Pentru companiile online şi site-urile de comerţ electronic, lista cerinţelor pentru desfăşurarea activităţii este lungă. Marketingul în sine este plin de o selecţie imensă de tipuri de marketing, strategii şi subcategorii care oferă fiecare o gamă largă de consideraţii.
Majoritatea oamenilor ştiu deja despre optimizarea SEO sau optimizarea motoarelor de căutare, dar s-ar putea să nu înţeleagă cât de important poate fi pentru succesul pe termen lung.
Deci, de ce să angajezi o agenţie SEO? De ce este important SEO pentru site-ul companiei dvs.?
Traficul care provine din căutările pe internet reprezintă un procent enorm de navigare online.
Motivul pentru care SEO este încă atât de important este că comportamentul consumatorilor este încă dictat de importanţa căutării - Google sunt încă resursele utile pentru modul în care utilizatorii web găsesc ceea ce au nevoie.
Motoarele de căutare sunt peste tot acum - oamenii efectuează permanent căutări pe Google, Bing, Facebook, Amazon. Aceste resurse sunt atât de înrădăcinate în comportamentul de navigare pe web, încât încă reprezintă cu uşurinţă cel mai mare canal de marketing din lume, precum şi tipul cu cel mai mare ROI .
De fapt, traficul organic este atât de important încât 44% dintre companii fac din SEO o parte a strategiei lor de marketing . De asemenea, descoperă că SEO oferă cea mai bună rentabilitate a investiţiei din orice strategie de marketing digital.
În sondaje, 32% dintre specialiştii în marketing spun că dintre toate strategiile lor, SEO oferă cea mai mare rentabilitate a investiţiei. Un sondaj al Search Engine Journal a constatat că acest număr ar putea fi chiar mai mare, aproape 49% dintre respondenţi susţinând că SEO le-a oferit cel mai bun ROI global - mai mult decât marketingul prin e-mail, reclame plătite sau reţelele sociale. Asta pentru că, dintre toate cele mai populare strategii de marketing, SEO are un cost relativ scăzut, dar are potenţialul de a avea profituri uriaşe în timp.
Unul dintre avantajele angajării unei companii SEO este că puteţi obţine o echipă profesionistă care să vă supravegheze întregul canal. Deoarece optimizarea seo poate fi oarecum implicată, multe companii preferă să aibă o echipă sau o agenţie care îşi poate acorda sută la sută din timp şi eforturi pentru a o gestiona.
O agenţie specializată în optimizarea căutării va şti mai bine decât dvs. Unul dintre motivele pentru care angajează o companie SEO este că vor putea exploata cele mai bune instrumente, resurse şi strategii pentru a ţine pasul cu schimbarea peisajului SEO. Prin externalizarea eforturilor către o agenţie, vă veţi putea concentra pe alte domenii ale companiei dvs.
Avantajele angajării unei agenţii SEO înseamnă că sunt capabile să optimizeze în mod expert elemente de pe pagină, inclusiv meta-titluri de pagină, meta-descrieri, link-uri interne de site-uri şi densitate de cuvinte cheie, cu strategii dovedite că funcţionează în timp. Atunci când sunt realizate corect, aceste rezultate pot contribui la creşterea performanţei organice încet, dar sigur - şi implică adesea cercetarea cuvintelor cheie şi editarea conţinutului, care pot consuma mult timp şi consumă resurse pentru majoritatea proprietarilor de afaceri.