Cîştigător al Medaliei de Aur la Tîrgul Internaţional din St. Louis în 1904, "Jack Daniel's" împlineşte, anul acesta, 100 de ani de la prima recunoaştere a calităţii şi a caracterului său inconfundabil. Acea medalie a fost prima dintr-un şir de şapte distincţii acordate pentru "cel mai bun whiskey din lume". Cu ocazia acestei aniversări, "Jack Daniel's" beneficiază de o sticlă de 1,5 litri. Primul care s-a bucurat de savoarea whiskey-ului aniversar a fost Ambasadorul Statelor Unite la Bucureşti, Excelenţa Sa Michael Guest, căruia reprezentanţii companiei Allied Domecq i-au urat "La Mulţi Ani!" într-o manieră tipic americană.
Sticla aniversară de "Jack Daniel's" a fost expusă în grădina de vară a hotelului Crowne Plaza alături de expoziţia de fotografii alb-negru "Jack Daniel's", reprezentînd cea mai longevivă campanie publicitară din istoria unei mărci. Ea a debutat în 1955 şi a continuat pînă în prezent. Chiar dacă, de-a lungul timpului, campania a fost îmbogăţită cu noi creaţii, spiritul ei a rămas acelaşi vreme de 50 de ani.
"Allied Domecq Spirits & Wine" este a doua companie producătoare şi distribuitoare de băuturi spirtoase din lume. Lider pe piaţa românească de băuturi spirtoase importate, "Allied Domecq Spirits & Wine România" deţine 50% din piaţa de whiskey de import, 65% din piaţa de gin de import şi 35% din piaţa de vodcă de import. Principalele mărci distribuite sînt "Ballantine's", "Jack Daniel's", "Finlandia Vodka", "Beefeater Gin", "Carolans Irish Cream", "Tullamore Dew", "Tia Maria", "Mumm's Cordon Rouge" şi "Kahlua".