Brand Management , liderul pieţei de publicitate indoor din România, anunţă creşterea cu aproape 40% a cifrei de afaceri în 2024, 15 milioane de lei, comparativ cu 10,8 milioane de lei în 2023. Această performanţă este rezultatul creşterii volumului de campanii implementate şi a bugetelor alocate de branduri pentru promovarea în centrele comerciale.
"În 2024, publicitatea indoor a generat un interes crescut, bugetele alocate crescând, în medie, cu 20% faţă de anul anterior. Brand Management a derulat peste 400 de campanii în cele mai importante 10 oraşe din România pentru mai mult de 250 de branduri naţionale şi internaţionale. Trendul ascendent demonstrează clar că indoor-ul devine tot mai relevant în mixul de marketing al brandurilor. Creşterea vizibilităţii în malluri şi alte spaţii indoor de top a fost esenţială pentru brandurile care doresc să ajungă direct la consumatori şi în momentul deciziei de cumpărare când aceştia au disponibilitatea crescută pentru a interacţiona cu mesajele publicitare. În plus, impactul măsurabil al campaniilor derulate, reflectat în cele 130 de milioane de oportunităţi de vizionare, arată că indoor-ul nu este doar o completare, ci o componentă strategică în planificarea media," a declarat Georgian Drăghici, Commercial Director, Brand Management .
Anul trecut, Management a direcţionat aproximativ 90% din investiţii către dezvoltarea unei platforme de ultimă generaţie menită să optimizeze procesele şi să îmbunătăţească experienţa clienţilor. This platform online all-in-one simplifică implementarea campaniilor publicitare şi contribuie, în acelaşi timp, la economii timpului de achiziţie şi a unor sume considerabile pentru brandurile care aleg să deruleze campanii publicitare prin intermediul ei.
De altfel, până în 2030, volumul investiţiilor anunţate de Brand Management va atinge un nivel de 50 milioane de lei. Până în prezent, în cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiţii totale de 25 milioane de lei, din care aproape aproape au fost alocate scalării afacerii.
Strategie pentru 2025: Digitalizare şi consolidare
Printre priorităţi Brand Management pentru 2025 se numără consolidarea poziţiei de lider pe piaţă, prin diversificarea colaborărilor cu furnizorii de spa publicitare şi simplificarea proceselor de expunere offline. De asemenea, compania propune să conecteze mai eficiente brandurile cu publicul ţintă, punând la dispoziţie date demografice din piaţa realizate studii anuale, inaccesibile până acum, şi utilizând soluţia digitală care facilitează managementul campaniilor de indoor advertising.
În 2025, compania va investi semnificativ pentru a sprijini proprietarii de spaţii publicitare să obţină rezultate mai bune cu un efort redus şi, totodată, pentru a diversifica canalele de comunicare ale brandurilor. Accentul va fi pus şi pe integrarea de noi soluţii digitale, precum ecranele digitale, pentru a răspunde cererilor crescute din piaţă.
"În cei 20 de ani de activitate, am urmărit îndeaproape şi am consolidat relaţiile cu toţi jucătorii din piaţa publicităţii indoor, pentru a creşte organic procentul alocat din bugetele globale ale clienţilor interesaţi de acest canal de comunicare. Pe termen scurt, nu propunem să armonizăm şi să standardizăm dinamica industriei de indoor advertising din România, iar pe termen lung, vizăm poziţia publicităţii indoor ca un canal esenţial şi indispensabil în strategiile de marketing ale brandurilor. Prin investiţii constante în tehnologie, creativitate şi analize, dorim să demonstrăm că indoor-ul poate livra nu doar vizibilitate, ci şi rezultate cuantificabile care să sprijine obiectivele de business ale oricărui brand ce doreşte să crească vânzările şi vizibilitatea. Ne dorim să fim un catalizator al inovaţiei în această industrie şi să contribuim la crearea organică a unui ecosistem sustenabil şi eficient pentru partenerii implicaţi," a adăugat Laurenţiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management .
Opinia Cititorului