Retailerul farmaceutic ADM Farm îşi propune ca anul acesta să crească în continuare în ritmul pieţei pentru a atinge obiectivul de 220 de milioane euro.
"Perspectivele sunt încurajatoare întrucât T1 a înregistrat o cifră de afaceri de 210 milioane RON, foarte aproape de planul trimestrial, în condiţiile unui debut slab al pieţei în acest început de an pentru toţi marii jucători din piaţa farmaceutică. Înfiinţată în vara anului 1998, ca o asociere între prieteni, ADM Farm, companie 100% românească, a reuşit să crească de la primul milion de euro, realizat chiar în anul înfiinţării, până la 210 milioane euro la sfârşitul anului 2012", se arată într-un comunicat al companiei.
Conform Cegedim, compania se situează după primele 5 luni din 2013 pe locul 6 şi îşi continuă traseul ascendent în ciuda dificultăţilor cu care se confruntă din vara anului trecut, din cauza dispariţiei premature a unuia dintre fondatori, Dragoş Pop. După 10 luni de la tragicul eveniment, şocul a fost absorbit, iar ADM Farm îşi propune să crească în continuare în ritmul pieţei pentru a atinge targetul de 220 de milioane euro previzionat pentru anul curent", se menţionează în comunicat.
În următorii ani, ADM Farm îşi propune să îşi consolideze poziţia în distribuţia de produse farmaceutice şi parafarmaceutice din România, obiectivul principal fiind respectarea parteneriatelor cu cei peste 120 de producători şi cei peste 6000 de clienţi, cărora le furnizează circa 5500 de produse şi servicii.
Potrivit datelor companiei, la sfârşitul anului 2012, ADM Farm s-a clasat pe locul 6 în topul distribuitorilor cu o cotă de piaţă de 6% în valoare şi de 9,12% în volum.