Acer România şi-a consolidat la sfârşitul trimestrului trei cota de piaţă la 28,3%, însă a vândut cu 26% mai puţine notebook-uri, comparativ cu trimestrul trei din 2008, potrivit datelor prezentate de directorul de vânzări al companiei, Bogdan Iftemie.
Astfel, comparativ cu trimestrul trei 2008, Acer şi-a crescut cota de piaţă cu 6%, însă vânzările de notebook-uri au scăzut cu 26,1%, de la 28.456 de unităţi vândute în trimestrul trei 2008, la 21.034, în trimestrul trei 2009.
De asemenea, Iftemie a precizat că, pe segmentul dedicat desktop-urilor, Acer are ca obiectiv clasarea printre primii cinci jucători din piaţă. "Pentru desktop-uri vrem să intrăm în Top 5 în trimestrul patru din 2009 sau primul trimestru din 2010. Pe segmentul monitoarelor, pe termen scurt, vrem să fim în Top 3", a precizat Bogdan Iftemie.