Agenţia PLEON Graffiti nominalizată la EMEA SABRE Awards 2008

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 14 aprilie 2009

PLEON Graffiti a primit o nominalizare pentru campania Pepsi Light, "Dani, vino acasă după meci" în cadrul uneia dintre cele mai importante competiţii internaţionale de relaţii publice, SABRE Awards, aflată la a 5-a ediţie. Agenţia a fost nominalizată la categoria "Industry Sector", secţiunea "Beverage".

Mircea Tomescu, Managing Director PLEON Graffiti, declară: "Dacă Dani a plecat după meci direct la SABRE Awards, şi nu acasă, atunci cel mai probabil va avea de oferit câteva explicaţii prietenei sale. Noi, în schimb, suntem mândri că o campanie ireverenţioasă pentru un brand feminin a reuşit să zguduie clişeele comunicării drăguţ-pufos-romantic din categorie. Nu putem decât să spunem "Dani, rămâi la SABRE".

Prin campania "Dani, vino acasă după meci", Pepsi Light a reuşit să aducă o voce distinctă în mijlocul isteriei naţionale despre fotbal, înfruntând stereotipurile despre complicitatea creată între bărbaţi şi fotbal. Un brand care în"elege femeile trebuie să acţioneze şi să ia atitudine împotriva barierelor şi stereotipurilor masculine, mai explică Mircea Tomescu. Campania (realizată cu sprijinul Graffiti BBDO) a înregistrat o audienţă de peste 12 milioane de cititori-privitori.

După meci, drumul lui Dani spre casă a fost deviat către PR Awards 2008, singura competiţie din România care premiază cele mai bune campanii de comunicare, unde el şi PLEON Graffiti au fost recompensaţi cu un Silver Award for Excellence. Pentru că devenise deja celebru şi iubita lui se resemnase, Dani a vizitat şi European Excellence Awards 2008, o altă prestigioasă competiţie internaţională de profil, unde campania a primit din nou o nominalizare.

Pleon Graffiti este parte a Pleon, reţeaua numărul 1 de consultanţă în comunicare şi relaţii publice din Europa. Echipa Pleon Graffiti numără 14 specialişti în PR, care furnizează clienţilor agenţiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situaţiilor de criză, servicii de comunicare pentru managementul schimbării şi public affairs. Printre clienţii agenţiei se numără Accessorize, Arval, Automobile Dacia, Comisia Europeană, Egger, Fundaţia ERSTE, IEMA, Imation, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik), Novo Nordisk, Pagini Aurii, Pepsi, Renault, Salvaţi Copiii, Scandia Sibiu, Staer, UPC, Wrigley.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb