Nhood îşi structurează activitatea serviciilor de real-estate în jurul a trei linii de business: Operaţiuni, Dezvoltare imobiliară şi Servicii suport & Performanţă financiară, organizare care va fi implementată în zece ţări, inclusiv în Franţa, ţara de origine a companiei. Noua guvernanţă a Nhood România va raporta direct comitetului de conducere al Nhood Corporate, cu sediul în Lille, Franţa, potrivit unui comunicat al companiei.
La începutul anului 2021, Asociaţia Familială Mulliez (AFM) a creat Nhood ca o companie de servicii de consultanţă imobiliară, cu expertiză în domenii precum animarea comunităţilor, operarea şi comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor şi dezvoltarea de proiecte durabile cu o gamă largă de funcţii şi servicii (centre comerciale, apartamente, birouri, hoteluri, co-working, centre comunitare). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu şi economic.
Doi ani mai târziu, în cadrul unui proces accelerat de structurare pentru a deveni o companie lider de servicii imobiliare, cu o viziune de dezvoltare durabilă, structura evoluează şi se articulează în jurul a trei linii de business: Operaţiuni, Dezvoltare imobiliară şi Servicii suport & Performanţă financiară. Linia Operaţiuni înglobează serviciile de Property şi Asset; linia Servicii suport şi Performanţă financiară include departamentele financiar, juridic, sisteme IT şi resurse umane, în timp ce linia de Dezvoltare imobiliară va coordona proiecte cu destinaţie mixtă, ce au un triplu impact pozitiv - oameni, planetă, profit.
Fiecare dintre aceste linii de afaceri va fi condusă de un director la nivel internaţional şi unul la nivel local.
În acest context, Tatian Diaconu îşi va încheia, începând cu 31 iulie, mandatul de CEO al companiei. Guvernanţa locală pentru cele trei linii de business ale Nhood România va fi anunţată în următoarele săptămâni.
Tatian Diaconu spune: "Am avut norocul să pot practica intraprenoriatul în stare pură timp de 12 ani şi pentru aceasta trebuie să le mulţumesc acţionarilor pentru sprijinul lor, partenerilor pentru încrederea acordată şi echipei mele pentru contribuţia pe care au avut-o la dezvoltarea mea personală şi sprijinul lor necondiţionat. Pentru mine este momentul să pornesc în noi aventuri, rămânând fidel profesiei mele, convingerilor mele în ceea ce priveşte proiectele de calitate în România. Voi rămâne un susţinător activ al oraşelor, administraţiilor şi comunităţilor sustenabile. Aceasta este doar o evoluţie normală de la intraprenor la antreprenor".
De la crearea Nhood, portofoliul de clienţi s-a extins dincolo de clienţii tradiţionali, precum Auchan şi Ceetrus, iar scopul companiei este de a deservi proprietarii de imobile şi autorităţile locale.
În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 23 de centre comerciale Auchan la nivel naţional, precum şi să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România - Cartier Coresi.