La un an de la lansare, aplicaţia ING SoftPOS, care transformă dispozitivul mobil Android într-un POS, se bucură de succes în rândul antreprenorilor români. Unul din patru clienţi ING cu POS acceptă plăţi contactless (efectuate cu cardul sau telefonul) direct pe telefonul mobil, prin intermediul ING SoftPOS. În fiecare lună, aceştia efectuează peste 100.000 de tranzacţii, iar volumele tranzacţionate cresc substanţial.
Mai mult, ING a implementat plăţile instant şi pentru afaceri mici şi mijlocii în aplicaţia de internet banking ING Business. Prin urmare, orice plată în lei, cu valoare mai mică de 50.000 lei, trimisă către un IBAN al unei bănci ce a aderat la sistemul instant, va fi încasată imediat de către partenerul de afaceri, fără niciun cost suplimentar sau paşi în plus.
ING lansează campania "Banking şi mai şi pentru afaceri mici şi mijlocii" şi continuă să îmbunătăţească experienţa de utilizare a clienţilor săi, pornind de la dialogul cu aceştia.
"În ING, inovaţia este rezultatul conversaţiilor continue purtate cu clienţii noştri, iar rata de adopţie a noilor opţiuni şi servicii reprezintă, pentru noi, rata de succes a proiectelor dezvoltate. ING SoftPOS este un exemplu în acest sens, iar ultima versiune lansată a încorporat sugestiile clienţilor noştri.
Totodată, am îmbunătăţit experienţa utilizatorilor în aplicaţia ING Business, astfel că aproape 70% dintre antreprenori accesează acum platforma de internet banking de pe mobil. Scopul nostru este să oferim o experienţă digitală completă clienţilor, iar consultanţa în persoană aduce o valoare adăugată operaţiunilor pe care aceştia le efectuează în fiecare zi.
"Banking şi mai şi" este filozofia ING prin care ne angajăm să rămânem aproape de clienţii
noştri în fiecare etapă de creştere, să îi ascultăm şi să le oferim instrumente relevante pentru nevoile afacerilor lor.", a spus Luana Sorescu, Head of Clients, divizia Business Banking, în cadrul ING Bank România.
Pentru antreprenorii români, flexibilitatea opţiunilor financiare, digitalizarea serviciilor bancare şi accesul la consultanţă reprezintă factori cheie pentru dezvoltarea afacerilor pe termen mediu şi lung.
La ING, afacerile mici şi mijlocii se bucură de predictibilitate şi flexibilitate prin pachetele de cont curent ING Fix, care oferă costuri lunare fixe şi acces la aplicaţiile ING Business şi ING SoftPOS. Am creat pachetele ING Fix pentru ca antreprenorii să se concentreze pe ce este mai important pentru ei - creşterea afacerii, iar relaţia cu banca să fie un factor fix într-un mediu imprevizibil cu care se confruntă zi de zi.
ING a fost prima bancă din România care a introdus pe piaţă patru pachete cu costuri lunare fixe: ING Fix Util, Online, Lei, Valută şi Complet, în funcţie de nevoile fiecărei afaceri. Mai mult, aceştia îşi pot schimba pachetul rapid ori de câte ori apar schimbări în ceea ce priveşte tipul tranzacţiilor.
În acelaşi timp, nevoia de creditare a antreprenorilor este acoperită prin ING Util, care asigură acces la creditare rapidă şi facilă celor care gestionează afaceri mici şi mijlocii. Companiile pot primi instant până la 500.000 lei pe o perioadă de maxim 5 ani, fără garanţii materiale, pentru cheltuieli curente, noi oportunităţi de afaceri sau cheltuieli specifice desfăşurării activităţii.
Potrivit unui studiu realizat de ING Bank, Impact Hub şi Bravva Angels, jumătate dintre antreprenorii din România sunt fondatori unici, iar 45% au vârste cuprinse între 35 şi 44 de ani şi 29% între 25-34 de ani. Aceste date indică interesul crescut pentru antreprenoriat şi dorinţa de a reuşi prin forţe proprii.
Antreprenorii învaţă cel mai mult din practică (71%) şi interacţiunea cu alţi oameni de afaceri (62%), în timp ce 54% preferă să urmeze cursuri, iar 43% urmăresc webinarii. În acelaşi timp, unul din doi antreprenori declară că mentoratul şi comunităţile dedicate lor reprezintă o nevoie importantă pentru dezvoltarea afacerii, aproape la fel de însemnată precum accesul la finanţare.
Pe de altă parte, studiul relevă că lipsa investiţiilor în dezvoltarea personală ca antreprenor are impact direct în dezvoltarea afacerii. Prin susţinerea platformei Startarium şi a programului ScaleOut, organizat în parteneriat cu Romanian Business Leaders, ING a creat o comunitate puternică în jurul antreprenorilor români, pentru a le oferi acestora pârghiile necesare atât dezvoltării la nivel personal, dar mai ales a afacerilor acestora.
Astfel, în cadrul programului ScaleOut 4x10 - program de scalare organizat de Fundaţia Romanian Business Leaders (RBL) şi ING Bank România, vor fi selectate 40 de companii româneşti din patru regiuni ale ţării. Programul este destinat antreprenorilor cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, cu ambiţii de creştere la nivel naţional şi regional. RBL şi ING vor fi alături de antreprenori pe întreg procesul de creştere, de la realizarea planului de extindere, până la implementarea acestuia.
ING Bank România continuă să fie un partener pentru creşterea sănătoasă a afacerilor. Într-un context dinamic şi încă incert, ING oferă antreprenorilor români predictibilitate şi flexibilitate, prin instrumentele financiare potrivite, pentru a fi mereu cu un pas înainte şi a-şi duce afacerea la nivelul următor.