Upgrade Education anunţă finalizarea investiţiei de 200.000 euro în Agora - noua platformă online de mentorat, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, aceasta pune la dispoziţie elevilor înscrişi în programele Upgrade posibilitatea de a accesa cursuri, planifica sesiunile de mentorat, completa teme şi task-uri pentru acasă, dar şi verificarea cunoştinţelor după finalizarea unui curs prin modele de chestionare dezvoltate pentru a impulsiona progresul elevilor.
"Platforma noastră, Agora, răspunde în acest moment la două nevoi cheie pe care le-am identificat în ultimii ani în relatia cu clienţii noştri. Prima dintre acestea este axată pe performanţa elevului, iar aici am structurat lucrurile astfel încât să evaluăm constant performanţa elevului, iar în cazul în care apar sincope în evoluţia acesteia, să primim notificări automatizate, astfel încât să putem să interveni punctual şi să remediem situaţia. A doua nevoie se axează pe transparenţa de care părintele este necesar să beneficieze, iar aici am dezvoltat o serie de mecanisme automatizate, prin care părintele beneficiază de feedback în timp real cu privire la progresul realizat de către elev", spune Constantin Bosinceanu, fondator Upgrade Education.
Conform unor studii interne, peste 15.000 elevi români pleacă anual pentru a studia la universităţi din Uniunea Europeană, UK sau SUA. O piaţa estimată la peste 5 milioane de euro, însă, la nivelul întregii Uniuni Europene este de 100 de ori mai are - aproximativ 503 milioane euro, arată sursa.
Majoritatea elevilor români preferă universităţi din Uniunea Europeană (aprox. 80%), în timp ce restul de 20% sunt împărţiţi între Statele Unite şi Marea Britanie. În ultimii ani, ca urmare a Brexit-ului şi a înăspririi condiţiilor financiare pentru elevii din UE, cei care în mod normal ar fi optat pentru universităţi din UK se orientează acum către universităţi din Olanda, Italia sau Spania. La nivel european, există un procent de aproximativ 20% care sunt interesaţi în mod direct de a studia în SUA.
"Upgrade este astăzi în cel mai performant punct din întreaga noastră istorie. Platforma Agora este live şi stabilă, iar în următoarea versiune, care va fi gata până la finalul anului, pregătim integrarea unui modul bazat pe Inteligenţă Artificială, dar şi deschiderea acesteia şi valorificarea resurselor printr-un modul de subscripţie. De la începutul acestui an lucrăm intens la extinderea internaţională, iar în acest trimestru am reuşit să generăm aproximativ 15% din încasări de la studenţi care nu sunt din România. Modelul nostru de business, se bazează pe mentori care au studiat acelaşi subiect şi la aceeaşi universitate la care elevul vrea să aplice, prin urmare, până la finalul anului, ne propunem ca minim 30% din încasări să vină din zona internaţională şi, de asemenea, pe lângă România, deschiderea unui birou local într-o altă ţară din Europa", a continuat Constantin Bosinceanu.
În 2022, dintre elevii români, care au apelat la serviciile Upgrade Education, cei mai mulţi au fost interesaţi de Business&Management (30%), Computer Science (27%), Drept (11%). În topul preferinţelor mai sunt Medicina, Ştiinţe Economice, Psihologie/Ştiinte Sociale/Ştiinţe Politice şi Inginerie. Elevii care apelează la serviciile Upgrade, beneficiază de pregătire personalizată cu mentori care au absolvit acelaşi subiect, la aceeaşi Universitate pe care elevul o vizează, se mai precizează în comunicat.