Agenţia "Starlink Media", membră a grupului "Starcom MediaVest", a câştigat licitaţia organizată în luna martie 2007, de compania "Bere Mureş" pentru brandul Neumarkt.
Propunerile strategice şi creative prezentate de "Starlink Media" au convins reprezentanţii companiei "Bere Mureş" să încredinţeze agenţiei strategia de comunicare a brandului Neumarkt, pentru o perioadă de un an.
"Ştiam că trebuie să alegem ce e mai bun pentru viitoarea imagine Neumarkt. Starlink Media a răspuns aşteptărilor noastre cu o strategie solidă şi o creaţie puternică", a declarat Radu Moldovan, director de marketing Neumarkt, convins fiind că astfel va atinge obiectivele strategice pe care şi le-a propus pentru acest an.
"Suntem mândri de prezenţa brand-ului Newmarkt în portofoliul nostru şi aşteptăm cu nerăbdare să ne apucăm de treabă. Colaborarea cu Bere Mureş, un producător autohton important de pe piaţa berii, ne onorează şi ne obligă să oferim performanţă. Suntem siguri că impreună vom face o campanie deosebită", a completat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Media.
S.C. "Bere Mureş" S.A. a fost înfiinţată în anul 1992 şi a reuşit să-şi mărească piaţa de desfacere anual, cuprinzând toate judeţele ţării şi Republica Moldova. Anul 1998 a fost anul în care piaţa berii din România, s-a îmbogăţit cu un nou produs al "Bere Mureş" - berea la PET. Momentan, portofoliul S.C. BERE MUREŞ SA include trei sortimente de bere: Neumarkt - bere blondă, Dracula - bere neagră şi Sovata - bere blondă din segmentul popular.
Agenţia full-service Starlink Media cuprinde în portofoliu, în momentul de faţă, peste 30 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, pentru care realizează activităţi de communication planning, cercetare, strategie, creaţie, media, producţie, shopper marketing şi PR.
Anul acesta, Starlink a adăugat în portofoliul său o serie de clienţi noi precum Abbott, Moet&Chandon, Brenac şi Biofarm. Echipa agenţiei cuprinde, în momentul de faţă, peste 40 de profesionişti.