Compania AdePlast, specializată în fabricarea de material termoizolant, a depăşit anul trecut pragul de 92 milioane de euro, o cifră de afaceri în creştere cu 20% faţă de rezultatul din 2016 se arată într-un comunicat remis astăzi Redacţiei.
"A fost o evoluţie bună având în vedere că la momentul adoptării bugetului ne-am propus o creştere de două cifre, dar ştiam că pe pieţele noastre se anunţau turbulenţe pe anumite segmente şi reconfigurări de forţe din partea competiţiei, evenimente confirmate de-a lungul anului trecut", declară Daniel Stăncescu, CEO AdePlast.
AdePlast contează la export, este cel mai mare exportator din industria sa în 2017.
Conform documentului, creşterea de pe piaţa internă a venit de-a lungul anului trecut din proiectele rezidenţiale în condiţiile unei stagnări ale lucrărilor publice de termoreabilitare. 2017 este, prin excelenţă, anul în care dezvoltatorii au înţeles avantajele folosirii termosistemelor agrementate.
Daniel Stăncescu a afirmat în acest sens: "Suntem extrem de mulţumiţi că din ce în ce mai mulţi dezvoltatori imobiliari şi constructori au inţeles avantajele achiziţiei unui pachet complet de materiale de la un singur producător, faţă de achiziţia fragmentată. La finalul lucrării, mulţi dintre aceştia au constatat că lucrările au costat mai puţin şi au avut parte şi de garanţie din partea AdePlast, argumente care i-au ajutat mai departe ca avantaj în vânzare".
Potrivit sursei citate, AdePlast performează în Ungaria, Bulgaria şi Austria sau Republica Moldova. Produsele sub marca AdePlast au ajuns însă, cu o creştere accelerată, şi în UK, Italia sau Spania.
În comunicat se mai precizează că strategia AdePalst pentru acest an vizează menţinerea ratei de creştere sustenabilă a cifrei de afaceri şi a profitului companiei, la fel ca în anul 2017.