Schneider Electric România a integrat o soluţie digitală pentru alimentarea electrică a liniilor de producţie din fabrica JTI, conform unui comunicat de presă.
JTI, prima companie internaţională de tutun stabilită în România încă din 1993, având peste 1.200 angajaţi, a făcut investiţii de ordinul milioanelor de euro în fabrica din Bucureşti, iar Schneider Electric România, prin soluţiile sale şi echipa de profesionişti desemnată, a fost unul dintre partenerii de durată.
Colaborarea între cele două companii a început în 2016, printr-un acord anual de întreţinere preventivă, prin care Schneider Electric prin Divizia de Servicii, a reuşit să evalueze periodic baza instalată de echipamente de distribuţie electrică a JTI şi să revină constant cu recoman-dări de îmbunătăţire a sistemului de distribuţie a energiei electrice în zona de producţie.
Potrivit comunicatului, cel mai recent proiect la cheie realizat pentru fabrica JTI din Bucureşti a implicat design-ul, furnizarea de echipamente APC by Schneider Electric, serviciile de instalare realizate cu In-nova Engineering SRL, partener autorizat Schneider Electric şi integrarea în soft-ul Ecostru-xure Power Monitor Expert existent.
Soluţia a fost proiectată pornind de la nevoile clientului de a preîntâmpina problemele de ali-mentare electrică din reţeaua naţională, care afectau fluxul de producţie, impunând intervenţii frecvente de reparare a instalaţiilor robotizate şi reducând astfel eficienţa operaţională. De asemenea, au fost luate în calcul şi restricţiile legate de spaţiul de amplasare şi costurile de investiţie şi operare, notează sursa citată.
"Un aspect cheie al proiectului pe care l-am implementat pentru JTI a ţinut de colaborarea eficientă între echipa Schneider Electric România, partenerul autorizat care a instalat şi inte-grat echipamentele şi responsabilii de proiect de la client," explică Oana Muscalu, Data Cen-ter Systems Sales Manager, APC by Schneider Electric. "În plus, ţinând cont de perioada dificilă pe care o parcurgem, ne-am asigurat cu toţii că respectăm toate condiţiile de siguran-ţă, pentru a reduce la minimum orice posibilă răspândire a virusului Covid-19".
Complexitatea proiectului a impus o planificare atentă a fiecărei etape de implementare si astfel totul a funcţionat în termenii stabiliţi.