Afaceri în creştere pentru companiile din zona TV, radio şi print ale Intact Media Group

Elena Deacu
Media-Advertising / 10 iunie 2015

Companiile din zona TV, radio şi print ale Intact Media Grup au raportat creşteri ale cifrei de afaceri pentru anul 2014, cel mai semnificativ rulaj fiind raportat de televiziunea de ştiri a grupului, Antena 3, care a consemnat o cifră de afaceri de 15,415 milioane de euro.

Potrivit unui comunicat remis redacţiei, Antena 3 a avut un rezultat net de 206.000 euro în 2014, o creştere de 23,6% faţă de anul precedent.

Grupul Media Camina, entitatea care deţine licenţele Radio ZU şi Romantic FM, a avut o cifră netă de 647.000 euro, înregistrând astfel o creştere semnificativă comparativ cu 2013. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat, în 2014, la 6.750.000 de euro.

Şi în zona de print, Convergent Media, entitatea care publică Gazeta Sporturilor, a înregistrat profit (199.000 de euro), cifra de afaceri ridicându-se la 6.402.000 euro, în contextul unei pieţe de print cu venituri din ce în ce mai reduse. Intact Media Academy, şcoala de televiziune a Grupului, a înregistrat o evoluţie a rezultatului net, în timp ce cifra de afaceri a atins 567.000 euro.

În 2014, Antena Group, compania care deţine Antena 1, Antena Stars, Euforia şi ZU TV a ales să investească în conţinut, prin achiziţia unor formate internaţionale de anvergură, precum şi în echipe de producţie şi nume de referinţă în televiziune. Cifra de afaceri Antena Group a fost în creştere cu 8,3% în 2014 comparativ cu 2013, EBIDTA ridicându-se la 5.916.000 euro. Totodată, strategia Antenei Group a vizat îndeosebi segmentul comercial 18-49, pe care a înregistrat o creştere de 8% pe parcursul întregii zile şi de 5% în prime time. Tot în 2014, Antena Group a lansat postul ZU TV, dedicat tinerilor.

În primele cinci luni ale anului, divizia TV Intact Media Group a înregistrat creşteri de audienţă pe toate intervalele orare şi pe toate tipurile de public, la nivel comercial, urban şi naţional. Antenele sunt lider de audienţă pe trei intervale orare pe targetul comercial - Morning, Access, Day Time - pe cinci intervale pe targetul All Urban - Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Fringe - și pe patru intervale pe targetul Naţional - Whole Day, Day Time, Access şi Late Fringe. Toate posturile grupului Intact au aprecieri ale cotei de piaţă, fiind urmărite, la nivel naţional, pe intervalul Whole Day, de 10.663.000 de oameni în fiecare zi, timp de cel puţin un minut.

"Într-o piaţă media suprapopulată, Intact Media Group deţine 24.3% market share, este un business solid, cu rezultate pozitive, cu taxe de peste 20 milioane de euro plătite la stat în ultimul an, cu zece milioane de telespectatori în fiecare zi şi cu cea mai importantă echipa de profesionişti TV din România", a declarat Camelia Voiculescu, acţionar al companiilor parte din Intact Media Group.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb