Biofarm înregistrează un profit net de 77 milioane lei în anul 2023, în creştere cu 9% faţă de 2022

A.F.
Piaţa de Capital / 29 februarie

 Biofarm înregistrează un profit net de 77 milioane lei în anul 2023, în creştere cu 9% faţă de 2022

Biofarm, (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanţi producători de medicamente din România, a încheiat anul 2023 cu un profit net de aproximativ 77 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de anul anterior şi cu o cifră de afaceri de cca. 280 milioane lei, conform rezultatelor preliminare (neauditate), conform unui comuicat remis redacţiei.

"În anul 2023 am implementat cu succes strategii de optimizare a costurilor, concentrându-ne, în mod special, pe două din valorile companiei: performanţa şi grija faţă de consumatorul final. Astfel, am reuşit să identificăm modalităţi eficiente de a ne controla cheltuielile, chiar şi în contextul creşterii preţurilor la materii prime şi ambalaje. Categoria Consumer Healthcare din România devine, de la an la an, din ce în ce mai competitivă, fiind marcată şi de o uşoară regresie a volumelor în 2023, comparativ cu 2022. Cu toate acestea, am încheiat 2023 reuşind să ne consolidăm poziţia pe piaţă, cu o evoluţie pozitivă a cotei de piaţă volumică şi să contribuim pozitiv asupra calităţii vieţii pacienţilor şi consumatorilor din România", a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Conform comunicatului, Biofarm a continuat să îşi consolideze cota de piaţă pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), şi a încheiat anul 2023 pe poziţia a doua în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute.

Compania domină în valoare în 6 categorii cheie prin brandurile: Bixtonim, Triferment, Colebil, Extravalerianic, Carmol şi Carbocit. În plus, Biofarm este lider în volum în nu mai puţin de 8 categorii, evidenţiind performanţa remarcabilă a brandurilor: Bixtonim, Colebil, Triferment, Sennalax, Extravalerianic, Carmol, Carbocit şi Nervocalmin. Aceste rezultate reprezintă o confirmare a succesului abordării Biofarm şi a dedicării faţă de inovaţie. Prin realizările obţinute, compania continuă să se afirme ca un jucător de încredere în domeniul Consumer Healthcare, oferind soluţii eficiente şi accesibile consumatorilor.

Biofarm are două fabrici de medicamente în Bucureşti şi o unitate de testare şi dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos). Inovarea constantă în dezvoltarea de produse noi reprezintă unul dintre elementele fundamentale pentru expansiunea Biofarm şi consolidarea poziţiei sale în rândul liderilor din industria farmaceutică.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb