Agenţia de PR The Practice, devine, începând de astăzi, membru al MSLGROUP, reţeaua de PR şi comunicare a Publicis Groupe şi, totodată, agenţia va opera sub un nou nume: MSLGROUP The Practice, arată un comunicat remis astăzi redacţiei.
MSLGROUP este cea mai mare reţea de PR din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) şi se situează între cele mai mari patru reţele din lume.
Integrarea The Practice în operaţiunile globale ale reţelei reprezintă un nou pas în colaborarea dintre cele două entităţi, după ce în ianuarie 2008 agenţia a devenit afiliat al MSLGROUP.
"Faptul că azi devenim membru al MSLGROUP este primul pas dintr-un proces de transformare profundă prin care va trece agenţia noastră în următoarea perioadă. Schimbarea este unul dintre cele mai discutate subiecte în industria de PR şi nevoia de schimbare este general acceptată, însă puţini au curajul şi viziunea să facă pasul până la capăt. MSLGROUP The Practice este pregătită să facă şi va face această diferenţă.", arată Monica Jitariuc, Co-managing director MSLGROUP The Practice.
Anul trecut, The Practice a înregistrat o creştere de două cifre, obţinută atât organic, cât şi prin câştigarea de noi clienţi. Portofoliul agenţiei include branduri internaţionale precum AVON, Billa, Eurocopter, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, Hochland, IKEA, McDonald's, PayPoint, Peroni Nastro Azzurro, Saint-Gobain RigipsŸ, Renault, Samsung şi multe branduri locale valoroase.