Sunimprof Rottaprint, a raportat o creştere a exporturilor cu 10% în 2017 comparativ cu anul precedent. Potrivit datelor companiei, exporturile au crescut cu peste 6% în primele trei luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar la nivelul întregului an se estimează o creştere de 12%, conform comunicatului de presă remis Redacţiei.
În viitorul apropiat, Sunimprof Rottaprint are în plan deschiderea celui de-al treilea centru logistic din străinătate şi al doilea din Germania, în Hamburg.
Conform reprezentanţilor companiei, exporturile au însumat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, efectuându-se livrări în 14 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. Tot anul trecut, numărul clienţilor străini a crescut cu circa 21%. Astfel că, din cei 800 de clienţi ai companiei, ponderea clienţilor străini este de 15% din total.
Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint, a declarat că "Unul dintre obiectivele noastre este să fim cei mai buni atât din România, cât şi din Europa. Acest lucru este validat de creşterea pe care o înregistrăm de la un an la altul în ceea ce priveşte exporturile. Din ce în ce mai mulţi clienţi străini apelează la serviciile noastre, fapt pentru care vom continua investiţiile în tehnologizare şi avem în plan deschiderea celui de-al doilea centru logistic din Germania".
În topul industriilor reprezentate de clienţii străini ai Sunimprof Rottaprint se află industria alimentară şi cea chimică, în special produsele pentru îngrijirea casei. Cele mai solicitate produse pentru export din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele autoadezive, capacele din folie de aluminiu, folia cu barieră şi etichetele shrink sleeve. Operaţiunile desfăşurate de companie în centrele logistice din afara ţării sunt de depozitare şi ambalare, producţia fiind realizată în exclusivitate în România.