Procter & Gamble, cel mai mare producător de bunuri de larg consum din lume, a anunţat o scădere de 7% a profitului din al 2-lea trimestru fiscal, chiar dacă reducerile de preţuri au susţinut vânzările, relatează Market Watch, potrivit NewsIn.
Profitul net din al 2-lea trimestru fiscal, ce s-a încheiat la 31 decembrie, a scăzut cu 7%, la 4,66 miliarde dolari, sau 1,49 dolari/acţiune, de la nivelul de 5 miliarde dolari, sau 1,58 dolari/acţiune, din aceeaşi perioadă din 2009, când rezultatele au fost susţinute de vânzarea diviziei Folgers.
Vânzările au crescut cu 6%, la 21,03 miliarde dolari, de la 19,76 miliarde dolari. Excluzând impactul achiziţiilor şi al fluctuaţiilor de curs valutar, vânzările au crescut cu 5%.
P&G şi-a majorat estimările de profit pentru anul fiscal 2010. Pentru acest an, grupul prevede un profit de 3,53-3,63 dolari/acţiune, reflectând ameliorarea afacerii de bază.