Producătorul de cosmetice Gerocossen a avut o evoluţie constantă chiar şi în toţi anii de criză. În 2013, după investiţii de aproximativ 6 milioane lei, firma a obţinut o cifră de afaceri de 9 milioane lei. Stanca Cismaru, manager general al Gerocossen, ne-a declarat: "Important este că am putut păstra 55 de locuri de muncă, având mulţi lucrători şi specialişti cu experienţă dobândită încă din anul 1990, anul înfiinţării firmei noastre".
Anul trecut, Gerocossen a lansat 20 de produse noi pentru îngrijirea pielii, prentu îngrijirea părului şi pentru protecţie solară. Gama "Argan Line", pe bază de ulei de argan, care cuprinde 6 produse (şampon nutritiv, balsam de păr, gel de duş, lapte de corp, cremă de faţă şi de corp şi ulei de masaj) a înregistrat vânzări semnificative.
Doamna Carmencita Sava, director cercetare în cadrul firmei, ne-a prezentat şi produsul "Gerocossen supless ", dedicat îngrjirii pielii afectată de celulită. În această gamă, sunt combinate ingrediente naturale - cafeină, iederă, castan, pentru a combate rapid şi sănătos toate efectele celulitei.
Domnia sa ne-a mai spus: "Am completat gama de produse solare «Gerocosen sun» cu lapte pentru protecţie solară SPF 50 şi ulei pentru protecţie solară SPF 15, amândouă îmbogăţite cu ulei de argan. Produsele sunt recomandate în protecţia împotriva radiaţiilor UVA / UVB şi sunt testate dermatologic".
Doamna Stanca Cismaru a subliniat: "Lansarea de noi produse continuă şi în 2014 cu şase culori noi foarte moderne, în gama de Vopsea de păr Gerocossen Color Plus: violet, lemn de trandafir, arămiu magnetic etc. într-o formulă îmbunătăţită şi cu parfum nou . Un success deosebit l-au avut celulele stem din struguri - Grape Stem Cells, un ingredient natural innovator. Aici se înscriu produsele Phyto Stem, lapte demachiant, sau loţiune micelară , cremă hidratantă de zi şi de noapte etc. Gama Phyto Stem se remarcă, la fel ca toate produsele noastre, prin proporţia mare de ingrediente naturale şi printr-o prezentare de excepţie".
Alături de produsele de colorare a părului ( 24 de nuanţe), care reprezintă 50 la sută din vânzările companiei, managerii acordă atenţie deosebită brandurilor lansate anul trecut şi care au fost bine primite de consumatoare, având o proporţie de ingrediente naturale de peste 90 la sută. Compania Gerocossen comercializează în ţară noastră aproximativ 100 de sortimente de cosmetică. Ca o garanţie a acestora sunt, pe lângă testele şi analizele efectuate în laboratoarele proprii, certificările ISO 9001: 2000 privind managementul calităţii (acordată de către TUV Cert) şi ISO 14001 privind protecţia mediului (acordată de către Germanischer Lloyd).
Ingredientele utilizate în producţia de Gerocossen sunt de la firme de renume din Europa, specializate în producţia de materii prime cosmetice din ţări precum Germania, Franţa, Italia, Anglia.
Cosmeticele Gerocossen se comercializează în toate zonele ţării prin intermediul distribuitorilor proprii şi prin hipermaketuri, proporţia fiind de 60/40, şi se exportă în Maroc, Ungaria, Grecia.