai decenta, iar atitudinea se bazeaza pe acelasi argument idiot pe care l-am respins mai sus, la 1.8.

      Ai grija pe viitor cum te exprimi! 

      cand spui ca nr mortilor este din cauza pandemiei , se pot intelege doua lucruri : 1. morti de covid , de la virus direct sau 2. indirect , prin lipsa tratament la boli cronice , dar nu mai este din cauza pandemiei ci a prostiei , pentru ca a fost o masura proasta , tinerea spitalelor in asteptarea bolnavilor de covid , asa ca , este abuz de amenintare ...

    Faptul ca sunt creaturi covidioate care citesc ziarul Bursa pare anormal, nenatural.

    Prostanacii covidioti trebuie sa ia in calcul si faptul ca vreo 4 luni in 2020 nu au existat accidente rutiere pentru ca circulatia a fost extrem de redusa.

    Dupa un an de stiinta, de investigatii medicale, faptul ca mai sunt cercopiteci, macaci care spun ca pandemia este o conspiratie, asta arata tampenia umana in expresia ei naturala. Da, exista boli psihice care sunt totusi permisibile in societate fara sa necesite internare. 

    1. pandemia e o conspiratie !

      si crede-ma ca sunt mandrul detinator al unui IQ de 142 puncte (top 2% din populatie) , cu o cultura de invidiat si cu o dezvoltare profesionala absolut unica.  

      Ceea ce nu ma face macac, [Comentariu eliminat conform regulamentului]. Nici pe mine, nici pe oricine altcineva ar sustine aceste idei! 

      Romania prin aceste proteste de acum va da UN MARE EXEMPLU LUMII despre cum trebuie tratati dictatorii (chiar si cei care se folosesc de pretexte sanitare si ecologiste) !  

      Macac esti tu ca iei ce iti livreaza in gatzi Sistemul fara sa gandesti si fara sa cauti "de ce?-ul " fiecarui lucru.  

      Sau probabil esti un om din Sistem care nu mai gandeste cu propria minte, ci ai devenit o anexa a Sistemului, ca un fel de apendice care atarna lateral si mandru ...ca FACE PARTE DIN CEVA MAI MARE!  

      Ca el singur... nu simte ca are valoare el in sine in aceasta lume mare! 

      De acord, e o conspirație, cu un plan despre existența căreia se știa încă de acum câțiva ani. Acum vreo 3 ani mi s-a spus de către un mic maestru (doar de gradul 4) că voi ține minte anul 2020. Era prea amețit ca să-mi dea detalii. Acum se derulează acest plan, iar decesele de care vb.articolul se datorează aproape exclusiv limitării asistenței medicale la ,,cazurile covid". Știați că autopsiile au fost interzise în toate aceste cazuri încă de acum un an, la ordinul oms? Vă întrebați de ce?

      Nu stiam ca OMS are jurisdictie in Romania.

      bine punctat.

      OMS e doar un pion in marele angrenaj al deconstructiei societatii si individului.

      nu sunt relevanti pentru mine.  

      reprezinta mai nimic decat Nimicul.  

      probabil ca era cunoscut totul de acum cativa ani, nu neg. . . prea merge totul la nivel mondial asa... foarte bine insailat.  

      o mare minciuna mondiala bazata pe un virus usor modificat in laborator cat sa sperie lumea.  

      tinta nu e virusul 

      tinta nu e pandemia 

      tinta e data de atacarea sumei drepturilor si libertatilor indivizilor.  

      ne vor redusi de la statutul de FIINTE VII, LUMINOASE la statut de active detinute, de asset-uri.  

      Sa ramanem OAMENI !

      OM! 

      OMS doar recomanda, conducatorii aplica.

      OMS este un organism politic si politizat. Nu are insa nicio legatura cu o conspiratie.

      Repet celor trei covidioti, prostanacilor, voi ati auzit vreodata de vreo conspiratie in mai mult de 5-10 oameni care sa nu fi scapat publicului? A furat unul documentele. Un hacker a spart ceva.

      Voi, prostanacilor, nici nu stiti cate lucruri s-au aflat din EMA, din OMS, din China, din SUA pe baza hackerilor. Dar nimic nu indica o conspiratie. Mai, ascultati sfatul meu.... tratati-va psihozele pe care le aveti. 

      da de unde stii tu asta ? intreb pentru un cercopitec.

      Cei mai nocivi sunt mutantii ca tine. Vorbesti de stiinta dar in afara de epitete esti nula na nula. Poate daca faci inca vreo 10 'vaccine' se mai aranjeaza cei 3 neuroni din dotare.

    Foarte grabit autorul articolului, se apropie week-end-ul si nu a mai apucat sa defalce numarul deceselor pe caprarii...sa stim si noi cati au murit de COVID, cati de raceala si cati de moarte naturala...ca din cate se vede COVID-ul pana la urma are un efect benefic, a reusit sa vindece restul bolilor :-)

    1. Acum mai vrei si mură-n gură!Studiază dacă nu ești mulțumit/multumită!

      Raceala, gripa, boli au fost in fiecare an, mai grabitule.

      Daca nu te duce capul iti spun eu acum. Nu trebuia defalcate pe caprarii.... toate caprariile ar fi statistic similare cu anii trecuti. Doar daca nu a fost un cutremur, o bomba atomica, sau ceva de genul unei otraviri in masa, genocidala. Si cum nu a fost nimic, decesele in exces sunt cauzate de COVID. 

      Trebuie defalcate pentru analfabeti functionali ca tine:

      1.Media deceselor intre anii 2014 - 2018 cand nu a fost COVID este conform tabelului 259 477 (daca nu stii cum se calculeaza o medie, spune) 

      2. 2019 an fara COVID, nr total decese 278 695. Scadem media pe anii anteriori (decese naturale si fara legatura COVID) si rezulta o diferenta in plus de 19218 decese. De la ce au murit acesti 19218? In fine raportat procentual la o populatie de 20 milioane (conform Biroului electoral central :-))=0,096% 

      3.2020 an COVID, nr total decese 296 711. Idem facem diferenta cu media de decese naturale fara legatura COVID si rezulta 37 234. Raportat la o populatie de 20 milioane = 0,186% 

      Deci COVID-ul asta care a pus o tara intreaga pe butuci are teribila rata de decese de 0,186% :-)...si pentru asta am facut imprumuturi de 34 miliarde euro, deficite si caderea PIB-ului de 9% :-) 

      Analfabet functional esti tu, bre. Pare ca stii aritmetica dar habar nu ai, macacule, sa lucrezi cu statistica.

      Covidul a infectat cel mult 10% dintre locuitori. Fiindca stii aritmetica, dar nu statistica, cat ar fi fost mortalitatea daca infecta 80% dintre locuitori? Macacule. De aia s-au impus restrictii, ca sa nu iti omori parintii. 

    Make, vezi unde se ajunge daca tolerezi, zi de zi, manipularea ori poate doar prostia unora ca NOSTRADAMUS-Ban.Cher.Vali sau CRISTIAN?

    Exista cineva care in cercul lui de cunostinte, prieteni sau rude nu a vazut direct ce este COVID-19? 

    Cum loveste fara mila si cum ucide?! 

    Si cum intreaga omenire, intr-un efort conjugat unic in istorie, incearca sa-l biruie? 

    Tot din cauza pandemiei au murit si cronicii care n-au mai ajuns in spitale (de teama ori din lipsa de locuri). 

    Iar unii neghiobi sau platiti la postare ii fac satanisti pe cei care se vaccineaza!

    Sa se trateze ei cu zeama de clopot, colivosan sau cimitirol! 

    1. Ti-a interzis cineva sa te vaccinezi? Vaccineaza-te ca asa scapam sigur de idioti ca tine...

      " Make, vezi unde se ajunge daca tolerezi, zi de zi, manipularea ori poate doar prostia unora ca NOSTRADAMUS-Ban.Cher.Vali sau CRISTIAN?Exista cineva care in cercul lui de cunostinte, prieteni sau rude nu a vazut direct ce este COVID-19? Cum loveste fara mila si cum ucide?! ""

      Ia zi-i amice, ai o problema cu mine si opiniile mele? Da, sunt Nostradamus part-time, ... probleme?  

      In cercul meu de cunostinte o cumnata + familia ei au avut covid toti in grup ... bunica sotiei mele a avut covid (are 92 de ani) .... a fosr un guturai idiot cu temperatura inalta , rosu in gat, imposibilitate de inghitire, disparitie 3-4 zile a mirosulu isi gustului si gata. 

      Nu a murit nimeni. 

      Bunica sotiei mele s-a tratat cu tuica fiarta (!) si usturoi pisat cu sare (nu e o gluma ce zic, si recomand altora sa nu faca asa si sa mearga la medic).  

      Bunica sotiei mele a scapat bine mersi si chiar si acum mai ciocneste o cinzeaca de tuica fiarta si mai injura inca o data politicienii printre cei 3 dinti pe care ii mai are! :)

       

      Comentariu de IQ =11 ; CA TOT TE FANDOSESTI CU EL ,SI NU PRIMA OARA. Multi , foarte multi oameni , de pe aici , dar mai ales de pe alte meleaguri au pierdut fiinte dragi si n-au crezut de cuviinta sa se ismeneasca in public ,mai ales ca prostiile tale nu pot fi verificate. Sunt multi ,foarte multi oameni care se lupta pentru viata lor si pentru a altora si vine un IQ =142 ,si ca un veritabil gaga , sa prezinte situatia din familia sa cu putere de exemplu cum se abordeaza pandemia.

      Cum loveste fara mila si cum ucide? Cel mai mishto comentariu. Roaga redactia Bursa sa te lase sa postezi si poze in care sa vedem cum te tavalesti de durere pentru cei dragi. Sa nu uiti sa porti 2 masti pe mufa ca asa zice fauci ca e cool si una la popo ca si pe acolo iti intra virusul daca nu esti atentă.

      "Multi , foarte multi oameni , de pe aici , dar mai ales de pe alte meleaguri au pierdut fiinte dragi"

      multi? foarte foarte multi ? 

      cat de multi ?  

      1.7 % din total infectati cu covid cumva? (inclusiv cei cu comorbiditati si cei fara) ?

      lasa-ma cu poezia asta ieftina de mass-media cumparata de Guvern cu contracte de publicitate. Crezi ca nu stiu schema?  

    Statistica de sus este GRESITA!

    Si sa fie clar nu contest COVIDUL si Mortile de COVID. 

    1. Piramida populatiei arata de acum 10 ani val intens de decese ce porneau din 2019! 

    Asta ca sa fie CLAR! 

    2. Se ia istoricul NASTERILOR si se calculeaza VARIATIA deceselor si rata procentuala de ris DECES dupa o anumita VARSTA (respectiv dupa pensionare). 

    3. Graficul INDUCE SEVER IN EROARE! 

    ROMANIA pierde oricum ACCELERAT Populatie pana in 2050!!! 

    Asta ca sa fie CLAR! 

    O sa spunem catoti vor murii de COVID? 

    Ca din cauza covidului au accelerat DECESELE? 

    NU! 

    Decesele Accelereaza din cauza Trendului demografic de VARSTA! 

    Varsta care oricum DECEDAT STATISTIC + - 5 ANI! 

    Deci ca mor in 2020 mureau in cascada mai mare in 2025 acelasi grup de persoane /oameni! 

    Este tragic ca, COVIDUL grabeste trendul Depresiv de Decese, Trend care oricum depasise punctul de echilibru Nasteri - Decese de foarte MULT! Era doar o notiune de timp ca, CURBA exponentiala sa se ACCENTUEZE in DECESE, Covid sau Fara! 

    Si apropo de covid am anuntat Digi 24 inca de anul trecut din iarna, in timp cei ei aveau postari in gluma despre situatia de pe alte meleaguri.  

    Situatia COVID doar a GRABIT un Trend ce era oricum NATURAL DEPRESIV IN DECESE, in multe parti ale globului! 

    Cu Covid sau fara, este destul de simplu sa vedem in piata / economie ponderea populatiei Imbatranite! 

    Aceasta pondere de populatie va "Cadea abrupt" nu lin! 

    Lin o sa fie raportul dintre migratie forta de munca, nasteri, etc si decese accelerate! 

    Puteam sa jur ca o sa vad postarea asta la voi! 

    Datele ale aapareau in sistem ca variatii cu multi ani in urma! 

    Asta pentru cei care studiaza trendurile economice si umane! 

    Daca veti calcula PROCENTUALE nu SUME pe trend o sa observati ca VARIATIA este corelata cu trendul ASCENDENT CORECT in DECESE! 

    Deci nu apar SALTURI mai sus de CICLU! 

    Si va GARANTEZ ca nici prea curand nu vor exista CADERI abrupte pe ciclu. 

    Mama ei de analiza facuta pe genunchi. 

    Va recoman sa luati de la "politie" sau "stare civila" sau "anaf" date cu populatie si varsta. 

    O alta omitere: 

    Daca ROMANIA a avut MAXIM potential in PRODUCTIVITATE si INDUSTRIE in anii 1981-1984 + maxim Natalitate.. ia faceti voi un calcul cand trebuie sa vina valul Deceselor ale persoanelor Productive Maxim in 81-84? (tinerii cu forta de munca). Tot in perioada aia Romania atinge maxim in populatie, de atunci piramida descreste. 

    Cand vine valul de productivitate maxima ale persoanelor nascude dupa 81-90? 

    Cum se vor interfera valurile de decese ale personelor nascute in "50-"60, dupa razboi... perioada de BOOM in natalitate. Daca cei nascuti in 50-60 au cumparat Imobiliare in 70-80 ca pondere Maxima de apasare in Economie... cand vine valul Deceselor? 

    semnat comenturi "cretine"

    1. Nostradamus, tu esti!?

      Informatiile sunt publice pentru toti!

      Din lene cauta surse rapide si gresite! 

      Vezi OECD, EuroStat, INS (variatii ce trebuiesc corelate cu alte variatii, caci datele sunt culese static su trebuie constructie de tred prin divizarea mai multor date / variatii inre ele), Banca Mondiala... 

      Citeste, Cauta, Cerceteaza! 

      Repede "nostradamus"! Nu e nimic de "prevestit"! Totul sta in DATE scrise si culese REAL din piata /economie! 

      Sunt institutii destul de abilitate, unele isi fac treaba corect (caci apara interesele investitorilor / fondurilor /bancilor mari) iar altele o fac de mantuiala / incompleta fara sa intregeasca tabloul informational. 

      semnat comenturi "cretine" 

      Si inca un lucru!

      Am prieteni cu au firmi de pompe funebre pe Bucuresti, Botosani si Constanta! 

      A bubuit inca din 2019 cererea! 

      La ce cerere au avut in 2019 au inoit flota de masini! 

      Dar ce sa faciem, tu batman ...batman... 

      Mai bine ai grija de locul tau de munca, linistit si fara durere de cap pentru salariul de maine. 

      Avem noi grija sa va dam voua de munca! 

      Asa agramati si prosti cum suntem! 

      A vizualiza este diferit de a vedea! 

      A observa si intelege schimbarile de trend este diferit de a comenta propagarea in timp real! 

      A valorifica oportunitatile in piata cere atentie, pricepre si abilitate de alua decizii rapide cu bani in piata. 

      Cu cat o sa te joci mai mult cu banii in piata reala cu atat o sa inveti mai repede atunci cand te arzi financiar. (cand etc firme dau faliment, cand etc investitii nu mai merg, cand etc consum /cultura /demografie se schimba in regiunea respective....) 

      Dupa coment tu esti persoana cu CV-ul aranjat frumos?! 

      semnat coneturi "cretine"

      Delirezi sau esti in sevraj...

      cate ore ai privit TV-ul aseara?

      Dari astazi? 

      Ca sa vorbim de "delir". 

      Imi spui mie ca delirez iar tu te hranesti zilnic cu "delir" mediatizat / televizat. 

      Semnat comenturi "cretine" 

      Eu zic sa imbratisam dorinta de a comunica si sa inaturam dorinta de a ne certa!

      semnat cometuri "cretine" 

      The most fundamental and major decision that you have to make in your life:

      Do i live in a frendly or a hostile universe? 

      Wihich is it? 

      Is filled with hostility, and anger, and people wanting to hate each other, and people wanting to kill each other. 

      Is that what you see? 

      Because when you see the world that way, that's exactly what you will create for yourself in your life. 

      This is not a clever play on words. That when you change the way you look at things the things you look at changes. 

      O persoana pierde cheile de la masina in casa si limuna de opreste. 

      Omul vede luminat pe strada si iese in cautarea cheii. 

      Intre timp ii se alatura o alta persoana din dorinta de a ajuta. 

      Intr-un sfarsit persoana saritoare insreaba: Scuzati-ma, dar unde ati pierdut cheia? 

      Am pierdut-o in casa! 

      Adica vreiti sa spune-ti ca ati pierdut cheia in casa si o cautat pe strada? 

      Nu are sens! 

      El raspunde: Nu are sens sa caut prin intuneric cand este lumina aici. 

      - Poti rade si crede cat de stupida pare situatia dar exact asta fac majoritatea oamenilor cand au o problema, dificultate, stres, chin, necaz, etc.. ce este localizat in Interior dar ei cauta solutiile in exterior.- 

      Daca astepti ca alte lucruri in jur sa mearga bine, asteapta-te sa de schimbi tu ca lucrurile sa mearga bine. 

      "As you think so shall you be." - are perhaps the most important things that we can learn! 

      I become what i think about all day long. 

      .... you start getting real careful about what you think about. 

      You don't allow your thoughts to be on anything that you don't want or that you wouldn't want to have manifest or show up for your life. 

      1. When you change the way you look at things the things you look at change. 

      2. There are no justified resentments. 

      3. What you think is what you become. 

      4. Have a mind that is open to evrything but attached to nothing. 

      5. Don't die with your music still in you. 

      Nu exista accidente in univers! 

      Si prezenta comenturilor "cretine" are un scop mai sus de mine! 

      semnat comenturi "cretine" 

       

       

      "Nu exista accidente in univers!

      Si prezenta comenturilor "cretine" are un scop mai sus de mine!  

      semnat comenturi "cretine" "  

      omule ..ma omori cat scrii

      scrie te rog mai pe scurt, mai concis!  

      Scuze, pentru inteligibilitate, recomanzi Bertrand Russell sau Gottlob Frege?

    sau restrictiile au ucis?

    Oricâte morbidități ar avea unele victime, dacă nu se contaminați cu nenorocitul de virus ar mai fi avut zile multe . Virusul ucide și ar fi cazul sa îl ia toată lumea in serios . Dacă s-ar fi respectat strict recomandările nu erau necesare atâtea restricții . Ar trebui sa ne întrebam dacă oamenii instruiți au fost un exemplu sau au ratat a mia oară șansa sa conducă națiunea /lumea prin criza. Se pare ca nu! Mulți dintre ei inventează conspirații.

    1. cat ucide virusul ma tata ma?

      hai sa iti dau eu cifre dincolo de vrajeala de la tv!  

      0.2% dintre cei contaminati si care sunt sanatosi tun (fara comorbiditati) din total contaminati 

      1.2-1.5% dintre cei ce au comorbiditati sau sunt extrem de batrani din total contaminati. 

      rezulta un maxim 1.7% din populatia infectata. 

      atat manca-ti-as gurita ta pofticioasa de informatie "oficiala" !  

      stii cat omoara gripa comuna (tulpinele A si B) ? Anual ma refer!  

      intre 2 si 3 % dintre cei atinsi ma!  

      Iti dai seama? la un val (normal) de gripa Guvernul trebuia sa opreasca planeta din invartire in jurul Soarelui daca la covid baga lockdown de ingheata economia!  

      Hai ma lasa-ne ca macane...  

      Inca nu te-ai prins in ce hal manipuleaza astia...  

      Au aruncat la cer datoria guvernamentala pentru un guturai care omoara 1.7% dintre cei atinsi!  

      Au demolat PIB-ul in 2020 pentru mortalitate de 1.7% ....  

      SI SI-AU TRAS EI BANI PRIN FIRMELE LOR CARE AU ADUS MASTI (declarate ulterior NECONFORME! tot de ei) ...  

      Hai, hai...repejor, continua sa te alimentezi cu informatie "oficiala" de la TV... nu pierde ocazia sa fii in continuare manipulat si facut la buzunare de banditi (in mod extrem de oficial) !  

      Sa inteleg ,informatule , ca aceiasi inerpretare o dai si celor ce se intampla afara : demoleaza PIB-ul , firme de casa trase de smecheri ? Chiar , las-o jos ,ca macane .Te iei prea mult in seama

      Da, și pe afara se face la fel. Exemple :Germania și Austria,pe care le știu bine. Doar sa ai gura mare și sa faci "gargara", nu înseamnă că ai replica. Doar te bagi tu, singur, în seamă. Sau nu suporți discursul coerent și bine argumentat al lui Vali? Nu te poți concentra pe termen lung?

      evident ca da, e combinatie la nivel global

      nu ai auzit de parlamentarul german care importa masti sanitare prin firma...sotiei? Era din partidul lui Merkel.  

      Si da, sunt informat mai ceva ca o agentie de presa.  

      Desi, ... uneori mai si inghit cate o gogoasa toxica. Uite de exemplu adolescentul batut de jandarmi la Braila. Intai s-a zis ca avea capul intr-o balta de sange. Dupa aia a venit Jandarmeria cu un film din alt unghi si a aratat ca era la gat cu o esarfa rosie. Si azi Romania tv a luat interviu adolescentului din Braila care a declarat cu subiect si predicat ca a fost dus la sectie si batut maruntel peste tot... coaste rupte, perforare de plaman, dinti sparti... tot tacamul! Si succesiv am inghitit ca adevarata fiecare varianta.  

      Dar in general sunt informat.  

      Minti ba.

      Mortalitatea gripei este sub 0.1%

      Mars de aici, macacule. 

      cei care pun botu la bani murdari sint si din afara , nu numai de la noi , nu va mai agatati de asta !

    Inca o observatie:

    Clasificarea deceselor pe categorie de Varsta. 

    con vertirea Sumelor date pe categorii de varsta decedate in Procente 

    Comparea Procentelor, pe varsta cu trendul total inregistra /notat /in baza de date. se va arata variatia ciclica in ascendent si descendent in decese). 

    OBS: cu fiecare 1% in somaj ... pe glob mor accelerat fata de trend mai multi oameni (ciclic cand somajul creste decesele accelereaza).  

    Nu ma crede pe cuvant! Cauta! 

    semnat comenturi "cretine" 

    1. Subscriu comentariilor 12 si respectiv 13 ; jos palaria !!!

      In rest, "a tunat si s-au adunat" clica lichelelor ce spurca eterul media : razvan constantinescu, gastroenterolog imbecil iesean (citi "Panndemia si dezinformarea 2" pe stiintasitehnica.ro ), adina alberts, olivia steer, monica pop , flavia grosan samd

      De raposati (Stanoevici, presedintele Tanzaniei &co), numai de bine ... 

      Scuze ; e valabil doar pentru comentariul 12, obsedatul "comenturi cretine"

      bate campii ! 

      Clica lichelelor este formata din gunoiul ala de la Timisoara, cel cu lumanrile, dorobat, duda de ma Matei Bals si resul cioclilor care baga spaima in retardati ca tine.

      Clica lichelele o găsești în alta parte,"deșteptule" și "preacinstitule" conformist îngust la minte și cu gura punga de oțetul sufletul meschin. Fa ofrande zeitatilor oficiale cărora te închini cu încrederea oarba a unui bicisnic prăvălit în țărână. Sau și mai bine:ia direcția Coreea de Nord.

    Este de altfel unn truism, cel putin partea cu ucisul. Orice boala serioasa ucide, intr-o proportie mai mare sau mai mica.

    Cifrele nu sustin insa afirmatia din titlu. Imi pare rau, Make, daca tu esti autorul articolului - judecand dupa numarul interventiilor in apararea sa - dar nu poti spune senin, nu stiu ce a cauzat explozia de decese din 2019, dar sigur, indubitabil aia din 2020 a fost cauzata de covid. Logic nu e corect (spui tu ce eroare logica e asta, ca te pricepi mai bine). 

    Personal, ii dau dreptate lui comenturi "cretine", un comentariu mai spre final (care domn, in paranteza fie spus, ne-ar face intr-adevar tuturor un mare bine daca ar scrie mai atent, mai coerent... si eventual mai scurt, desi nu-s eu omul potrivit sa se planga de asta). 

    Ipoteza cf careia cauza principala ar fi imbatranirea generala a populatiei are mai multa logica decat ipoteza covid. Prima explica rezonabil cel putin cateva caracteristici ale seriei statistice prezentate, pe care a doua ipoteza le rateaza/ignora: 

    1. Faptul ca exista o crestere pe parcursul acinci ani consecutivi. 

    2. Faptul ca exista o crestere semnificativa in 2019. 

    Cand tii mortis sa incadrezi ceva in mod procustian, toate cifrele iti "demonstreaza" teoria. 

    Daca in 2021 or sa fie mai multe decese decat in 2020, clar se va fi intamplat asta pentru ca, iata, Covidul e chiar mai al naibii, mai periculos decat speram, pentru ca nu ne-am vaccinat destui si destul de repede, pentru ca, pentru ca, pentru ca. 

    Daca in schimb in 2021 vor fi mai putine decese decat in 2020, clar se va fi intamplat asta pentru ca, iata, Masurile functioneaza, masca ajuta, vaccinul e bun, pentru ca, pentru ca, pentru ca. 

    Asta nu e stiinta.

    Este de altfel unn truism, cel putin partea cu ucisul. Orice boala serioasa ucide, intr-o proportie mai mare sau mai mica.

    Cifrele nu sustin insa afirmatia din titlu. Imi pare rau, Make, daca tu esti autorul articolului - judecand dupa numarul interventiilor in apararea sa - dar nu poti spune senin, nu stiu ce a cauzat explozia de decese din 2019, dar sigur, indubitabil aia din 2020 a fost cauzata de covid. Logic nu e corect (spui tu ce eroare logica e asta, ca te pricepi mai bine). 

    Personal, ii dau dreptate lui comenturi "cretine", un comentariu mai spre final (care domn, in paranteza fie spus, ne-ar face intr-adevar tuturor un mare bine daca ar scrie mai atent, mai coerent... si eventual mai scurt, desi nu-s eu omul potrivit sa se planga de asta). 

    Ipoteza cf careia cauza principala ar fi imbatranirea generala a populatiei are mai multa logica decat ipoteza covid. Prima explica rezonabil cel putin cateva caracteristici ale seriei statistice prezentate, pe care a doua ipoteza le rateaza/ignora: 

    1. Faptul ca exista o crestere pe parcursul acinci ani consecutivi. 

    2. Faptul ca exista o crestere semnificativa in 2019. 

    Cand tii mortis sa incadrezi ceva in mod procustian, toate cifrele iti "demonstreaza" teoria. 

    Daca in 2021 or sa fie mai multe decese decat in 2020, clar se va fi intamplat asta pentru ca, iata, Covidul e chiar mai al naibii, mai periculos decat speram, pentru ca nu ne-am vaccinat destui si destul de repede, pentru ca, pentru ca, pentru ca. 

    Daca in schimb in 2021 vor fi mai putine decese decat in 2020, clar se va fi intamplat asta pentru ca, iata, Masurile functioneaza, masca ajuta, vaccinul e bun, pentru ca, pentru ca, pentru ca. 

    Asta nu e stiinta.

    1. ... fac mereu aceeasi greseala. Nu ca ar mai conta :-)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb