ADPRINT FESTIVAL ŞI-A DESEMNAT CÎŞTIGĂTORII: TBWA Paris a fost aleasă Agency of Angels

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 7 februarie 2006

McCann Erickson este singura agenţie românească care are o echipă de creaţie premiată

TBWA Paris a fost desemnată Agency of Angels, în cadrul Galei de Premiere a AdPrint Festival, ce s-a desfăşurat recent la Braşov. Echipele de creaţie ale TBWA Paris au punctat la secţiunile din festival, cîştigînd 5 dintre acestea cu lucrări pentru clienţi precum EMI, Playstation2 şi Pedigree. Agenţia cîştigătoare a mai beneficiat de alte 10 nominalizări.

Scholz & Friends Germania (cu trei echipe de creaţie premiate), Publicis Conseil Franţa, Ogilvy&Mather Belgia, OpenAd Creative şi McCann Erickson România (fiecare cu cîte o echipă de creaţie premiată) au întregit lista cîştigătorilor ediţiei din acest an a AdPrint Festival. Singura campanie românească premiată, realizată de către McCann Erickson România pentru MTV, a fost considerată ca fiind excelentă de către toţi membrii juriului.

Agenţiile româneşti care au obţinut puncte (cumulate fiind şi punctele cîştigate în urma nominalizărilor) în cadrul AdPrint Festival sînt în ordine: GMP/ Ashley (8 puncte), Saatchi & Saatchi (6 puncte), McCann Erickson, adviser | chi-lli-media şi Cohn&Jansen (cîte 5 puncte fiecare), Lowe & Partners şi DDB (cîte 1 punct fiecare).

La AdPrint Festival au concurat 112 echipe de creaţie din 16 ţări europene precum Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Slovenia, Turcia şi Ucraina. Pe lista agenţiilor din străinătate au figurat următoarele nume: TBWA\Paris Franţa, FCB Aus-tria, Ogilvy & Mather Belgia, Publicis Conseil Franţa, Ashley & Holmes Bulgaria, TF Marketing Croaţia, Scholz & Friends Germania, Red Cell Germania, Lorenzo Marini & Associati Italia, McCann Erickson Italia, AmbrosioMaoloni Italia, Adv Activa Italia, Scholz & Friends Polonia, Lowe Turcia, Pristop Slovenia, EURO RSCG Ucraina şi Publicis United Rusia. Aces-tor echipe de creaţie li s-au alăturat un număr de trei înscrise în festival de OpenAd. Agenţiile româneşti, care au fost reprezentate de echipe de creaţie înscrise în festival, sînt: OgilvyOne, Vitrina Advertising, Gavrila&Asociaţii, Scala JWT Publicitate, Loco Branding & Communication, 141 România, Propaganda, adviser | chillimedia, Speed Promotion, AdVenture, DDB, Violet Advertising, gav|Scholz&Friends, Sister & Co, Mercury Promotions, GMP/ Ashley, Saatchi & Saatchi, Cohn & Jansen, Lowe & Partners şi McCann Erickson.

Juriul a fost format din Tony Granger (Chief Creative Officer Saatchi&Saatchi New York), Eric Vervroegen (Creative Director TBWA Paris), Joe De Souza şi Don Shelford (Directori de creaţie la Wieden & Kennedy Amsterdam); Phil van Duynen şi Koen Demaré (Directori de Creaţie ai Ogilvy Group - Belgia), Milka Pogliani (Preşedinte şi Executive Creative Director al McCann-Erickson Milano), Marco Carnevale (Director de Creaţie al McCann-Erickson Milano), Javier Alvarez şi Santiago Seigh (Directori de Creaţie la Vitruvio Leo Burnett Madrid), Oliver Kapusta (Executive Creative Director la Red Cell Germania) şi Kai Grutzmacher (Director de Creaţie Springer&Jacoby Germania).

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb