Acţiunile Snap au scăzut astăzi cu până la 22%, la cel mai redus nivel de la listarea la bursă în 2017, după ce datele aferente primului trimestru au arătat scăderea încrederii utilizatorilor şi clienţilor de publicitate, din cauza designului reproiectat al Snapchat, transmite Reuters.
Aplicaţia de mesagerie, cunoscută pentru dispariţia mesajelor şi logo-ul fantomă, a început prima actualizare majoră a aplicaţiei în noiembrie, aceasta fiind urmată în acest an de mai multe update-uri.
Dar compania a nemulţumit utilizatorii, care spun că schimbările nu erau necesare şi fac platforma mai greu de utilizat. O petiţie lansată pe change.org, care cere companiei să elimine update-ul, a atras peste 1,2 milioane de semnături.
Publicarea rezultatelor a şters alte 4 miliarde de dolari din valoarea companiei, care a scăzut în total cu 23 de miliarde de dolari de la un maxim atins la o zi de la lansarea acţiunilor Snap pe piaţă, în martie anul trecut.
Directorii companiei au recunoscut că noul design al aplicaţiei a afectat rezultatele, dar au spus că menţin planul, care are rolul să crească popularitatea aplicaţiei în rândul utilizatorilor şi al clienţilor de publicitate.
"Reproiectarea a creat numeroase oportunităţi şi ne vom continua eforturile de a rafina şi îmbunătăţi Snapchat", a afirmat directorul general al Snap, Evan Spiegel.
Unii analişti au făcut o comparaţie cu Facebook, care şi-a reproiectat platforma fără prea mari probleme.
Facebook, a cărei platformă Instagram concurează direct Snapchat, a raportat săptămâna trecută o creştere surprinzător de mare a profitului şi a numărului de utilizatori, fără semne că ar fi fost afectată de scandalul legat de gestionarea nepotrivită a datelor personale.