• McCann Erickson este singura agenţie românească care are o echipă de creaţie premiată
TBWA Paris a fost desemnată Agency of Angels, în cadrul Galei de Premiere a AdPrint Festival, ce s-a desfăşurat recent la Braşov. Echipele de creaţie ale TBWA Paris au punctat la secţiunile din festival, cîştigînd 5 dintre acestea cu lucrări pentru clienţi precum EMI, Playstation2 şi Pedigree. Agenţia cîştigătoare a mai beneficiat de alte 10 nominalizări.
Scholz & Friends Germania (cu trei echipe de creaţie premiate), Publicis Conseil Franţa, Ogilvy&Mather Belgia, OpenAd Creative şi McCann Erickson România (fiecare cu cîte o echipă de creaţie premiată) au întregit lista cîştigătorilor ediţiei din acest an a AdPrint Festival. Singura campanie românească premiată, realizată de către McCann Erickson România pentru MTV, a fost considerată ca fiind excelentă de către toţi membrii juriului.
Agenţiile româneşti care au obţinut puncte (cumulate fiind şi punctele cîştigate în urma nominalizărilor) în cadrul AdPrint Festival sînt în ordine: GMP/ Ashley (8 puncte), Saatchi & Saatchi (6 puncte), McCann Erickson, adviser | chi-lli-media şi Cohn&Jansen (cîte 5 puncte fiecare), Lowe & Partners şi DDB (cîte 1 punct fiecare).
La AdPrint Festival au concurat 112 echipe de creaţie din 16 ţări europene precum Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Slovenia, Turcia şi Ucraina. Pe lista agenţiilor din străinătate au figurat următoarele nume: TBWA\Paris Franţa, FCB Aus-tria, Ogilvy & Mather Belgia, Publicis Conseil Franţa, Ashley & Holmes Bulgaria, TF Marketing Croaţia, Scholz & Friends Germania, Red Cell Germania, Lorenzo Marini & Associati Italia, McCann Erickson Italia, AmbrosioMaoloni Italia, Adv Activa Italia, Scholz & Friends Polonia, Lowe Turcia, Pristop Slovenia, EURO RSCG Ucraina şi Publicis United Rusia. Aces-tor echipe de creaţie li s-au alăturat un număr de trei înscrise în festival de OpenAd. Agenţiile româneşti, care au fost reprezentate de echipe de creaţie înscrise în festival, sînt: OgilvyOne, Vitrina Advertising, Gavrila&Asociaţii, Scala JWT Publicitate, Loco Branding & Communication, 141 România, Propaganda, adviser | chillimedia, Speed Promotion, AdVenture, DDB, Violet Advertising, gav|Scholz&Friends, Sister & Co, Mercury Promotions, GMP/ Ashley, Saatchi & Saatchi, Cohn & Jansen, Lowe & Partners şi McCann Erickson.
Juriul a fost format din Tony Granger (Chief Creative Officer Saatchi&Saatchi New York), Eric Vervroegen (Creative Director TBWA Paris), Joe De Souza şi Don Shelford (Directori de creaţie la Wieden & Kennedy Amsterdam); Phil van Duynen şi Koen Demaré (Directori de Creaţie ai Ogilvy Group - Belgia), Milka Pogliani (Preşedinte şi Executive Creative Director al McCann-Erickson Milano), Marco Carnevale (Director de Creaţie al McCann-Erickson Milano), Javier Alvarez şi Santiago Seigh (Directori de Creaţie la Vitruvio Leo Burnett Madrid), Oliver Kapusta (Executive Creative Director la Red Cell Germania) şi Kai Grutzmacher (Director de Creaţie Springer&Jacoby Germania).