Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald's din ţară, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de lei, o creştere semnificativă de 16% faţă de anul precedent. Ca parte a planului de expansiune, compania a deschis 7 noi restaurante anul trecut.
În spatele rezultatelor financiare solide se află echipa de peste 7.000 de angajaţi din toată ţara, alături de cei 360.000 de clienţi care aleg zilnic restaurantele McDonald's din România.
Evoluţia pozitivă din 2024 reflectă atât succesul inovaţiilor aduse în meniul restaurantelor, primite cu interes de către clienţi, cât şi investiţiile continue în extinderea reţelei şi digitalizare. În prezent, 95% dintre restaurantele McDonald's beneficiază de sistemul digital care le oferă clienţilor o experienţă completă, de la comenzile rapide la kiosk, până la facilităţile oferite de aplicaţia McDonald's - oferte dedicate, recompense şi posibilitatea de a comanda prin serviciul Mobile Order & Pay.
"Depăşirea pragului de 2 miliarde de lei nu este doar o bornă financiară, ci dovada că atunci când ai o echipă excepţională, poţi construi sustenabil, pe termen lung. Performanţa de anul trecut este rezultatul unui efort colectiv - al colegilor noştri, care oferă zilnic excelenţă în fiecare restaurant, al furnizorilor care ne susţin cu produse de calitate şi, bineînţeles, al milioanelor de clienţi care ne aleg cu încredere. În 2025, mizăm pe adaptabilitate şi vom continua să investim în dezvoltarea echipei, în extinderea reţelei şi în diversificarea meniului.", a declarat Valentin Truţă, Director General Premier Restaurants România.
Planul ambiţios de dezvoltare pentru 2025 vizează 9 deschideri de restaurante în oraşe care au potenţial de creştere pentru business. Primul restaurant din acest an a fost deja inaugurat pe 17 aprilie, în incinta centrului comercial Mall Moldova, în Iaşi.
În luna iunie, McDonald's sărbătoreşte 30 de ani de prezenţă în România - trei decenii de la deschiderea primului restaurant din ţară. În tot acest timp, McDonald's a devenit mai mult decât un simplu loc pentru o masă rapidă: a devenit parte din rutina şi bucuriile zilnice ale milioane de români. Dincolo de restaurante, compania şi-a asumat un rol activ în comunitate, susţinând constant proiecte din domeniile educaţiei şi sănătăţii, din grijă faţă de oameni şi faţă de mediu.
Tot în an aniversar, McDonald's în România a obţinut din nou certificarea internaţională "Best Places to Work", o iniţiativă globală de evaluare în domeniul resurselor umane, care reflectă mediul de lucru corect şi competitiv.
Opinia Cititorului