În cadrul galei Art Director's Club Awards, trofeul de aur pentru cele mai bune spoturi TV ale anului a fost acordat de către un juriu de 15 directori de creaţie români, arată un comunicat de presă.
Shop-ul de idei creat în 2006, de Bogdan Naumovici, a obţinut marele premiu pentru două spoturi "Profesorul" şi "Gravida", realizate pentru Unicredit Tiriac Bank.
Bogdan Naumovici, fondatorul agenţiei 23 Communication Ideas, a declarat: "Nu este nicidecum prima realizare de asemenea anvergură, am luat de mai multe ori premiile pentru cele mai bune spoturi, printuri sau campanii ale anului, culminând cu premiile pentru cea mai bună campanie şi cele mai bune spoturi ale deceniului, obţinute anul trecut. Dar premiul de anul acesta este special din mai multe puncte de vedere. În primul rând pentru că vine în plină criză, nu numai financiară, ci şi de curaj al clienţilor sau de creativitate a agenţiilor. În al doilea rând, pentru că vine într-o categorie foarte dificilă şi de obicei aridă creativ, serviciile financiar bancare. Şi în al treilea rând, pentru că este prima ediţie a Art Director's Club Awards şi mă bucură recunoaşterea primită din partea colegilor mei de industrie, cei mai buni directori de creaţie români".