Hyundai, cel mai mare constructor auto din Coreea de Sud, a anunţat că profitul net a crescut în al 4-lea trimestru de aproape 4 ori, în contextul în care pachetele de stimuli au susţinut vânzările mondiale de autoturisme, relatează Bloomberg, conform NewsIn.
Profitul net a avansat la 945,5 miliarde woni (822 milioane dolari), de la 243,5 miliarde woni în aceeaşi perioadă din 2009.
Vânzările au avansat cu 9,3%, la 9.650 miliarde woni. Profitul operaţional a crescut cu 44% în al patrulea trimestru, la 837,2 miliarde woni.
Hyundai a estimat că vânzările vor creşte cu 11% în acest an, la 3,46 milioane autoturisme, în contextul în care va lansa trei modele noi în Coreea de Sud, cea mai profitabilă piaţă a grupului.
Vânzările au crescut cu 45% în Statele Unite, cu 41% în India şi cu 84% în China.