Agenţia de publicitate Red Cell/141 a organizat Trofeul Danone Junior

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 6 iulie 2004

Echipa ţării noastre merge la Cupa Naţiunilor la Fotbal de la Paris

Stadionul Parc des Princes din Paris va găzdui, la începutul lunii septembrie, finala Cupei Naţiunilor la Fotbal - eveniment organizat şi sponsorizat de Danone, sub înaltul patronaj al celui mai bun fotbalist francez al momentului, Zinedine Zidane. În cadrul acestei competiţii internaţionale destinate copiilor între 11 şi 12 ani din întreaga lume va evolua şi reprezentativa de fotbal Danone a României, selecţionată în urma finalei naţionale care a avut loc la începutul lunii iunie, la Bucureşti.

Cupa Naţiunilor la Fotbal Danone este un eveniment fotbalistic recunoscut de FIFA, la finala de la Paris participînd 32 de echipe reprezentative ale tot atîtor ţări, printre care Argentina, Austria, Brazilia, Franţa, Germania, Satatele Unite, Italia şi Japonia. Sute de micuţi fotbalişti români din şcolile din întreaga ţară au concurat pentru dobîndirea Trofeului Danone Junior - paşaportul pentru Paris - în cadrul fazelor locale organizate în mai de agenţia de publicitate Red Cell/141 pentru Danone România în 4 oraşe: Timişoara, Constanţa, Cluj şi Bucureşti. Echipa care s-a clasat pe primul loc în acest Turneu este din Constanţa şi se va antrena, ca reprezentativă naţională, sub conducerea antrenorilor Abdulgani Izmir şi Adi Tomescu, pentru marea finală din Capitala Franţei. Turneul final a avut loc pe 5 iunie la Bucureşti. Trofeul Danone Junior a fost organizat de Red Cell/141 cu sprijinul şi participarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării.

Red Cell este cea mai nouă reţea a grupului WPP, compusă din agenţii reunite în jurul unui nucleu de competenţe globale, agenţii care cred în idei puternice, capabile să schimbe pieţele. Red Cell înglobează cîteva dintre cele mai creative agenţii (Agenţia anului în 2003 în US - conform ADWEEK, Agenţia Decadei "90 în UK - Conform Campaign), unite de o reţea globală. În prezent, Red Cell este prezentă în 35 de pieţe prin 60 de agenţii în întreaga lume, furnizînd servicii de publicitate, consultanţă de marketing şi de marcă, design, direct marketing, campanii promoţionale şi comunicare interactivă. La nivel internaţional, lista de clienţi include: Aventis, Diageo, Coca-Cola, Nestle Purina Petcare, Nikon, Orange, Sky+, IKEA, Nike etc. În România, Red Cell/141 lucrează cu BAT, Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Carrefour, SABMiller (Aurora), LG, Danone, Seat, Nestle, Orange, GSK etc.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb