Legea privind Ordonanţa de Urgenţă 25/2013, cunoscută publicului larg drept "ordonanţa Voiculescu", a fost adoptată cu mai multe modificări esenţiale în Senat, cameră decizională în acest caz. Introdusă în urmă cu doi ani, această ordonanţă a lovit puternic în afacerile agenţiilor de publicitate, profitul acestora scăzând considerabil. Conform hotnews.ro, agenţiile vor putea să reprezinte clienţii de publicitate, în anumite condiţii, iar radiodifuzorii vor putea emite şi către acestea facturile aferente achiziţionării de spaţiu publicitar TV.
Una dintre principalele modificări aduse textului legii este următoarea: "1. La articolul I punctul 1, alineatele (1) - (4) ale articolului 291 se modifică şi vor avea următorul cuprins: "Art. 291. - (1) Achiziţionarea de spaţiu publicitar televizat de către beneficiar se poate face fie direct de la radiodifuzor, fie printr-un intermediar (agenţie sau regie) (2) În cazul în care achiziţionarea spaţiului publicitar televizat se face printr-un intermediar, contractele vor fi tripartite la cererea oricăreia dintre părţi. (3) În ambele cazuri prevăzute la alin. (1), radiodifuzorul va emite către beneficiarul publicităţii televizate sau, după caz, către intermediar facturi aferente achiziţionării de spaţiu publicitar televizat în care va fi evidenţiat orice rabat sau avantaj tarifar, indiferent de natura acestuia, acordat de către radiodifuzor, conform contractului. (4) În cazul contractelor derulate prin intermediar, acesta va emite facturi aferente serviciilor de intermediere corespunzătoare prevederilor contractului. Intermediarii nu pot primi altă plată sau cotraprestaţie decât cea pentru remunerarea serviciilor prestate şi nici vreun avantaj material, indiferent de natura acestuia, din partea radiodifuzorului."
Ordonanţa de Urgenţă 25/2013 a fost adoptată de guvern fără vreo consultare cu piaţa de media şi publicitate şi la scurt timp a fost confirmată prin lege, dar fostul preşedinte Traian Băsescu a trimis-o înapoi, pentru reexaminare, în Parlament. Ordonanţa elimina agenţiile din circuitul plăţilor pentru publicitatea televizată, obligând clienţii să încheie contracte de publicitate în mod direct cu staţiile de televiziune. În noiembrie 2014, Camera Deputaţilor a adoptat o formă modificată a legii, ce permitea agenţiilor de media care administrează bugetele de publicitate ale companiilor să revină în circuitul banilor de reclamă TV. În martie 2015, Comisia de Cultură din Senat a adus noi modificări şi a trimis textul rezultat spre aprobare plenului Senatului, în luna mai fiind făcute ultimele "ajustări" ale textului legii, care a fost adoptată la începutul acestei săptămâni.