Participanţii au beneficiat de un program complex de formare, care a combinat teoria cu practica. Timp de un an de zile, aceştia au învăţat, utilizând tehnologia, să realizeze proiecte de digitalizare, să îmbunătăţească şi să eficientizeze procesele de lucru şi să dezvolte o cultură organizaţională bazată pe colaborare hibridă, optimizare şi ameliorare a relaţiilor interne şi externe. Cursurile au avut loc online şi au fost ţinute de traineri pregătiţi în domeniu, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, igitalizarea, esenţială, pentru transformarea business-urilor
Potrivit studiului derulat în cadrul DigitON şi adresat IMM-urilor înscrise în program, înainte de începerea cursurilor:
-40% declară că doresc să facă investiţii în viitor
-pentru 52%, digitalizarea este esenţială în viitor
-pentru 67% dintre acestea există nevoia de învăţare şi de cursuri specializate
-30% au nevoie de informaţii despre modelul de digitalizare din alte companii
-42% îşi doresc o resursă internă dedicată
-doar 7% sunt aproape complet digitalizaţi
Programul DigitON a acoperit nevoia concretă de specializare, dar şi componenta de mentoring şi consultanţă dedicată. Fiecare participant a avut acces la ore de formare individuală şi la cursuri colective, precum:
1.Conştientizarea importanţei digitalizării
2.Digitalizare de bază pentru eficientizarea muncii
3.Digitalizarea performanţei
4.Transformarea digitală
5.Digitalizare competitivă
În cadrul proiectului DigitON, au fost organizate complementar cursurilor, campanii de evenimente cu caracter educativ şi de sensibilizare asupra nevoii de digitalizare, adresate către publicul larg. Peste 2 550 de participanţi au aflat de la experţi în digitalizare din companii cum îşi pot creşte business-ul, ce înseamnă modern working sau cum are loc facturarea digitală. În total, aceştia au participat la peste 17 evenimente organizate online sau la conferinţe media cu tematici despre viitorul muncii.
Toate informaţiile despre conţinutul cursurilor şi condiţiile de participare au fost publice pe site-ul www.digiton.ro.
Proiectul DigitON este cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritara 3, Prioritatea de investiţii 10.iii, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătăţirea nivelului de cunoştinţe/ competenţe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC şi SNCDI ale angajaţilor. Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 4.281.178,60 RON, dintre care 3.582.806,17 RON valoare eligibilă nerambursabilă din FSE şi 632.259,87 RON valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional.
Despre CCIFER
Fondată în anul 1996, Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Franceză în România (CCIFER) este o comunitate de afaceri bazată pe savoir-faire-ul francez. Este un lider angajat în dezvoltarea durabilă a persoanelor, comunităţilor, a companiilor şi a României. CCIFER reuneşte 570 de companii franceze şi române, a căror cifră de afaceri însumează 18 mld de euro şi generează peste 125.000 de locuri de muncă directe. Companiile membre sunt lideri în diverse sectoare de activitate ale economiei locale. Centrul de Formare CCIFER organizează cursuri pentru IMM-uri de 10 ani. Organizaţia exprimă o poziţie comună a societăţilor membre şi a investitorilor francezi în România în dialogul cu autorităţile publice.
Despre HUMANISTIC
Are experienţă în dezvoltarea programelor de training şi schimbare organizaţională în cele mai mari companii din România, dar şi în firme antreprenoriale româneşti şi internaţionale. Complexitatea proiectelor gestionate, cât şi standardul de calitate la care echipa livrează, garantează o experienţă unică de formare, diferită de orice alt proiect susţinut prin fonduri europene. Humanistic dispune de o echipă diversă de colaboratori - o comunitate de learning cu peste 120 de experţi. Peste 100 de clienţi corporate care au beneficiat de procese transformaţionale la nivel individual, de echipă sau organizaţionale, în peste 10 industrii. A obţinut 4 premii pentru cel mai bun proiect HR al anului - pentru abordări creative (HR Club, Customer Service Awards) şi are 8 certificări internaţionale în instrumente psihometrice, metodologii de implicare, training şi design.